A1 cursus verwarring; 20 dagen en 80 uur garantie-rage...!!!

> Forums > Algemene Duitse en Duitse A1 Familie Combinatie Cursussen > A1 cursus verwarring; 20 dagen en 80 uur garantie-rage...!!!

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    aser_xnumx
    deelnemer

    Hallo vrienden, ik ben begonnen met onderzoek voor het a1-examen op internet. Ik bekijk alle cursussen rond Mersin-Adana-Hatay. De mannen beweren dat ze zich speciaal hebben voorbereid op A1 en het niveau van het behalen van het certificaat in 20 dagen zullen bereiken.
    Vrienden die een A1-certificaat hebben ontvangen en cursussen hebben gevolgd… Deze instellingen vertellen de waarheid met hun beweringen, kunnen ze die krijgen?
    Beginnend met het alfabet, begon ik gemiddeld een half uur per dag Duits te studeren en ik dacht eraan om de tactiek van het examen als het ware te leren in deze 20-daagse cursussen in mijn hoofd.
    Deel alstublieft uw mening over het onderwerp.

    teşekkürler

    aser_xnumx
    deelnemer

    Vrienden, het onderwerp is up-to-date.

    aser_xnumx
    deelnemer

    Vrienden, woon niemand dergelijke cursussen bij, deel alstublieft uw ervaringen.

    Dank u…

    reyyan naar
    deelnemer

    Dit hangt volledig af van uw inspanning en vastberadenheid. Als u daartoe bereid bent, zal het u uiteraard helpen op uw pad. Tijdens de cursus wordt het format van het A1-examen aangeleerd en wordt er een proefexamen gegeven. Blijf veel woorden leren. Koop bijvoorbeeld een klein notitieboekje en schrijf de Duitse woorden in het Turks. Houd dit notitieboekje altijd bij u en kijk er voortdurend naar. Er zijn al briefvoorbeelden op de site, haal daar informatie op. Goethe Institut heeft examenvoorbeelden. Bekijk het zeker eens. U zult hier veel profijt van hebben. Ik geef je de link. Succes.
    https://www.goethe.de/lrn/prj/pba/bes/ft1/mat/trindex.htm

    aser_xnumx
    deelnemer

    Hallo, hartelijk dank voor uw interesse.

Er worden 4 antwoorden weergegeven - 1 tot 4 (4 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.