DUITS CURSUSPROBLEEM

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    tugce_doerj is
    deelnemer

    IK BEN OP DE CURSUS SINDS NOVEMBER, WE MOETEN NORMAAL A1, A2 EN B1 DOEN. ER IS 1 MAAND NAAR HET EXAMEN, MAAR WIJ ZIJN NOG STEEDS DE HELFT VAN A2. IK KAN HET EXAMEN NIET AFNEMEN MET EEN VERLOPEN LARGE. WIJ WAREN HET PROEFEXAMEN 45 OVER 28. IK KREEG DE BRIEF EN BEHALVE TOESPRAAK. IK WEET NIET HOE HET SYSTEEM, MAAR WE GEVEN ALTIJD PUNTEN OP LESEN. IK MOET TEN MINSTE 2 KRIJGEN IN DEZE 33 EXAMEN OM B1 TE ONTVANGEN. SPREEK- EN SCHRIJFPUNTEN DIE NIET WORDEN GEGEVEN. ALS IK NIET GENOEG PUNTEN VAN HOREN EN LESEN KAN KRIJGEN, KUNT U HET MET BRIEF EN TOESPRAAK MAKEN, zei HOCA.

    HET IS EEN NUL-SYSTEEM. WE KUNNEN DE ONDERWERPEN NIET SNEL STUDEREN OMDAT HET GRADE-NIVEAU LAAG IS, ZE WILLEN DAT ONS HET B2-EXAMEN DOET VOORDAT A1 WORDT VOLTOOID. ESIM AUSLANDERBEHORDEYE EEN BRIEF SCHRIJVEN EN KLACHTENCURSUS. Ik heb de cursus 5 maanden tevergeefs gevolgd. ALS IK HET EXAMEN NIET slaag, NOG NOG 5 MAANDEN... WAT IS HET SYSTEEM VOOR JOU? WELKE THEMA'S ZIJN ER IN B1? Ik denk dat ik misschien thuis ga werken en mijn honger zal dekken

    MuhaяяeM
    deelnemer

    Als je ook informatie geeft over de locatie en naam van de cursus Duits, dan informeer en waarschuw je al andere leden en bezoekers.

    tugce_doerj is
    deelnemer

    plauen-euro schule…

    netalman door
    deelnemer

    Hallo,

    Bij cursussen in Duitsland wordt feitelijk een plaatsingstest afgenomen voordat je tot de cursus wordt toegelaten, maar ik neem aan dat hier ook geen rekening mee wordt gehouden. Het varieert afhankelijk van de staat van Duitsland. Terwijl sommigen een uitstelperiode van drie jaar geven en de cursussen erg langzaam worden gegeven, en ook al wordt Duits vanaf het allereerste begin onderwezen, zelfs aan degenen met een A3-certificaat, zeggen ze in sommige staten: "Breng je B1-certificaat binnen 1 jaar of wij zal je geen sessie geven."

    Vrienden, we krijgen zoveel klachten dat ik dat geloof; Turkije kijkt naar deze gebreken, maar onze natie 'Wat er ook goed genoeg gaat in Duitsland of als we een moment geleden zijn verhuisd, laten we gaan, laten we ook gaan, laten we ook gaan hoe hij belachelijke banen moet volgen, allemaal vanaf het front. Er zijn er zelfs die bij de 8e poging amper slagen voor een examen, wat heel gemakkelijk is zonder voldoende infrastructuur. De reden is de verkeerde keuze bij het kiezen van een cursus. En als we naar Duitsland gaan, horen we veel klachten waar de vriend over klaagde, Duitsland komt uit hun neus, de cursus heeft beangstigende dromen. Omdat de Duitse leraren alleen Duits spreken, en ze ook een langzame grammatica uitleggen die ver van onze taal afwijkt. En natuurlijk denken ze dat een persoon met een A1-diploma die vakken vanzelfsprekend in dat kader heeft gezien en geleerd. Maar aangezien er een versnelde - STEMVOORBEREIDINGSCURSUS - is die is voorbereid zonder de antwoorden op de examenvragen te zien zonder deze daadwerkelijk te zien, wanneer je naar Duitsland gaat, om een ​​voorbeeld te geven, wanneer je zegt wat 2 keer 2 is zonder te leren 2222 keer 22222, wordt het een nachtmerrie. Helaas ontstaan ​​dergelijke problemen wanneer mensen met verschillende opleidingsniveaus en verschillende leeftijden in een klas worden opgevuld, zoals hier het geval is. Ik, wees alsjeblieft niet boos, ik ben in Turkije al Duits hier leer jullie allemaal het geval zijn Vlag van 30% als statistieken, of Anna brieven, Liz's brief zei dat het uit het hoofd leren maken van de naam heeft veel vertakkingen gedaan tot de wereld leert bidden natuurlijk.

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Ik ben een beetje anders dan de situatie die je hebt beschreven. Ik kreeg een 1-certificaat in Istanbul, onze leraar was erg goed, we hebben alles geleerd wat we moesten leren tijdens de cursus. Ik probeer Duits te leren sinds ik hier ben. Ik weet hoe belangrijk en noodzakelijk Duits leren is om in Duitsland te wonen. Ik woon in Oost-Duitsland, net als in de grote steden, ik meng me met de Turken en leer Duits, slordig.Zie mijn temperatuur, ik heb geen idee want er is geen andere Turk dan ik in mijn stad.

    Als het om het onderwerp van de cursus gaat, had ik geen andere mogelijkheid om te eten. Ze openen geen klas zonder 20 mensen hier. Ik heb dit jaar geen schoolcursussen bij mij in de buurt geopend. Ik ga elke dag naar 4 steden. Ik ben 3.5 uur onderweg. Ik sta om 5 uur 's ochtends op en kom om 4 uur' s avonds thuis. leer gewoon duits, laat me het volgend jaar doen b2-c1.

    Toen we met de cursus begonnen, bepaalden ze het niveau. Ik ben begonnen vanaf a2. Ik vroeg bij het starten van de cursus, B1 zal worden gedaan, ze zeiden ja. maar als de juf zo langzaam nat wordt, worden we pas a1 en half a2n nat. Onze maand wordt examen b1, maar we hebben niets geleerd onder de naam b1.

    Heb ik nu gelijk als ik klagen over deze cursus? Ik woon hier al jaren niet, laat me b1 nemen voordat ik de lessen krijg. We hadden een proefexamen, ik begreep er niets van.

    reyyan naar
    deelnemer

    Mijn vriend, ik heb vorig jaar het B1-examen gedaan. Ik kan je informatie geven over de cursus die ik heb gevolgd. Ik heb een cursus gevolgd bij VHS, de Volkhochschule. eerst werden we onderworpen aan het proefexamen. Als resultaat van het examen gingen we door in dezelfde klas voor degenen die een goed cijfer hadden of niet, en we hadden 3 verschillende docenten. In korte tijd bereikte ieders niveau hetzelfde niveau. we hebben het A2-boek van HUEBER afgemaakt. Ik bedoel, we hebben geen B1-boeken gezien. slechts anderhalve maand voor het examen gaven de docenten ons constant proefexamens. Niet alleen Hören en Lesen, ze hebben HÖREN, LESEN, SCHREİBEN en SPRECHEN afgelegd voor anderhalve maand proefexamens alsof we in het echte examen zaten. Het cijfer dat ik kreeg bij het eerste examen was bijna hetzelfde als jouw resultaat. Ik zag mijn niveau stijgen als gevolg van voortdurende beproevingen. we hebben veel aan de brief gewerkt. Ze gaven bijna elke dag proefpersonen en schreven brieven, onze proefbrieven werden geëvalueerd en beoordeeld. Als er weer veel is, stijgen de cijfers. mensen hebben ook ervaring.
    Ze hebben zelfs de SPRECHEN-sectie gedaan als een echt examen. Ze gaven ons geïllustreerde papieren en lieten ons beschrijven wat we zagen. Ze organiseerden het samen met twee mensen, we maakten bijvoorbeeld een plan voor de verjaardag van een vriend en de docenten stelden ons vragen. we hebben onszelf voorgesteld. Dit waren proefexamens die we in slechts anderhalve maand kregen. Ik heb mezelf gevorderd met deze proefexamens. Ik begrijp niet waarom je cursus nog steeds geen proefexamens geeft. Oké, we hebben het B1-boek niet verwerkt.
    Maar ik heb de B1-boeken van HUEBER en SCHRITTE uit de bibliotheek geleend. Ik heb er thuis in gewerkt. Ik schreef voorbeelden van brieven die VHS ons leerde. 18 eenheden. kijk daar als je wilt, want de onderwerpen in de brief zijn op en neer hetzelfde. Ik schreef in de sprechen-sectie.
    Ik zal ook zeggen dat ik nu B2 doe. maar ons boek is B1.

    Ik wil je graag de onderwerpen van B1 geven, dat wil zeggen de onderwerpen die je nodig hebt om je voor te bereiden op het examen.
    De belangrijkste kwestie in de brief zijn voegwoorden. dus hoeveel in uw zinnen NEBENSATZ met HAUPTSATZ, en de voegwoorden die deze twee zinnen verbinden (weil, dass, denn, oder, trotzdem, obwohl, deswegenOnze leraren zeiden zelf dat als je zinnen maakt met …etc.), ze je vanaf dat punt de meeste punten geven.

    op een ACTIEVE SENTENCES met PASSIVE SENTENCE Concentreer u op uw onderwerpen. Omdat de passieve zin zeer noodzakelijk is in de brief.
    KEER: tegenwoordige tijd (prasens), verleden tijd (perfekt of prateritum) Ik concentreerde me meer op perfectie. het lijkt me gemakkelijker. de toekomende tijd wordt niet veel gebruikt. prasens is voldoende omdat het zowel aanwezig als aanwezig is.

    Lidwoord. nominativ, akkusativ, dynamische en genitieve staten. zwaartekracht bij bepaalde artikelen en onbepaalde artikelen
    r. Bijvoeglijke naamwoorden vervoeging (bijvoorbeeld: das KLEINE soort) 

    en PWERKWOORDEN GEBRUIKT MET RPOSITIES Ik stel voor dat je uit je hoofd leert. Als je weet welk werkwoord welke prapositie krijgt, kun je zinnen gemakkelijker maken.
    FÜR GARANTİEREN, AN ERİNNERN, UM (SİCH)BEWERBEN, UM(SİCH) KÜMMERN, MİT (SİCH) TREFFEN…… enz..
    Er zijn ook examenvoorbeelden van geothe net. daar kun je jezelf testen.
    Als u problemen ondervindt, sta ik klaar om te helpen voor zover ik weet. Ik heb de middelen waarmee ik in de cursus heb gewerkt. Succes.

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Hartelijk dank voor uw schrijven. We hebben net baglaclar geleerd. In de afgelopen week hebben we de bijvoeglijke naamwoorden nieuw geleerd. We zijn pas halverwege. Praeteritum we hebben niets nat gekregen :) we zijn niet nat geworden in Genetiv. ze lieten passieve zinnen zien en slaagden.

    Wat echt belangrijk is, is dat we minimaal 45 van de 33 in horen en lesen moeten halen. De brief en de toespraak zullen slechts een mening zijn. Wij krijgen geen punten zoals jij. Ik kreeg bijvoorbeeld 1 punten in Lesen en Horen, zij completeren 30 punten met brieven en toespraken. Ze geven je al 3 brieven. één niveau a2, één niveau b2. Als je a1 kiest, hoe netjes en uitgebreid je zin ook is, dan schrijf je een a2-brief in je hoofd...

    Ik ben de nieuwste leerling van de klas. Het zijn allemaal buitenlanders met minimaal 3 jaar ervaring. Desondanks hebben we de kwestie drie maanden lang tevergeefs besproken. Wat als we nu a1 afmaken…. Ik zal proberen zelf iets te doen, laten we kijken of mijn einde goed is.

    Ik ken 18 brieven, ik dicteerde ze, ik probeer ze allemaal zelf te schrijven. Eerlijk gezegd ben ik niet meer in mijn dispatch, ik wil de cursus als eerste laten eindigen, omdat ik erg moe ben.

    Vijf maanden lang werd ik elke dag om vijf uur wakker en reed ik door de sneeuw en de modder, denkend dat ik Duits zou leren, maar nu zie ik dat het allemaal tevergeefs was. Aan het einde van de cursus zullen we alle onderwerpen die we hebben behandeld verwijderen en erover klagen. Het maakt mij niet eens uit hoeveel geld ik heb betaald. Ik weet heel goed hoe moeilijk het is om elke dag vier steden verderop met de bus of trein te reizen. Ik laat deze niet bij jou achter...

    Godzijdank was mijn leraar in Istanbul zo goed, wat ik van hem leerde werd de basis, we herhaalden wat hij me leerde in de eerste 3 maanden... Het beste van alles is dat we volgende maand het resultaat zullen zien.

    Bedankt voor je hulp... oké :)

    Bthnkdgn
    deelnemer

    Het moeilijkste deel van de Duitse cursussen is B1. In A1 en A2 worden onderwerpen als genetica of passieve vakken zelfs niet genoemd, en ik had het erg moeilijk in B1. Ik heb de cursus 3 maanden gevolgd, ik ben laat begonnen met de cursus, ik had geen hoop om te slagen, maar ik was beperkt in het goed schriftelijk spreken en ontving mijn B1-certificaat.

    in hamburg

    Lesen / Horen

    schrijven

    Gesorteerd volgens secties genaamd Sprechen

    U kunt bijvoorbeeld sprechen b1 hören a2 noot krijgen, dan ziet u het deel dat u niet meer kon passeren.

    Ik ben amper geslaagd. Omdat ik de cursus B1 3 maanden heb gevolgd, begin ik nu met de cursus B2. Ze zeggen dat B2 erg moeilijk is. Eerlijk gezegd is het verhaal A1 en A2. In Duitsland zijn minimaal B1 en B2 vereist, en zelfs B1 is niet genoeg voor sommige beroepsopleidingen en banen.

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Ik ben het helemaal met je eens. b1 is niet genoeg, je hebt minimaal b2 nodig voor correct Duits. Niemand kan hier warmte vinden door een kat te praten. alleen turkse bedrijven geven warmte. succes

    Mehmet kan
    deelnemer

    hallo, ik kreeg een sessie van 1 jaar en de vreemdelingenpolitie zei dat ik ook naar de cursus voor B1 moest gaan. Volkshoch gaf Schule een document om te registreren. Moet ik naar Volkshoch Schule? Als ik me bijvoorbeeld bij een Goethe-filiaal in Duitsland registreer en accepteren zij het B1-certificaat dat ik heb ontvangen?

    Weet iemand echt van dit onderwerp af?

    dank

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Ik ken je systeem in de staat niet, maar ze gaven me een schoolstudent van daaruit, zeiden ze gorsurun. Hier werd al 1 cursus geopend vanwege het gebrek aan buitenlanders. maar als het eerder pijn doet, zou ik naar hem toe gaan. Ik zou zelf uit de lijst kiezen.

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Er staat geen goethe in de lijst die ze me gaven, mijn vriend heeft alleen VHS en euro schule. Accepteren ze goethe? Wat doen ze? Ik denk dat je hem vraagt, ga naar hem toe, wat voor geld krijg je?

    netalman door
    deelnemer

    HELLO,

    VOLKSHOCHSCHULE IS EEN ZEER GOEDE INSTELLING. TEN MINSTE GOETHE. ZELFS KOMEN SOMMIGE LERAREN UIT GOETHE EN ZELFS TAALARTSEN ZIJN IN DE LERAREN. UW INFORMATIE.

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Als ik nu niet slaag voor het examen, zal ik moeten wachten tot VHS wordt geopend, er is geen andere keuze meer...

    Hoe lang duurt het trouwens om het B1-certificaat te behalen? Ik ben mijn visum tot 2014. Moet ik het gedurende deze tijd innemen of weet iemand er eerder van ???

    Saalesk
    deelnemer

    Ik ben begonnen vanuit mijn Halke om ergens Duits te beginnen
    Als er enige verbetering is, zullen toekomstige speciale cursussen worden toegepast…

    reyyan naar
    deelnemer

    Als ik nu niet slaag voor het examen, zal ik moeten wachten tot VHS wordt geopend, er is geen andere keuze meer...

    Hoe lang duurt het trouwens om het B1-certificaat te behalen? Ik ben mijn visum tot 2014. Moet ik het gedurende deze tijd innemen of weet iemand er eerder van ???

    Je moet het tot 2014 nemen. U hoeft het nu niet te kopen. Maar als je op de visumdag in 2014 naar de vergadering gaat, moet je een B1-certificaat hebben, dat wil zeggen om een ​​verblijf voor onbepaalde tijd te krijgen. Als B1 niet bestaat, geven ze alsnog sessies tot een bepaald tijdstip. 

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (23 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.