Cross Query-probleem 2020

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Arslanmet
    deelnemer

    Hallo vrienden, Ik heb in februari een visum aangevraagd in Istanbul, maar ze vertelden mijn vrouw dat de vraag vanwege haar leeftijd een tweede keer zou worden gesteld. We zijn met liefde met mijn vrouw getrouwd, maar het consulaat wil het niet geloven. Wat gaan we doen? Wat als ik uit opwinding iets verkeerds zeg en het wordt niet goedgekeurd? Kunnen mijn vrienden die hier problemen mee hebben, alstublieft helpen? Als ze informatie kunnen uitwisselen. Wat moet ik doen als het wordt afgewezen? Wat is het volgende? proces???

    Arslanmet
    deelnemer

    Hallo vrienden, Ik heb in februari een visum aangevraagd in Istanbul, maar ze vertelden mijn vrouw dat de vraag vanwege haar leeftijd een tweede keer zou worden gesteld. We zijn met liefde met mijn vrouw getrouwd, maar het consulaat wil het niet geloven. Wat gaan we doen? Wat als ik uit opwinding iets verkeerds zeg en het wordt niet goedgekeurd? Kunnen mijn vrienden die hier problemen mee hebben, alstublieft helpen? Als ze informatie kunnen uitwisselen. Wat moet ik doen als het wordt afgewezen? Wat is het volgende? proces???

    Vrienden, wil niemand die deze situatie heeft meegemaakt helpen? Kan iemand die deze situatie heeft meegemaakt, alstublieft helpen????

    opstandblauw
    deelnemer

    Welnu, degenen die door oom oom worden ondervraagd, zijn meestal degenen met een extreem leeftijdsverschil tussen hen. met een advocaat in het algemeen.. dat is het einde van je baan... het is natuurlijk niet aan ons om vragen te stellen.. maar goedkeurende autoriteiten luisteren niet naar het feit dat ik verliefd ben op een vrouw of een man die veel ouder is dan zij .. ze zien eruit als jagers die direct op een Duits visum jagen .. zelfs op sociale media doen Duitsers het veel ..

Er worden 2 antwoorden weergegeven - 1 tot 2 (2 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.