Samenvatting van de laatste 5 jaar in Duitsland

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Opper-Franken
    deelnemer

    Hallo vrienden,
    Na een lange tijd wilde ik het onderwerp opnieuw openen. In 2015 ben ik dit forum begonnen om naar Duitsland te komen en informatie over Duitsland te verzamelen.
    Ik ben in juli 2015 getrouwd en in augustus naar Duitsland gekomen. Ik had geen voorbereidende voorbereiding over Duitsland, behalve mijn versnelde A1 Duitser. In de 5 jaar die verstreken zijn (eigenlijk zijn er 4 jaar verstreken in Duitsland)

    Zodra ik aankwam in het eerste jaar van de sessie, verhuisde ik uit Duitsland en woonde ik met mijn vrouw gedurende 1 jaar in een ander Europees land.
    Daarna keerde ik terug naar Duitsland en werkte 3 jaar in hetzelfde bedrijf. Ik heb in deze periode geen taalcursussen gevolgd in Duitsland. Ik heb niet eens een inburgeringscursus gevolgd. Deze maatschappijen zijn zowel in het Duits als om in Duitsland te werken ögrendim.türkiye, zelfs niet voor de fabriek, ik werk drie ploegen dag en nacht druk. Ik besloot om mijn naam te ontwikkelen en mezelf te ontwikkelen, aangezien ik 3 jaar werkte met periodiek bedrijf genaamd Leih firm, 1 jaar met periodieke wervel, 1 jaar met contract en 1 jaar met onbepaalde wervel, en de omstandigheden verbeterden niet met mijn eigen wil. Ik had het hoogste punt en geld bereikt dat ik in die firma kon bereiken, maar dat bevredigde me niet.
    Gedurende de 3 jaar dat ik in het bedrijf werkte, trad ik ook op als een particulier bedrijf en deed ik ook online banen, en hiervoor kwam ik 3 keer de handelsrechtbank tegen vanwege ons gebrek aan Duitse wetten op de schop van papier. (omdat de tegenstander die een open plek vond in mijn online winkel een rechtszaak tegen mij had aangespannen) Toen won ik deze zaken en ontving zelfs een vergoeding. :) De jakhalzen voor me dachten dat ze me konden sturen, ik gaf 5.000 euro uit in gerechtelijke procedures, maar kreeg 8000 euro terug.
    Ik ben nu begonnen aan mijn reis naar Umschulung, een professionele opleiding. Om me te concentreren op mijn beroep en problemen met de staat te voorkomen, heb ik de activiteiten in mijn bedrijf bevroren.

    Er waren veel veranderingen in mijn privé-leven. Godzijdank ben ik vader geworden in dit land, maar ik verloor ook mijn vader. Er is zoveel naar onze pers gekomen. Er zijn geen mensen die later naar Duitsland zijn gekomen en geen avonturen in de pers hebben beleefd. Dit land maakt het echt menselijk. Als je geluk hebt, weg van je familie en je geliefden en je vecht goed, zul je het moeilijk hebben. Geen taal, geen huis, geen auto, geen baan, geen vriend, je moet ze allemaal winnen.

    Laat degenen die naar Duitsland komen weten dat u hier altijd alleen bent. Ik hoop dat je werk goed wordt gedaan en dat je je beste vriend zult zijn. U kunt niet omgaan met Turken die hier zijn geboren en getogen. Mijn enige advies aan jou is om je 2-3 maanden aan te passen zodra je aankomt, en als je niet goed en kwaad zegt, moet je binnenkomen en werken. Ik ging niet naar een cursus of zoiets, en toen ik begon had ik een nul Duits en onderhandelde ik met de jongens. Als je te maken hebt met Duitsers in het bedrijf waar je mee samenwerkt, ontwikkelt je Duits zich erg snel. Ik ga mijn leraar in voor b1-examencursus die je van mij hebt geleerd, je gaat nooit naar Turkije 3 jaar Duits in Duits onmogelijk, had gezegd dat terwijl Turkije of bi-cursus die ik hier volgde, alleen was gebaseerd om te studeren en te oefenen.

    Het leven van Velhasil kalam is overweldigend en brengt nieuwe avonturen voor je. Deze plek leert mensen heel goed wat ze weten en wat ze kosten. Wees zelfverzekerd, wees niemand dankbaar. Om niet alleen te zijn, vermijd je vriendschappen in Duitsland met soorten die als parasieten leven. Kijk naar je brood, leer je taal en de rust van je huis, de rest is een grote leugen. Maak je natuurlijk geen zorgen, je vrienden zullen je komen zoeken als je gelijk hebt.
    LEER HET DUITS ALS JE HET BELANGRIJKSTE MOET LEREN !! Duits zal deuren openen die niet dringend zijn. Hoewel het erg moeilijk is, oefen je je oor en hersenen door het elke dag te herhalen, youtube te gebruiken en elke dag naar Duitse kanalen te kijken. Als je geen Duits spreekt, geloof me, je zult bang zijn om de telefoons te openen die naar me toe zijn gekomen. Misschien komt er een grote kans voor je, maar je zult het niet begrijpen. Weg met geld of zoiets, focus je slechts 2-3 jaar op het Duits. De snelste manier om dit te doen is door op een werkplek te werken en de Duitsers over te steken.

    Ik wilde gewoon een klein aandeel geven. Proost voor jullie allemaal. Moge Allah iedereen met het goede vergelijken.

    Dragorex
    deelnemer

    Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaringen. Ik hoop dat je gelukkiger dagen hebt met gezondheid en vrede

    Ik ga 2 weken later met mijn vrouw en kind naar Berlijn. Mijn grootste angst is dat ik geen baan kan vinden of mijn huur niet kan betalen.

    Mijn Duits niveau is nu A2. Ik heb een voordeel en mijn Engels is goed. Ik heb een C1-certificaat. Maar voor sommigen werkt Engels in Duitsland, maar niet voor anderen. Ik wil zo snel mogelijk aan een baan beginnen. Vind je dat ik onmiddellijk contact moet opnemen met een bedrijf? Of moet ik zelf een baan zoeken? Ik denk er ook aan om een ​​van de koeriers te zijn die fietsen distribueert bij de voedselbestelling. Maar zelfs die baan vinden is moeilijk, ze interviewen nu twee keer.

    harteloos
    deelnemer

    Hallo dragorex, als je in de eerste plaats bij de onderaannemer begint, is het beter als je in het duits begint te groeien, dan zie je de fabrieksomgeving in duitsland .. Ik raad af om bij een donor te werken die er niet in slaagt zichzelf te verbeteren.

    Opper-Franken
    deelnemer

    Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaringen. Ik hoop dat je gelukkiger dagen hebt met gezondheid en vrede

    Ik ga 2 weken later met mijn vrouw en kind naar Berlijn. Mijn grootste angst is dat ik geen baan kan vinden of mijn huur niet kan betalen.

    Mijn Duits niveau is nu A2. Ik heb een voordeel en mijn Engels is goed. Ik heb een C1-certificaat. Maar voor sommigen werkt Engels in Duitsland, maar niet voor anderen. Ik wil zo snel mogelijk aan een baan beginnen. Vind je dat ik onmiddellijk contact moet opnemen met een bedrijf? Of moet ik zelf een baan zoeken? Ik denk er ook aan om een ​​van de koeriers te zijn die fietsen distribueert bij de voedselbestelling. Maar zelfs die baan vinden is moeilijk, ze interviewen nu twee keer.

    Hallo,

    Door de structuur van de stad Berlijn heeft een internationale stad veel banen die kunnen werken zonder Duits te spreken. Laat me je een voorbeeld geven: zelfs in de staat Bayern waar ik woon, is zelfs gemiddeld Duits op sommige plaatsen niet genoeg, ze willen Duits zonder accent. Maar aangezien het aantal buitenlanders en Turken in Berlijn hoog is, zal een niveau Duits dat uw eigen zaken kan regelen in de eerste plaats voldoende zijn. Natuurlijk, als je dat wilt, komt je Duits op een goed moment. Als je naar Berlijn komt en rondhangt in Turkse koffie, in Turkse zalen en met een volledig Turkse vriendenomgeving, zul je nooit leren dat je geen Duits hoeft te leren, zelfs niet langzamer of later. Dus hou de warmte strak, dit zijn mijn taaladviezen. Ik raad geen andere taalcursussen aan dan verplichte taalcursussen omdat er te veel multiculturele mensen zijn. Afghanen, Russen, Syriërs, taalcursussen zitten er vol mee. Geen van hen heeft een probleem om een ​​taal te leren. Ze komen omdat de staat dat verplicht. In plaats van naar een taalcursus te gaan, denk ik dat het beter zou zijn om 4-5 uur per week Duitse lessen te volgen van een Duitse leraar.

    Als het om zaken gaat, start 90% van de bedrijven hun werknemers bij Leihfirma onder normale omstandigheden in Duitsland. Directe inzendingen waren er bijna niet, vooral toen honderden aanvragen bij de meest verbazingwekkende werken van Corona-tijd kwamen, was het moeilijk om er binnen te komen. Het lijkt erop dat deze situatie 2-3 jaar zal voortduren. Laat ik een voorbeeld van mezelf geven, de eerste keer dat ik wegging, kreeg ik een sollicitatiegesprek van elk bedrijf waarvoor ik solliciteerde, ik koos uit het interieur. Toen mijn school vanwege de corona gesloten was, ging ik aan het werk en zei dat ik opnieuw op dezelfde plaatsen solliciteerde en dat ze niet eens terugkwamen. Ongeacht mijzelf, ik besloot dit proces te besteden door een beroep te maken. Hoe dan ook, waar ik ook binnenkom, er is geen garantie dat ik er over 3 maanden niet uit zal komen. Bedrijven verminderen dagelijks honderden mensen. Duitsland kampt nu dus met een enorme crisis en werkloosheidsprobleem. De onaangetaste sectoren waren de sectoren voeding, groenten en fruit, medisch en logistiek. Als je een rijbewijs hebt, kun je beginnen als een sozop voor de onderaannemers van de bedrijven zoals DHL, Amazon Logistik als de Packagezusteller. Te veel sofor in Berlijn. Deze baan helpt je om met mensen te communiceren en de stad waarin je woont te leren kennen. Zodra je zegt dat Soforluk niets voor mij is, zullen ze zeker terugkeren naar 3-5 Leihfirmaya, je lebenslauf, dat is je cv. Ik kijk niet slecht naar het bedrijf, zelfs in het ergste geval is er altijd werk in. Je kunt jezelf beginnen bij een bedrijf dat je kunt beginnen met 10-11 euro en ongeveer 1 jaar in Leihfirma kunt blijven en je kunt niet normaal binnenkomen.

    Ik hoop dat alles verloopt zoals je wilt. Zoals harteloos gezegd, blijf zoveel mogelijk weg van Turkse bedrijven en werkgevers. sucker zag er een uit Turkije semi-verzekerd of onverzekerd geef je calistirirlar.hakki niet. Je kunt geen Duits leren enz. Het is beter om naar Leihfirma te gaan dan om met Turken te werken. Je begrijpt tenminste wat je zegt.

    Dragorex
    deelnemer

    Heel erg bedankt voor je antwoorden.

    Ik denk niet aan werken in Turkse donateurs of zoiets. Maar vanwege de flexibiliteit van de werktijden, dacht ik erover om als koerier bij een online voedselbestelbedrijf genaamd Lieferando te werken tot we onze bestelling betaalden.

    Dus, is er een Leih-bedrijf in Duitsland waarvan u weet dat het betrouwbaar is en mensen niet te veel uitbuit? 

    slymnn
    deelnemer

    Hallo, ik ben net naar Duitsland gekomen en er is niet gevraagd naar de taalvereiste, die nog steeds niet wordt gevraagd, en ik heb al mijn werkvisum. Mijn vrouw en kind zijn Duits staatsburger en dat geeft mij een voordeel. Mijn eerste doel hier zal zijn om een ​​inburgeringscursus te volgen, maar in plaats van te werken, is mijn eerste doel omdat het erg moeilijk zal zijn om te werken zonder een taal te kennen, noch kun je een omgeving creëren, noch jezelf verbeteren. Het is een land met mogelijkheden en dat realiseerde ik me in 2 weken. Ik zou met veel succes werken een beetje onze vrouwelijke vrienden uit Turkije zoals wij hier in het midden van de chaos drukken. Ik kwam hier om verzoeken uit Istanbul te krijgen om te werken, zolang je maar binnen je doorzettingsvermogen komt. Ik zal hier ooit mijn artikel schrijven, en wat ik heb bereikt, betreft 🙂

    slymnn
    deelnemer

    Mijn situatie is natuurlijk een beetje anders als je hier een geldig beroep hebt en als je voldoende kennis van het Duits hebt, is het logischer om direct te werken en achter je brood aan te gaan. Als u uw zakenleven begint zonder een taal als ik te kennen, zullen de Turken u hier naartoe sturen, zoals hun vrienden zeiden, daar zijn veel voorbeelden van. De informatie die Oberfranken gaf en de indrukken die hij overbracht, zijn zeer waardevol voor mensen zoals wij die zich net in Duitsland hebben gevestigd en een nieuw leven zijn begonnen. Bedankt voor de informatie die je hebt gedeeld

    slymnn
    deelnemer

    Bovendien, als u al een kind heeft, biedt de overheid u sociale steun, in de eerste plaats krijgt u huurtoeslag en ouderschapsuitkering, als u al werkt, kunt u dit geld niet eens alleen krijgen. We hebben hier deze kans en ik wilde deze evalueren, ik denk dat ik zowel de cursus als het rijbewijs zal doen, en ik zal het aanpassingsproces in deze periode overleven.

    harteloos
    deelnemer

    Hierover wil ik u graag informatie geven: ik ben ongeveer 9 jaar in Europa en 7 jaar in Duitsland. Tijdens deze periode heb ik in fabrieken gewerkt, pakketten uitgedeeld enz., maar tijdens deze periode, toen ik werkloos was, heb ik ook in mini-jobs gewerkt voor € 450. Helaas ben ik al meer dan 2 jaar ziek, genoeg om met pensioen te gaan Maar het salaris dat ik krijg is erg laag, niet genoeg in Duitsland. Als u van plan bent ooit terug te keren naar Turkije, ga dan na 10 of 20 jaar fulltime werken. Ik vroeg me af of ik zou leven tot ik 65 of 67 zou zijn, wat voor soort pensioen? Het geld dat u krijgt als u met een handicap met pensioen gaat, zal u in ieder geval een leven als een roos opleveren in Turkije.Dit is een ziekte waarbij je niet weet wat er met iemand zal gebeuren. Hopelijk komen er dagen dat we naar Turkije kunnen terugkeren en ons kunnen ontdoen van de onwetende, liegende, op eigenbelang gerichte mensen in dit verdomde land. Mijn laatste advies, ik weet niet of ik het al eerder heb geschreven, blijf uit de buurt van mensen hier geboren en, als je de kans hebt, blijf weg van degenen die uit Turkije zijn gekomen. Breng tijd door met je partner en kinderen, als je die hebt, zal je psychologie in ieder geval niet worden beschadigd. Nu zullen er misschien mensen zijn die dit artikel lezen en het met mij eens zijn, of er zullen mensen zijn die zich zullen afvragen wat het ermee te maken heeft. De ervaring heeft geleerd dat de mensen die u in Duitsland de meeste schade zullen toebrengen, zijn buitenlanders (Turken, Koerden en Arabieren). Blijf uit hun buurt. Moge God jullie leiden.

    slymnn
    deelnemer

    Ik wil informatie geven over dit onderwerp, ik ben ongeveer 9 jaar in Europa en ik ben 7 jaar in Duitsland. Gedurende deze tijd werkte ik in fabrieken, verdeelde pakketten etc. Maar gedurende deze tijd werkte ik werkloos in minibanen voor 450 euro. Helaas ben ik al meer dan 2 jaar ziek, genoeg om met pensioen te gaan. Maar mijn salaris is erg laag, niet genoeg in Duitsland. Als u van plan bent om op een dag terug te keren turkiyeye 10 jaar of 20 jaar nadat het werk altijd vol is. Ik zei altijd wat voor pensioen ik moest leven tot ik 65 of 67 jaar oud was. Je zult in ieder geval van mensen met een handicap houden die in de toekomst moeite hebben om de geldroos kalkoen te krijgen als je met pensioen gaat .. Wat dit stukje menselijke ziekte is onbekend. Ik hoop dat turkiyeye de volgende dagen terugkomt om de onwetende leugenaar, manipulatieve mensen in dit verdomde land kwijt te raken .. Ik ken het laatste advies dat ik eerder heb geschreven niet, als je de kans hebt om weg te komen van waar mensen die bij de binnenkomst zijn geboren en weg zijn. Jij en je vrouw als je kind tijd heeft besteed aan het vernietigen van tenminste de psychologie. Misschien zullen er mensen zijn die dit artikel lezen en mij rechten geven, of er zullen mensen zijn die zeggen wat het moet doen. Buitenlanders (Turks-Koerdisch-Arabier) zijn de mensen die u het meest zullen schaden in Duitsland met ervaring. Blijf bij hen uit de buurt.

    Hallo al, mijn doel is om hier een tijdje te werken en terug te keren naar mijn thuisland, hoewel ik al 8 jaar kan komen, was ik altijd tegen mijn vrouw, maar toen ik een kind was, moest ik terugkomen toen ik werkloos werd. Ja, wat u zegt is absoluut juist, ik ben hier om met eigen inspanning een baan te vinden zonder iemand te vertrouwen en veel tijd met mijn gezin door te brengen.

    Opper-Franken
    deelnemer

    Heel erg bedankt voor je antwoorden.

    Ik denk niet aan werken in Turkse donateurs of zoiets. Maar vanwege de flexibiliteit van de werktijden, dacht ik erover om als koerier bij een online voedselbestelbedrijf genaamd Lieferando te werken tot we onze bestelling betaalden.

    Dus, is er een Leih-bedrijf in Duitsland waarvan u weet dat het betrouwbaar is en mensen niet te veel uitbuit?

    Natuurlijk kun je Lieferando doen, maar meestal doen ze het als bijbaan. Lieferando doe het nog een keer, maar je moet wel een hoofdbaan hebben dat je 8 uur gaat Er zijn veel extra zakelijke kansen in Duitsland Je kunt je pakketje op zaterdag met je auto uitdelen en dagelijks 40-50 euro uitgeven.
    Er zijn magazijnen in amazon, u kunt zich met uw eigen auto aanmelden bij de logistieke dienst van amazon en u kunt pakketten bij amazon kopen en distribueren. Hiervoor is het voldoende om een ​​klein bedrijf te openen.

    Als het gaat om de ontwikkeling van het bedrijf, zijn de bedrijven allemaal hetzelfde, maar sommige bedrijven werken regionaal en sommige werken in heel Duitsland. Randstad en Mannpower, de meest betrouwbare en best presterende bedrijven in Duitsland, betalen beide zeer goed in vergelijking met andere bedrijven. Maar er zijn enkele criteria in deze bedrijven waar ze naar op zoek zijn, omdat ze ons op de markt brengen voor de bedrijven die ons in dienst zullen nemen, ze kunnen gemakkelijk gekwalificeerd of ervaren personeel laten accepteren bij de bedrijven. In hetzelfde bedrijf, terwijl ik bij een gerenommeerd bedrijf werkte, was mijn uurloon 11 euro, maar mijn collega kreeg 11,80 van Mannpower, en hij merkte toen hij 80 cent per maand haalde. U kunt de Lebenslauf verlaten met Randstad, Mannpower en Hoffmanna. Zij zullen zeker binnen 2 weken een paar aanbiedingen doen. Maar zoals ik al zei, het is niet mogelijk om te zeggen dat Corona-tijd eigenlijk het juiste moment is voor een nieuw begin in Duitsland. Er is altijd werk voor wie wil werken, dat is natuurlijk een andere zaak. Ik denk dat mijn mening is dat Duitsland niet minstens 2 jaar en maximaal 5 jaar weer normaal kan worden.

    Opper-Franken
    deelnemer

    Mijn situatie is natuurlijk een beetje anders als je hier een geldig beroep hebt en als je voldoende kennis van het Duits hebt, is het logischer om direct te werken en achter je brood aan te gaan. Als u uw zakenleven begint zonder een taal als ik te kennen, zullen de Turken u hier naartoe sturen, zoals hun vrienden zeiden, daar zijn veel voorbeelden van. De informatie die Oberfranken gaf en de indrukken die hij overbracht, zijn zeer waardevol voor mensen zoals wij die zich net in Duitsland hebben gevestigd en een nieuw leven zijn begonnen. Bedankt voor de informatie die je hebt gedeeld

    Ik heb op tijd van dit forum geprofiteerd. Ik kon lange tijd niet naar binnen toen ik zei werkkracht, toen ik zag dat het nog steeds actief gebruikt wordt, wilde ik een levensupdate maken. Ik heb van hieruit heel aardige mensen ontmoet. Het doel van de forums is dat als iedereen zijn ervaringen deelt, goed en fout, mensen die ervaringen kunnen evalueren op basis van hun eigen leven. We wonen allemaal in het buitenland en volgen min of meer dezelfde paden.Als we elkaar niet steunen, zullen we niet verschillen van de mogelijkheden die hier wonen die denken dat ze Turks zijn.

    slymnn
    deelnemer

    Ik heb op tijd van dit forum geprofiteerd. Ik kon lange tijd niet naar binnen toen ik zei werkkracht, toen ik zag dat het nog steeds actief gebruikt wordt, wilde ik een levensupdate maken. Ik heb van hieruit heel aardige mensen ontmoet. Het doel van de forums is dat als iedereen zijn ervaringen deelt, goed en fout, mensen die ervaringen kunnen evalueren op basis van hun eigen leven. We wonen allemaal in het buitenland en volgen min of meer dezelfde paden.Als we elkaar niet steunen, zullen we niet verschillen van de mogelijkheden die hier wonen die denken dat ze Turks zijn.

    Ja, je hebt al veel gelijk en Turkije heeft dit forum nodig om hun ervaringen te delen via mensen die naar Duitsland zijn geëmigreerd. Dit gebeurt in onze kleine informatie over enkele van de dingen die een goede zaak zijn. Hier geboren en getogen proberen om door deze informatie te kijken en de top die u hoort komt van uw onderdrukking tegen mensen die proberen misbruik te maken van Turkije is niet anders dan dat u uw eigen route kunt trekken. Wat ze zeiden, het leven is mooi zoals we het delen, vandaag vertel je ons je spaargeld, ik hoop dat we het morgen overmorgen aan andere vrienden vertellen. Nu is mijn enige doel om hier succesvol te zijn en niemand nodig te hebben 🙏

    İstanbullu is
    deelnemer

    Hallo,

    Als iemand die alle start-up klussen heeft gedaan, zeg of impliceer je. Voor nieuwkomers denk ik dat Lieferando beter zal zijn. Lieferando (een verzekerde job sozialversichert) als je het voltijds doet (40 uur) kun je een gemiddeld salaris verdienen, maar het was stressvol voor mij en ik was erg moe, hoewel ik het met de auto deed. . Als je 36 uur per dag werkt, bereik je gemakkelijk de 450 per maand.

    Om Amazon Flex te maken, moet je kleinunternehmen (klein bedrijf) openen. (Nieuwkomers over wettelijke voorschriften en accountants zijn een beetje hoofdpijn. Je moet bijvoorbeeld 450 euro betalen boven je maandelijkse netto inkomen van 200 euro. Alle uitgaven in verband met de auto zijn ook voor jou) en Amazon geeft je niet veel keus om te werken. Ik heb de afgelopen week maar 3 keer kunnen werken, maximaal 3 in 9 uur. Amazon flex kan dus meer als een extra klus worden beschouwd.

    Naar mijn mening lijkt Lieferando een nieuwe baan voor nieuwkomers.

    Het belangrijkste is natuurlijk om eerst het rijbewijs te wijzigen, om Duits te leren op B1-niveau. Als je in deze werken kookt en je kunt het eerste jaar en B1 passen, denk ik dat je je kunt openstellen, door kunt gaan naar B2-C1 of je kunt gemakkelijk door de staat ondersteunde Ausbildung (wat ze een beroep noemen) accepteren en blijven doen.

    Hopelijk geeft wat ik heb geschreven je een idee.

    Ik wens al nieuwkomers succes. Mogen we allemaal open zijn.

    Met vriendelijke groeten.

    Opper-Franken
    deelnemer

    Hallo,

    Als iemand die alle start-up klussen heeft gedaan, zeg of impliceer je. Voor nieuwkomers denk ik dat Lieferando beter zal zijn. Lieferando (een verzekerde job sozialversichert) als je het voltijds doet (40 uur) kun je een gemiddeld salaris verdienen, maar het was stressvol voor mij en ik was erg moe, hoewel ik het met de auto deed. . Als je 36 uur per dag werkt, bereik je gemakkelijk de 450 per maand.

    Om Amazon Flex te maken, moet je kleinunternehmen (klein bedrijf) openen. (Nieuwkomers over wettelijke voorschriften en accountants zijn een beetje hoofdpijn. Je moet bijvoorbeeld 450 euro betalen boven je maandelijkse netto inkomen van 200 euro. Alle uitgaven in verband met de auto zijn ook voor jou) en Amazon geeft je niet veel keus om te werken. Ik heb de afgelopen week maar 3 keer kunnen werken, maximaal 3 in 9 uur. Amazon flex kan dus meer als een extra klus worden beschouwd.

    Naar mijn mening lijkt Lieferando een nieuwe baan voor nieuwkomers.

    Het belangrijkste is natuurlijk om eerst het rijbewijs te wijzigen, om Duits te leren op B1-niveau. Als je in deze werken kookt en je kunt het eerste jaar en B1 passen, denk ik dat je je kunt openstellen, door kunt gaan naar B2-C1 of je kunt gemakkelijk door de staat ondersteunde Ausbildung (wat ze een beroep noemen) accepteren en blijven doen.

    Hopelijk geeft wat ik heb geschreven je een idee.

    Ik wens al nieuwkomers succes. Mogen we allemaal open zijn.

    Met vriendelijke groeten.

    Hallo,
    Met Amazon Flex bedoelde ik dat hij als fulltime chauffeur kon werken bij grote bedrijven die voor Amazon Logistik werken, niet als werkgever. Amazon Logistik heeft Subunternehmer in dienst die bij hen heeft gesolliciteerd en ze werken samen met hun teams. Maar als je het met je eigen auto uit de pils haalt, zoals je zei, wordt kleingewerbe gevraagd en moet er een autoverzekering worden afgesloten.
    In het begin is een stevige opening natuurlijk moeilijk.
    Lieferando hangt natuurlijk af van het perspectief. Ik kan die baan niet zien als een fulltime baan. Mogelijk is er een knapperig extra inkomen naast het hoofdbedrijf. Aan de andere kant, toen ik voor het eerst begon, verspreidde ik kranten als extra baan 2 dagen per week. De extra baan is erg belangrijk, het belangrijkste is om een ​​goede baan te krijgen.
    Ik ben het eens met je ideeën over taal.

    Opper-Franken
    deelnemer

    Ja, vrienden, ik wilde een snelle levensupdate doen. Ik opende dit topic toen ik Umschulung begon. Per 1 januari 2022 heb ik godzijdank mijn Umschulung behaald met een GPA van 2 en ben ik begonnen als Schichtführer in het bedrijf waar ik voor Umschulung werkte. Met andere woorden, we kunnen ploegleider in het Turks zeggen. Natuurlijk heb ik in dit proces veel moeite gehad, ik heb 2 jaar voor het werk, dag en nacht, na het werk, de problemen begrepen en geleerd waar zelfs de Duitsers moeite mee hebben, godzijdank zijn we geslaagd voor ons examen zonder enige ongeluk zonder de Duitsers een kans te geven.

    Ondertussen begon mijn Duitse niveau, dat in het begin B1 was of zoiets, natuurlijk in de buurt te komen van de moedertaal. Maar als het gaat om de leidinggevende functie, besef ik dat die onvoldoende is en probeer ik die nog steeds te verbeteren. Aangezien we een snel en volledig communicatief werk doen, is het noodzakelijk om 100% Duits te beheersen. Afgezien daarvan is de mailing, communicatie met de chefs in andere Abteilungs enz. volledig op Duits gebaseerd. Aangezien ik aan het hoofd van een afdeling van 18 mensen werk, is Duits opnieuw een must om hun problemen op te lossen. Velhasil kalam is niet noodzakelijk in het Duits en niet noodzakelijk in het Duits.

    Als ik tijd heb, zal ik je vertellen over het verloop van dit avontuur en hoe het begon.Vooral voor degenen die uit Turkije komen zoals wij, is de door de staat gesponsorde Umschulung een geweldige kans. Je moet natuurlijk wel aan de voorwaarden voldoen. Als ik Umschulung moet definiëren, is Ausbildungun precies hetzelfde als de school waar je naar het examen ging, maar het duurt 3/2 van Ausbildungun. Ik voltooide bijvoorbeeld een baan van 2 jaar in 18 maanden. En aan het einde van de baan krijg je hetzelfde diploma als degenen die zijn afgestudeerd aan Ausbildung. In feite wordt u behandeld als een meer potentieel persoon omdat u het inkort. Umschulung in het kort = Afgekort Ausbildung

    Nu zijn we vanaf hier op de carrièreladder gestapt, eens kijken, veel succes met ons. Een van mijn plannen is om Meister of Techniker van hetzelfde beroep te worden. Ik wil eerst wat ervaring opdoen en zo doorgaan.
    Moge God het schenken aan iedereen die werkt, worstelt en strijdt naar zijn hart. Als je vragen hebt, kun je ze stellen onder deze titel, iedereen heeft er baat bij.

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (18 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.