Duitse loonlijst

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    nsyyn
    deelnemer

    Hallo vrienden,

    Mijn vrouw is Duits staatsburger en doet ausbildung. Vormen zij een salarisprobleem bij gezinshereniging? Als iemand onlangs een visum heeft aangevraagd en een visum heeft gekregen, kunnen ze dan antwoorden?

    Ik heb een visumafspraak op 15 januari en deze kwestie zit vast in ons hoofd.

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Duitse burgers wordt niet om een ​​bodra-salaris gevraagd, maak je geen zorgen, het is oké

    nsyyn
    deelnemer

    Duitse burgers wordt niet om een ​​bodra-salaris gevraagd, maak je geen zorgen, het is oké

    Mijnheer, klopt deze informatie? We hebben gehoord dat het volgens de laatste wetten verplicht is.

    fuk_xnumx
    deelnemer

    er waren wetten op de site, je moet zoeken, ik denk niet dat de wet een beetje is veranderd

    Mijnheer, klopt deze informatie? We hebben gehoord dat het volgens de laatste wetten verplicht is.

    MustafaD
    deelnemer

    Meneer, ik heb dezelfde situatie. Mijn vrouw heeft de Duitse nationaliteit. Er is een loonbetaling van 3 maanden aangevraagd. We wachten momenteel op de voltooiing van de loonlijst van 3 maanden om de documenten te bezorgen. Als je niet wordt gevraagd om je plan naar wens te maken, is dit je kans.

    nsyyn
    deelnemer

    Meneer, ik heb dezelfde situatie. Mijn vrouw heeft de Duitse nationaliteit. Er is een loonbetaling van 3 maanden aangevraagd. We wachten momenteel op de voltooiing van de loonlijst van 3 maanden om de documenten te bezorgen. Als je niet wordt gevraagd om je plan naar wens te maken, is dit je kans.

    Ik hoop dat het niet wordt gevraagd, dus waarom zou je een loonlijst vragen aan iemand die een beroep uitoefent, zodat zijn salaris al laag is.

    Als uw situatie duidelijk is, kunt u hier schrijven?

Er worden 5 antwoorden weergegeven - 1 tot 5 (5 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.