Help als u kennis heeft van het Duitse arbeidsrecht

> Forums > Zakelijk en beroepsleven in Duitsland > Help als u kennis heeft van het Duitse arbeidsrecht

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    nescaff naar
    deelnemer

    Hallo vrienden, mijn beste vrienden, het is vijf jaar geleden dat ik naar Duitsland kwam Ik werk al twee jaar Ik heb geen Duits als moedertaal Ik heb een enorm arbeidsongeval gehad 2 maanden geleden Ik had een enorm arbeidsongeval Ik heb een heleboel goederen op mijn voeten gevallen Ik werk in een marmerfabriek mijn vlees is geplet Ik heb net 6 weken ziek papier gekocht Ik rijd weer een nietmachine met een ladder. Ik heb moeite om te stoppen mijn huisarts was met verlof voor een week was hij tijdelijk aan het kijken naar een ander dr. 30 dagen rapport schreef me 30.10.2017 t / m 30.11.2017 Ik heb de rapporten die ik heb ontvangen, een van hen werd naar de werkplaats gelaten ik gaf een aan de werkplaats en de ander ging naar de werkvloer. Ze stuurden het rapport opnieuw omdat het onze fout was, ik belde de werkplek 's ochtends opnieuw, hij zei, ik ging weer naar de werkplek, ik ging naar de werkplek Ik gaf de rapporten van de werkplek accepteert dit niet rapport Ik weet niet hoe ik je een maand moet opzwepen Ik ken de wetten hier niet fristlose ze gaven me 20.11.2017 28.2.2018 elke maand 27 lag uiterlijk en ging niet naar bed ik heb mijn salaris 28 ze gaven me de uitgang die de wetten begrijpt, kun je me alsjeblieft helpen met mijn vriendelijke groeten.

    rustemxnumx
    deelnemer

    Hallo mijn vriend,