Duits cursusadvies, Tömer of Goethe?

> Forums > Algemene Duitse en Duitse A1 Familie Combinatie Cursussen > Duits cursusadvies, Tömer of Goethe?

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    blackemper is
    deelnemer

    Merhaab-vrienden Mijn naam is Sinan en ik ben zojuist lid geworden van je forum. Een site met leuke posts en ik bedank iedereen die heeft bijgedragen. Wat betreft mijn vraag; Ik ben nu bezig met het kiezen van een cursus en ik zal het leuk vinden als u uw ervaringen deelt. Ik woon in Bursa en werk tegelijkertijd, ik heb van beide cursussen geleerd, om samen te vatten,

    Tömer elke weekdag 2 uur 4 weken 1 cursus totaal 14 cursussen per cursus 290 TL
    Goethe 2 dagen per week 8 weken 1 cursus totaal 8 cursussen 320 TL per cursus

    Over 14 maanden studeren we af in Tömer, over 16 maanden in Goethede

    Wat denk je dat ik moet beginnen? bij voorbaat bedankt

    ATAAN2
    deelnemer

    Dit is natuurlijk de Piri Goethe, maar we kunnen niet zorgen voor de successen van Tömer,
    Mijn mening, aangezien het succes volledig in jouw handen ligt, zeg ik: kies waarvoor je omstandigheden geschikt zijn.
    Prestaties

    blackemper is
    deelnemer

    Als de kwaliteit van het onderwijs van Goethe-instituten niet van stad tot stad verschilt, is dat natuurlijk aan ons. 'Ik denk dat het enige verschil tussen de cursus is dat ze 2 dagen per week op de ene weekdag en de andere weekdag doorgaat. Wat zouden de wekelijkse uren moeten zijn om de taal te leren. ​

    Hoewel ik al op het forum ben begonnen, is het oké :)

    ATAAN2
    deelnemer

    Hier bent u wederom de belangrijkste last, de lessen absoluut elke dag herhalen zonder u zorgen te maken, de vreemde taal is ondankbaar, u vergeet het wanneer u het niet gebruikt.
    Elke dagcursus kan je een beetje overweldigen als je de basis niet hebt, maar als je de trainers vraagt ​​en de trainingsprogramma's en -methoden vraagt, kun je de meest geschikte voor jou duidelijker kiezen.

    blackemper is
    deelnemer

    bedankt voor de suggesties  :)

    ATAAN2
    deelnemer

    Succes Oke:)

    3,14
    deelnemer

    -> Ik ging naar Tömer, ik ging ook naar Goethe. Ik geef de voorkeur aan Goethe. Oké :)

Er worden 6 antwoorden weergegeven - 1 tot 6 (6 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.