2019 visumwachters en gebieden

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    ysmnxnumx
    deelnemer

    Vrienden, ik heb op 30 september gezinshereniging aangevraagd vanuit Izmir. Onder de streepjescode staat rechtsboven op het A4-papier dat na het interview wordt opgegeven een 6-cijferig nummer. Is dit wat je het trackingnummer noemt? En kan iemand alstublieft over zijn ervaringen schrijven? byby :)

    Meid
    deelnemer

    Hallo,
    Ik heb op 17 september met mijn kind vanuit Ankara gesolliciteerd. Ik had één ontbrekend document. Ze gaven het ontbrekende papieren formulier en vroegen me het in te vullen. Ze hebben geen referentienummer opgegeven. Er staat een trackingnummer op het papier dat UPS Cargo geeft, en ik kan het vanaf daar volgen op de vrachtpagina.
    Mijn dossier is vorige week bij het vreemdelingenbureau aangekomen. Officier max. Hij zei dat je vier weken zult wachten omdat ze de bestanden daar onderzoeken op dichtheid en volgorde. Duitsers hebben elke week vakantie, eens kijken, hopelijk wordt ons visum in november goedgekeurd.
    Ik wens iedereen die wacht geduld toe, het is een heel moeilijk proces.

    ysmnxnumx
    deelnemer

    Ik vraag me af waarom ze mij geen UPS-vrachtpapier hebben gegeven? 😮 Dus waar in Duitsland ga je heen? Ik ga naar Berlijn, het is het beste als ze geen problemen veroorzaken. Het is een heel moeilijk proces, onzekerheid is wat ik het meest haat. Ik hoop dat God geeft wat wij willen. Het is vandaag een hele maand geleden en ik kan het nauwelijks verdragen. Er zijn mensen die al 6 maanden wachten, ik feliciteer ze echt met hun geduld. :)

    Hoe bent u erachter gekomen dat de documenten bij de vreemdelingenafdeling zijn aangekomen?? Wie zei dat je 4 weken moet wachten??

    Meid
    deelnemer

    Je zei dat je vanuit Izmir hebt gesolliciteerd, waarschijnlijk zullen ze je met betaling sturen, ik denk dat het daarom een ​​overeenkomst heeft met binnenlandse vracht.
    Ik hoop dat de plaats waar ik naartoe ga Hannover is.
    Mijn vrouw ging naar de vreemdelingenafdeling en de bevoegde officier zei: We hebben iets te vroeg gehandeld, we zijn ongeduldig. Max. Hij zei 1 maand. Wij zijn het niet alleen, mensen van alle nationaliteiten solliciteren. Informatie kunt u krijgen bij de afdeling Buitenlanders. Uw echtgenoot kan vragen in welk stadium uw dossier is ontvangen. Berlijn is een grote plaats, God zegene je.
    koffie :)

    ysmnxnumx
    deelnemer

    We zijn aan het bellen, niemand neemt op..  :- Dan zeg ik dat je vandaag moet vertrekken. Amen als GOD het toelaat. Het is heel erg dat ik de eerste maanden van mijn huwelijk alleen doorbreng. God Help ons

    Meid
    deelnemer

    Laat uw partner bellen en een afspraak maken. De buitenlandse vestiging waarbij wij zijn aangesloten was niet met een afspraak. Het werkt op een bepaalde dag en met een bepaald tijdsinterval. Dit verschilt natuurlijk per staat en stad.
    Het is meer dan een jaar geleden dat ik mijn vrouw met mijn baby zag. Gedurende deze periode heb ik één keer een toeristenvisum aangevraagd, maar dit werd afgewezen op grond van artikel 1. Deze keer hebben we een visum voor gezinshereniging aangevraagd, laten we hopen dat dit succesvol zal zijn. Omdat dit niet langer een familiereünie is,
    Er komt een gezinsdistributievisum. Geloof me, het is moeilijker om te wachten met een kind. Ik hoop dat je visum snel wordt goedgekeurd. God sta ons bij en krijg de helft. :-

    ysmnxnumx
    deelnemer

    Ik kan niet geloven dat jouw situatie moeilijker is, het spijt me echt. :-[ Als God het wil, worden we zo snel mogelijk herenigd. Ik wou dat ze het niet allemaal zo moeilijk hadden gemaakt. Het is echt triest. Is uw echtgenoot Duits staatsburger?

    Meid
    deelnemer

    Mijn vrouw heeft de Turkse nationaliteit, maar ze heeft een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd. In dit proces regelde hij zakelijke en huishoudelijke goederen. Ik hoop dat het positief uitpakt. Heeft u de Duitse nationaliteit? Zelfs als hij een Duits staatsburger is, werkt dit visumproces nog steeds.

    ysmnxnumx
    deelnemer

    Ja, hij is Duits staatsburger. Als het te lang duurt, schakelen we een advocaat in enz. Ik hoorde dat het toen een stuk makkelijker ging

    Meid
    deelnemer

    Er is een juridische procedure van 90 dagen vanaf de datum van uw aanvraag. In dit proces moeten ze een positief of negatief rendement maken. Als je in dit proces geen antwoord krijgt, lijkt het me het meest logisch om een ​​advocaat in te schakelen. We zijn van plan dezelfde weg te volgen. Er zijn ook mensen van wie het visum pas over 5 of 6 maanden wordt goedgekeurd, las ik hier.
    Uw echtgenoot, een Duits staatsburger, kan u niet afwijzen. Vroeg of laat wordt het bevestigd.

    Attaché
    deelnemer

    Hallo vrienden,

    Ik heb een lening en een creditcardschuld bij de bank.

    Ik solliciteerde op 30 september, op woensdag, de buitenlandersafdeling zei dat het proces voorbij is, we hebben de documenten naar Ankara gestuurd, ik ben bang dat er een probleem zal zijn, eerlijk gezegd, als iemand kennis heeft over het onderwerp, zou ik het op prijs stellen als ze me zouden kunnen informeren.

    ysmnxnumx
    deelnemer

    Ik hoop dat het wordt goedgekeurd. Ervan uitgaande dat ik 5 tot 6 maanden zal wachten, denk ik dat mijn psychologie zal verslechteren. :)

    Meid
    deelnemer

    Nee, ik denk niet dat je zo lang zult wachten. Als uw voorwaarden beschikbaar zijn, wordt het visum in het normale proces binnen 1,5-2 maanden goedgekeurd.
    Probeer ook niet te veel na te denken, als je geen tijd hebt, zoek dan iets om te doen. Een tijdlang raakte ik psychisch van streek als ik er alleen maar aan dacht. Nu heb ik het vrijgegeven, wat er ook gebeurt, ik hoop op mijn geluk :)

    ysmnxnumx
    deelnemer

    Je hebt gelijk, mijn psychologie zal worden gebroken  :)

    Meid
    deelnemer

    Hallo vrienden,
    Mijn paspoort blijkt vandaag in de vrachtaflevering te liggen. Ik wacht op de koerier, ik hoop dat ons visum is goedgekeurd, ik ben erg opgewonden. klap :) ja :)

    Meid
    deelnemer

    Helaas werd mijn visum afgewezen. Ik ben in een heel slecht humeur. De reden voor de afwijzing was financiële ontoereikendheid, ik denk dat ze het salaris van mijn man onvoldoende vonden. :cryla: 
    Nu zijn we van plan om met een advocaat te tekenen en in beroep te gaan :(  Het spijt me echt dat het niet verder gaat dan ons aandeel. We verbleven hier met mijn kind. Ze verzinnen excuses, wat ze doen is niets anders dan marteling. :cryla:

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (34 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.