DOCUMENTEN VEREIST VOOR HUWELIJK IN DUITSLAND.

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    fuk_xnumx
    deelnemer

    1. [] De aanvrager moet minimaal 18 jaar oud zijn

    2. [] Basis grammatica-examenresultaatdocument en 2 exemplaren van het origineel

    (212 340 49 43 voor de afspraak voor het taalexamen). (Geaccepteerd door certificaten van Goethe Institute, TELC, OSD of TestDaF)

    3. [] De aanvraag moet persoonlijk worden gedaan

    4. [] 2 Aanvraagformulieren verblijfsvergunning

    Aanvraagformulieren kunnen gratis worden verkregen bij de ingang van de visumafdeling vóór de aanvraag of bij het internetadres van het consulaat.
    Het moet in een volledig leesbare vorm worden ingevuld en door de aanvrager in zijn / haar handschrift worden ondertekend.

    5. [] 3 stuks Biometrische paspoortfoto

    Last 6 moet in de laatste maand worden ingetrokken
    * 45 X 35 moet in mm-afmetingen zijn.
    * Het gezicht moet van voren worden weerspiegeld, je hoofd is open en alle ogen moeten zichtbaar zijn

    6. [] Ondertekend paspoort, geldig tot minimaal 12 maanden na de visumaanvraag

    Om een ​​visum in het paspoort af te geven, moeten tenminste 2-pagina's blanco zijn

    7. [] Originele kopie en kopie van het internationale geboorteregistratie-monster van de aanvrager

    (U kunt de International Birth Registry Sample verkrijgen van de Population Directorate)

    8. [] Internationale huwelijksvergunning of origineel en fotokopie van de brief van het huwelijksbureau in Duitsland

    9. [] Fotokopie van de paspoortkopie van de echtgenoot die in Duitsland woont en de fotokopie van de pagina met de verblijfsvergunning

    Als de echtgenoot een Duitse staatsburger is, moet een kopie van zijn / haar paspoort of ID worden getoond

    10. [] Origineel en fotokopie van het individuele volledige collectieve bevolkingsregistratiemonster van de aanvrager en haar echtgenoot
    Het GEDACHTE gedeelte van de registratie moet volledig worden ingevuld.

    (Volledige Tekmil Collectieve populatie Registratie Sample kan worden verkregen bij de Population Directorate)

    11. [] Visumverwerkingskosten 60 Euro

    Visakosten voor minderjarigen 30 Euro
    12. [] De verwerkingstijd van een visum kan enkele maanden duren

    13. [] Kopie van paspoort

    Fotokopie van de geïllustreerde pagina van het paspoort, de pagina met de geldigheidsperiode en de laatste pagina met de bevolkingsinformatie.

    De fotokopieën van de pagina's met de identiteitsgegevens in de e-paspoorten en de pagina's met de eventuele visa.

    14. [] Eventuele oude paspoorten moeten worden ingediend

    15. [] De aanvraag moet worden ingediend bij de ambassade op deur nummer 4.

    waarschuwing:

    Sta 20 minuten voor uw afspraaktijd aan de deur van de visumafdeling, alleen de aanvrager is toegestaan. Breng de documenten mee die u vóór de afspraak zijn toegestuurd. Als de documenten ontbreken, kunt u geen visum aanvragen. Uw afspraak wordt geannuleerd en u moet een nieuwe afspraak maken door een vergoeding te betalen. Hetzelfde geldt als u niet woont in een van de steden die onder de ambassade van Ankara vallen. De kassamedewerker kan om aanvullende documenten vragen op basis van uw aanvraag.

    Mobiele telefoons, laptops en grote tassen zijn niet toegestaan ​​op de visumafdeling en er is geen mogelijkheid om bij de ingang te worden toevertrouwd.

    Neem voorafgaand aan uw afspraak contact op met de UPS-services binnen de visumafdeling voordat u contact opneemt met het visumkantoor en ontvang alle informatie over de terugkeer van uw paspoort.
    Saygilarimizla,
    Duitse ambassade / consulaat algemene visuminformatie- en afspraakservice

    imponeren
    deelnemer

    Ik heb het ergens anders geschreven, maar laat me het hier in het kort in detail schrijven. Na daar te trouwen in een lieverd başvurulup visum voor trouwen in Duitsland om weer naar Turkije te gaan, ontdekten we dat we niet ook een extra aanvraag hebben? Na het uitreisvisum voor het huwelijk in Duitsland nadat ik daar ben gaan trouwen, ga je naar Duitsland om toestemming te krijgen om direct te werken of om wat dan ook te verlengen of woon ik daar door hier contact op te nemen. Ik heb een andere aanvraag gevonden nadat het huwelijk naar Turkije is gekomen?

    fuk_xnumx
    deelnemer

    baybarsin je leest het artikel al zei dat ze kunnen vragen om de juiste eenzame ijscoupe kan het netto huis of salaris niet spreken in sommige staten ze willen het salaris thuis in hetzelfde land, ze willen dezelfde Turkse burgers, dus als je wilt vragen of je wilt vragen of de details van het landratsam van het land wilden worden gescheiden?
    Reeds in Duitsland staan ​​hierboven de nodige documenten voor het huwelijk.

    Baybars
    deelnemer

    baybarsin je leest het artikel al zei dat ze kunnen vragen om de juiste eenzame ijscoupe kan het netto huis of salaris niet spreken in sommige staten ze willen het salaris thuis in hetzelfde land, ze willen dezelfde Turkse burgers, dus als je wilt vragen of je wilt vragen of de details van het landratsam van het land wilden worden gescheiden?
    Reeds in Duitsland staan ​​hierboven de nodige documenten voor het huwelijk.

    .. yoo eigenlijk spreek ik duidelijk, nedne ik kan niet praten als er een wet is .. hier is de wet:

    § 28 Familiennachzug zu Deutschen

    (1) De Aufenthaltserlaubnis ist dem ausländischen

    Ehegatten eines Deutschen
    minderjährigen volledigen Kind eines Deutschen,
    Elternteil is een minderjarige leider in het Duits naar de Ausübung der Personensorge
    zu uitgesteld, wenn der Deutsche seinen gewöhnlichen Aufenthalt im Bundesgebiet lijn. Sie ist abweichend von § 5 Abs. 1 Nr. 1 van Fällen des Satzes 1 Nr. 2 en 3 zu uitgesteld. Sie soll in der Regel abweichend von § 5 Abs. 1 Nr. 1 van Fällen des Satzes 1 Nr. 1 erteilt werden. Sie kann abweichend von § 5 Abs. 1 Nr. 1 dem nich personensorgeberechtigten Elternteil eines minderjährigen ledigen Gemeinschaft schon im Bundesgebiet gelebt wird. § 30 Abs. Satz Nr. 1 en 1, Satz 1 en Abs. 2 Satz van ist Fällen des Satzes 3 Nr. 2 entsprechend anzuwenden.

    Kalin is duidelijk in de plaats geschreven, de bron van de passage is niet duidelijk moet een visum worden gegeven .. dus papieren aanvraagprocedure, zeker de Duitse echtgenoot heeft niet de bronnen van doorvoer kan niet weigeren .. dus ik spreek een behoorlijk net ..

    fuk_xnumx
    deelnemer

    baybars broer Duitse burgers moeten veel inkomstencertificaten hebben, ik heb ze informatie gegeven door ze te laten zien als een vriend of de wet zegt dat ze niet willen oefenen, maar ik wil informatie over dit onderwerp krijgen, dus ik wilde een fout vertonen, ik wil niet exposeren

    mater
    deelnemer

    Hallo, mijn vrouw is Duits staatsburger. Ze hebben haar om een ​​inkomensverklaring gevraagd. Sinds ze student was, heeft haar vader bij de notaris een garantiecontract voor twee jaar getekend. Ze hebben haar aan de vreemdelingenwoning in de stad Hagen gegeven De vrouw van mijn oom heeft de Duitse nationaliteit. Hij volgt een beroepsopleiding in puur Duits. Hij heeft een inkomen van 2 euro. Hij betaalt 500 euro aan huur. Hij krijgt 410 euro aan steun. Ze vroegen om een ​​bewijs van inkomen voor de laatste Zes maanden en hij heeft het meegenomen... en aangezien mijn oom Duits spreekt, heeft hij ter informatie niets, een certificaat of een visum, meegenomen.

    EL-TURCO
    deelnemer

    Als je lieve ufukcug wil ik wil trouwen in Duitsland op het document niet willen, zoals de Duitse geleerde in het geval van bewezen a1 Indien het wordt gedaan naar het klembord toepassen om te trouwen in Turkije! Rate in man spreken Duits kort de officier is hard genoeg oluyor.tecrübeyl aan!
    De salariskwestie is al bij wet opgelost, zoals mijn broer Baybars zei! :-)

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Ik wil niet het minste beetje respect of misverstanden zeggen, of ik wil het niet zeggen tegen mijn broer, maar ik gaf ook een presentatie die ik hoorde wat ik op de site hoorde als de moedertaal van de moeder van de mensen die de burgers van het land kennen, zelfs als ik niet isti sti ben? Het is niet nodig dat het document ook mijn broer kent :)

    lieve ufukcug ik wil trouwen in Duitsland wil het klembord om te trouwen in Turkije op de Duitse geleerde Indien gedaan aanvragers document niet willen, zoals blijkt uit het als bij a1! tarief in man die Duits spreekt kort de officier is hard genoeg oluyor.tecrübeyl om!
    De salariskwestie is al bij wet opgelost, zoals mijn broer Baybars zei! :-)

    de yeliz_orh
    deelnemer

    hallo hier, ik ben een nieuw lid. Hoe kan ik een nieuw forumonderwerp openen?

    de tarsuslu
    deelnemer

    fuk_18 broer, je schreef hierboven, je hebt het volledige bevolkingsregister van de aanvrager en zijn vrouw geschreven, bijvoorbeeld het echte Duits voor de Duitse echtgenoot (niet Turks of zoiets) ... dus wat moeten we voor hem doen .. geen normale geboorteakte naties Ik zou het op prijs stellen als je me helpt met mijn geboorteakte

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Als er nog geen Turks staatsburgerschap is, is de geboorteakte voldoende. Sommige pure Duitse patronen van mijn vrouw bij het consulaat accepteren haar.

    fuk_18 broer, je schreef hierboven, je hebt het volledige bevolkingsregister van de aanvrager en zijn vrouw geschreven, bijvoorbeeld het echte Duits voor de Duitse echtgenoot (niet Turks of zoiets) ... dus wat moeten we voor hem doen .. geen normale geboorteakte naties Ik zou het op prijs stellen als je me helpt met mijn geboorteakte

    de tarsuslu
    deelnemer

    heel erg bedankt edrim voor het antwoord dat je schreef .. als je weet dat er nog een bedrag komt, moet mijn vrouw natuurlijk een volmacht geven zodat ik Turkije in en uit kan. moet deze bij het consulaat in Duitsland worden aangevraagd of kan deze bij de vreemdelingendienst worden aangevraagd? of de eenvoudigste, waar kan ik het krijgen of het kan worden gedaan, bij voorbaat dank voor uw antwoorden  :)

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Dat document krijgt u van de vreemdelingendienst van de provinciale politiedirectie, maar hoeft u enkel op te halen bij de provinciale politiedirectie, de afdelingen geven het niet af.

    heel erg bedankt edrim voor het antwoord dat je schreef .. als je weet dat er nog een bedrag komt, moet mijn vrouw natuurlijk een volmacht geven om Turkije in en uit te gaan. Maar om deze volmacht te krijgen advocaat, moet het worden verkregen bij het consulaat in Duitsland of kan het worden verkregen bij het vreemdelingenkantoor? of de eenvoudigste, waar kan ik het krijgen of het kan worden gedaan, bij voorbaat dank voor uw antwoorden  :)

    fuk_xnumx
    deelnemer

    werkelijk

    de tarsuslu
    deelnemer

    Hallo vrienden, ik ga trouwen in Duitsland en het Duitse huwelijksregistratiebureau wil een internationale huwelijksvergunning van mij. Ik ben vandaag naar het bevolkingsregister geweest en ze geven die niet aan mij. Als iemand weet welke documenten het huwelijksbureau heeft in Duitsland vereist, zou ik blij zijn als ze mij konden helpen.

    fuk_xnumx
    deelnemer

    waarom geven ze niet

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (62 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.