Help als u kennis heeft van het Duitse arbeidsrecht

> Forums > Zakelijk en beroepsleven in Duitsland > Help als u kennis heeft van het Duitse arbeidsrecht

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    nescaff naar
    deelnemer

    Hallo vrienden, mijn beste vrienden, het is vijf jaar geleden dat ik naar Duitsland kwam Ik werk al twee jaar Ik heb geen Duits als moedertaal Ik heb een enorm arbeidsongeval gehad 2 maanden geleden Ik had een enorm arbeidsongeval Ik heb een heleboel goederen op mijn voeten gevallen Ik werk in een marmerfabriek mijn vlees is geplet Ik heb net 6 weken ziek papier gekocht Ik rijd weer een nietmachine met een ladder. Ik heb moeite om te stoppen mijn huisarts was met verlof voor een week was hij tijdelijk aan het kijken naar een ander dr. 30 dagen rapport schreef me 30.10.2017 t / m 30.11.2017 Ik heb de rapporten die ik heb ontvangen, een van hen werd naar de werkplaats gelaten ik gaf een aan de werkplaats en de ander ging naar de werkvloer. Ze stuurden het rapport opnieuw omdat het onze fout was, ik belde de werkplek 's ochtends opnieuw, hij zei, ik ging weer naar de werkplek, ik ging naar de werkplek Ik gaf de rapporten van de werkplek accepteert dit niet rapport Ik weet niet hoe ik je een maand moet opzwepen Ik ken de wetten hier niet fristlose ze gaven me 20.11.2017 28.2.2018 elke maand 27 lag uiterlijk en ging niet naar bed ik heb mijn salaris 28 ze gaven me de uitgang die de wetten begrijpt, kun je me alsjeblieft helpen met mijn vriendelijke groeten.

    rustemxnumx
    deelnemer

    Hallo mijn vriend,

    Ik denk dat hij schuldig is als Dr. zijn rapporten niet heeft verzonden. In dit geval denk ik dat je je werkplek moet zien met Dr. Als u geen resultaten krijgt, neem dan papieren mee naar Arbeitstamt en een paper van Dr. over de fout. Er is echter ook een dergelijke situatie. Ik hoor ongegronde cranks van huisartsen. Als u te veel krukasafdrukken heeft, heeft u mogelijk een probleem.

    harteloos
    deelnemer

    Hallo, allereerst, beterschap. De eerste is dat geen enkele werkplek het recht heeft om u te ontslaan omdat u ziek bent of een melding heeft. In het verleden was hij ziek en toen hij zijn rapport kreeg, haalden ze hem eruit, toen gingen we met de advocaat naar de rechtbank en we wonnen en toen kregen we niet veel geld. Maar uw situatie is heel anders, u heeft een arbeidsongeval gehad, de werkgever betaalt zijn werknemers in Duitsland een hoog bedrag aan schadevergoeding voor blijvende schade bij arbeidsongevallen. Ik ben van mening dat ze proberen van je af te komen omdat de angst voor het bedrijf er door komt. Je zoekt een goede advocaat en gaat naar de rechtbank. Ik had een arbeidsongeval bij de advocaat, dus de dokter meldde permanente schade aan mijn voet en het bedrijf schreef om van me af te komen toen ik werd gemeld en ik een arbeidsongeval had. , blijf zoveel mogelijk kopen, het maakt niet uit, 1 maand en 2 maanden later zal het bedrijf veel geluk voor hen moeten betalen.

Er worden 2 antwoorden weergegeven - 1 tot 2 (2 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.