Hulp bij echtscheiding.

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Tramp34
    deelnemer

    Hallo vrienden, ik was ongeveer 2 jaar en 4 maanden getrouwd onder hetzelfde dak met mijn vrouw en de eindeloze leugens, problemen en huwelijk van mijn vrouw op 1 dag is niets voor mij, je bent een goede man, als een supervrouw, ze is vertrokken het huis met gekke onzin en verliet het huis met haar familie terwijl ik bezig was met het verlengen van mijn sessie, nu ongeveer 25 jaar oud. dagen over tot de sessie vol was en ik me 2 weken geleden aanmeldde mijn vrouw schreef het document getrennt leben ondertekend ik heb het ingediend Auslanderbehorde gaf me geen cv. Ik ging zelf en de onpersoonlijke racistische vriend daar zei en kwam bij me terug en zei absurde dingen zoals je doel om hier te zijn voorbij is en we zullen de sessie niet verlengen. Ik heb b1 afgerond en mijn oriëntatiecursus is voorbij.Ik heb 2.5 jaar in hetzelfde huis gewoond en ik heb mijn vrouw 10n jaar gegeven aan deze persoon die mijn vrouw zal worden. Wat kan ik nu doen, vrienden Stuttgart, ik ben 25 km verwijderd van baden w. Is er iemand die een advocaat kent in Nberg? Ik kon niet 1 jaar ononderbroken in een enkel bedrijf werken, maar ik heb 17 maanden gewerkt. Ik heb tot vandaag geen sociale bijstand ontvangen in andere bedrijven en betaal de lening van zijn huis voor het huwelijk, die hij heeft ontvangen sinds ik kwam, en nu is mijn vaste baan bijna 4 maanden.
    Ik werk in een groot bedrijf via zeitfirma, ik heb dringend jullie steun nodig, ik heb niemand. Darma rookte me, mijn vrouw is mijn enige fout. Ik ben sinds de eerste dag naar Duitsland gekomen om te werken, werken, verbonden zijn met mijn huis, mijn familie.. het is een tijdje geleden, kijk niet.

    fuk_xnumx
    deelnemer

    er is een basisschoen in München, ik noem hem een ​​expert op dit gebied, sommigen zeggen dat het genoeg is om 2 jaar getrouwd te blijven, sommigen zeggen dat het genoeg is voor 3 jaar, dus er zijn niet veel mensen die toepassen wat er in staat de wetten, maar ik vermoed dat ze de slechtste sessie met 1 jaar en 1 jaar zullen verlengen, en ze zullen het niet verzenden. 

    Tramp34
    deelnemer

    er is een basisschoen in München, ik noem hem een ​​expert op dit gebied, sommigen zeggen dat het genoeg is om 2 jaar getrouwd te blijven, sommigen zeggen dat het genoeg is voor 3 jaar, dus er zijn niet veel mensen die toepassen wat er in staat de wetten, maar ik vermoed dat ze de slechtste sessie met 1 jaar en 1 jaar zullen verlengen, en ze zullen het niet verzenden.

    Ik heb contact met hem opgenomen, hij heeft onkosten van ongeveer 3 duizend euro, eens kijken, we gaan in beroep, ik laat weten wat er gaat gebeuren.

    volkanxnumx
    deelnemer

    Eerst maar snel beter worden. Ik woon in Reutlingen. Als je je nummer privé wilt achterlaten, zal ik je zo goed mogelijk helpen.

    Tramp34
    deelnemer

    Eerst maar snel beter worden. Ik woon in Reutlingen. Als je je nummer privé wilt achterlaten, zal ik je zo goed mogelijk helpen.

    Ik heb je privé mijn nummer gestuurd

    harteloos
    deelnemer

    Hallo, ik heb dit topic al eerder gehad. We deelden en becommentarieerden, laat me opnieuw proberen te helpen. Om een ​​echtgeno(o)t(e)-onafhankelijk visum te krijgen, moet u 2 jaar onder hetzelfde dak blijven, 3 jaar als uw echtgenoot de Turkse nationaliteit heeft. Als je partner Duits is, doen buitenlandse flats dat met iedereen. Ze denken dat ze de wet niet kennen en gaan terug naar Turkije VS. Ze hebben echter niet zo'n recht. Ze MOETEN inloggen. Esin Turk. Maar er is sowieso geen probleem. De scheidingsperiode heeft bij mij bijvoorbeeld twee jaar geduurd. Gedurende die tijd geven ze een verblijfsvergunning en zolang je blijft werken, verandert je visum in een werkvisum, tenzij je krijgt hulp van de staat.Het belangrijkste punt hierbij is dat de inspiratie Turks is. Aan de andere kant, ook als je 1000 euro verdient, krijg je op papier geen hulp van de staat. Nu apart wonen verlengt de verblijfsduur voor onbepaalde tijd, je moet 5 jaar werken en dat zal geen probleem zijn. Mijn persoonlijke verzoek van vrienden die dergelijke vragen zullen stellen, is het staatsburgerschap van het kind als het gaat om gezinshereniging over het kind, of het staatsburgerschap van de inspiratie als het om een ​​huwelijk gaat, alstublieft. Specificaties. Dan kunnen wij u verder helpen.

    Tramp34
    deelnemer

    Hallo, ik heb dit topic al eerder gehad. We deelden en becommentarieerden, laat me opnieuw proberen te helpen. Om een ​​echtgeno(o)t(e)-onafhankelijk visum te krijgen, moet u 2 jaar onder hetzelfde dak blijven, 3 jaar als uw echtgenoot de Turkse nationaliteit heeft. Als je partner Duits is, doen buitenlandse flats dat met iedereen. Ze denken dat ze de wet niet kennen en gaan terug naar Turkije VS. Ze hebben echter niet zo'n recht. Ze MOETEN inloggen. Esin Turk. Maar er is sowieso geen probleem. De scheidingsperiode heeft bij mij bijvoorbeeld twee jaar geduurd. Gedurende die tijd geven ze een verblijfsvergunning en zolang je blijft werken, verandert je visum in een werkvisum, tenzij je krijgt hulp van de staat.Het belangrijkste punt hierbij is dat de inspiratie Turks is. Aan de andere kant, ook als je 1000 euro verdient, krijg je op papier geen hulp van de staat. Nu apart wonen verlengt de verblijfsduur voor onbepaalde tijd, je moet 5 jaar werken en dat zal geen probleem zijn. Mijn persoonlijke verzoek van vrienden die dergelijke vragen zullen stellen, is het staatsburgerschap van het kind als het gaat om gezinshereniging over het kind, of het staatsburgerschap van de inspiratie als het om een ​​huwelijk gaat, alstublieft. Specificaties. Dan kunnen wij u verder helpen.

    Hé broer, mijn vrouw heeft de Duitse nationaliteit. Ik ben 2 jaar en 5 maanden getrouwd en heb gewerkt. Ik heb geen enkele hulp van de staat gekregen, maar helaas, als je een racistisch persoon tegenkomt, geldt dat niet gebeurt, blijft u alleen achter met bedreigingen. Hoe dan ook, ik heb het aan de basis-nala gegeven, die kan het wel aan, maar het kost een beetje zout..

    harteloos
    deelnemer

    Als hij niet slaapt, raak dan niet tevergeefs ontmoedigd, vertrek. Als de buitenlandse flat problemen veroorzaakt, is het oké, je hebt wat geld voor de advocaat, maar je kunt onafhankelijk van je partner een visum krijgen, ontspan, niemand kan je sturen, blijf werken tot je zelf gaat, je krijgt je tijd na 5 jaar gewerkt te hebben, respect

    muhendus
    deelnemer

    Als het niet privé is, wil ik iets vragen? Is uw echtgenoot Duits of Turks geboren in Duitsland? Wist je niet dat je racistisch was voordat je trouwde?

    Het is niet zijn vrouw die racistisch is, het is de officier van het vreemdelingenkantoor die ik begrijp. Hij trouwt sowieso niet met een racistische buitenlander.

    Tramp34
    deelnemer

    Als het niet privé is, wil ik iets vragen? Is uw echtgenoot Duits of Turks geboren in Duitsland? Wist je niet dat je racistisch was voordat je trouwde?

    Waarom zou mijn vrouw racistisch zijn? De officier die racistisch is.. mijn vrouw is een Duits staatsburger Turks

Er worden 9 antwoorden weergegeven - 1 tot 9 (9 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.