A1 gezinshereniging EXAMEN????

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    hcrsvml
    deelnemer

    VRIENDEN, HEB JE WEER EEN NIEUW EXAMEN, IK WIL JE GRAAG INFORMEREN OVER WAT ER IN DE BRIEVEN EN KAARTEN IS GEBEURD. TSKRLR.

    fuk_xnumx
    deelnemer

    mijn vriend, zoek de oude brieven in de brieven, ze staan ​​​​op de site, werk voor ze, ze zijn allemaal hetzelfde zonder te veranderen

    mijn paradijs
    deelnemer

    mijn vriend, zoek de oude brieven in de brieven, ze staan ​​​​op de site, werk voor ze, ze zijn allemaal hetzelfde zonder te veranderen

    Zijn het die op deze site of die op Goethe's site?

    fuk_xnumx
    deelnemer

    het maakt niet uit dat het voldoende is om alle brieven die eruit komen hetzelfde te bekijken als die hier uitkomen, tenminste 2 of 3 keer, hoe dan ook, er zijn geen 30 brieven om te verzamelen, het is gemakkelijk om ze in totaal te bekijken , is het gemakkelijk om ze allemaal thuis te bekijken

    mijn paradijs
    deelnemer

    het maakt niet uit dat het voldoende is om alle brieven die eruit komen hetzelfde te bekijken als die hier uitkomen, tenminste 2 of 3 keer, hoe dan ook, er zijn geen 30 brieven om te verzamelen, het is gemakkelijk om ze in totaal te bekijken , is het gemakkelijk om ze allemaal thuis te bekijken

    je hebt het mis, je hebt 25 punten voor elke sectie

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Ik heb het niet mis, de brief is 10 punten, wat is het gedeelte waar je brief staat, is het niet schreiben, er staat geen enkele letter in, er zijn andere onderwerpen die je moet schrijven, ik zei niet de sectie, maar lees het ook goed want het is 10 punten.

    je hebt het mis, je hebt 25 punten voor elke sectie

    netalman door
    deelnemer

    Hallo,

    helaas heb je het mis. Het onderdeel Schreiben (Schrijven) bestaat uit 25 Punten en bestaat uit het schrijven van brieven en het invullen van formulieren.
    Letter voor letter totaal van 17 punten. Het is geschreven volgens de instructies die zij geven. De titel en het afscheid krijgen elk 1 punt, het aantal richtlijnen in het midden wordt gedeeld door 15. In het formulier worden 8 punten en één tekst gegeven. Volgens die informatie worden er 5 vragen gesteld. 1,66 punten elk.

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Ik wilde de basispunten zeggen, elke sectie is 15 punten in de basispunten en 10 punten in de letter, ik meen het natuurlijk, dan wordt het vermenigvuldigd met 1,66, dan rollen ze rechtdoor, eigenlijk dezelfde taal die we spreken ..

    netalman door
    deelnemer

    Het spijt me dat ik weer moet schrijven, maar de zogenaamde basisscore is iets anders. Maar in dit examen zijn er 15 vragen in het gedeelte Lezen en luisteren, niet 15 basispunten, en de waarde van elk is 1,66 punten. dus in totaal 25 punten.

    In het schrijfgedeelte is de brief 17 punten, het formulier bestaat uit 5 vragen, dus 5 x 1,66: 8 punten.

    Bij het spreken daarentegen verschilt de waarde van vragen en antwoorden sterk van elkaar. In feite is verbale annotatie te lang en te gedetailleerd om nu uit te leggen. In het kort: Vraag- en verzoekzinnen zijn bijna twee keer zo lang als de antwoordzinnen, en tijdens het maken van aantekeningen hebben de instructeurs 3 beoordelingssystemen en maken ze dienovereenkomstig aantekeningen. De mate van verstaanbaarheid van het antwoord van de leerling, zinsvorming, lang of kort antwoord, etc. cijfers volgens een aantal criteria zoals Er zijn dus volledige punten, halve punten en nullen. Maar als je vol cijfer, half cijfer zegt, krijg je het volledige cijfer of de helft van de waarde van die zin. Hij kon bijvoorbeeld de 3-puntsvraag niet helemaal stellen, alsof hij de helft zou krijgen.

    mijn paradijs
    deelnemer

    Het spijt me dat ik weer moet schrijven, maar de zogenaamde basisscore is iets anders. Maar in dit examen zijn er 15 vragen in het gedeelte Lezen en luisteren, niet 15 basispunten, en de waarde van elk is 1,66 punten. dus in totaal 25 punten.

    In het schrijfgedeelte is de brief 17 punten, het formulier bestaat uit 5 vragen, dus 5 x 1,66: 8 punten.

    Bij het spreken daarentegen verschilt de waarde van vragen en antwoorden sterk van elkaar. In feite is verbale annotatie te lang en te gedetailleerd om nu uit te leggen. In het kort: Vraag- en verzoekzinnen zijn bijna twee keer zo lang als de antwoordzinnen, en tijdens het maken van aantekeningen hebben de instructeurs 3 beoordelingssystemen en maken ze dienovereenkomstig aantekeningen. De mate van verstaanbaarheid van het antwoord van de leerling, zinsvorming, lang of kort antwoord, etc. cijfers volgens een aantal criteria zoals Er zijn dus volledige punten, halve punten en nullen. Maar als je vol cijfer, half cijfer zegt, krijg je het volledige cijfer of de helft van de waarde van die zin. Hij kon bijvoorbeeld de 3-puntsvraag niet helemaal stellen, alsof hij de helft zou krijgen.

    Dus, kijken ze naar de brief om te zien of er een fout in het schrijven zit, is het mogelijk om er punten uit te halen, of kijken ze er gewoon naar om begrepen te worden?

    netalman door
    deelnemer

    hello,

    Hoe weten ze dat je het begrijpt als je niet de juiste antwoorden opschrijft???:)

    U moet een antwoord schrijven volgens de aanwijzingen in de brief. Stel dat je een fout hebt gemaakt, dan daalt je cijfer dienovereenkomstig.

    Waarom zeg ik dit? Soms luidt de taak die in de brief wordt gegeven: "Je hebt een feestje, nodig je vrienden uit", maar sommige mensen begrijpen dit als "je vriend heeft een feestje" en schrijven een perfecte brief, er zijn geen grammaticale fouten of woorden, maar het cijfer dat hij krijgt is -0-. Omdat hij de instructies in de brief niet opvolgde. Maar in werkelijkheid, als je de gegeven letter begrijpt, maar het woord verkeerd spelt of soortgelijke kleine fouten maakt, dan trekken ze je cijfer dienovereenkomstig af. Ze verwijderen ze niet allemaal.

    mijn paradijs
    deelnemer

    hello,

    Hoe weten ze dat je het begrijpt als je niet de juiste antwoorden opschrijft???:)

    U moet een antwoord schrijven volgens de aanwijzingen in de brief. Stel dat je een fout hebt gemaakt, dan daalt je cijfer dienovereenkomstig.

    Waarom zeg ik dit? Soms luidt de taak die in de brief wordt gegeven: "Je hebt een feestje, nodig je vrienden uit", maar sommige mensen begrijpen dit als "je vriend heeft een feestje" en schrijven een perfecte brief, er zijn geen grammaticale fouten of woorden, maar het cijfer dat hij krijgt is -0-. Omdat hij de instructies in de brief niet opvolgde. Maar in werkelijkheid, als je de gegeven letter begrijpt, maar het woord verkeerd spelt of soortgelijke kleine fouten maakt, dan trekken ze je cijfer dienovereenkomstig af. Ze verwijderen ze niet allemaal.

    Ik vroeg in die zin niet om bijvoorbeeld libe te schrijven in plaats van liebe, om halo te schrijven in plaats van hallo, ik vroeg of twee letters zijn vergeten wanneer zulke twee letters zijn vergeten, dan is het toch duidelijk wat je bedoelt met deze twee letters , maar ik vroeg of ze naar die softwarefout kijken, anders maken ze natuurlijk aantekeningen, het is normaal.

    netalman door
    deelnemer

    ja, ze verwijderen het helaas.

    berke0808
    deelnemer

    hallo vrienden, ik ben op 4 april in Ankara binnengekomen en heb het examen gewonnen. De examenscore is als volgt: luisteren 25 punten schrijven 25 punten interview schrijven 25 punten schrijven is 25 punten, schrijven is 15 punten, forum is 10 punten, luisteren en leren 30 luistervragen, 15 schriftelijke vragen 15 luistervragen, XNUMX schriftelijke vragen, bide dikakt Wat je moet doen is het woord dat eruit komt met het thema op de fotokaarten in een zin zetten, anders accepteren ze het niet , ze slaan het over.

Er worden 13 antwoorden weergegeven - 1 tot 13 (13 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.