Hoe heb je je eerste maanden in Duitsland doorgebracht?

> Forums > Zakelijk en beroepsleven in Duitsland > Hoe heb je je eerste maanden in Duitsland doorgebracht?

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    hemel schoten
    deelnemer

    Hallo jongens, ik kwam twee weken geleden naar Hannover met een visum voor gezinshereniging. Ik ging naar het eerste filiaal voor buitenlanders en schreef me in voor een adres, maar ze maakten de afspraak voor 90 januari om het 19-dagenvisum om te zetten in een verblijfsvisum. Ik bedoel, er is maar één maand en aangezien de taalcursus of zoiets op dat moment zal worden bepaald, zit ik thuis zonder iets te doen en verveel ik me erg, ik voel me erg geïsoleerd. gelukkig is er geen Turkse buurman. Kunt u mij suggesties geven, wat kan ik doen?

    https://www.almancax.com/almanca-aile-almanca-aile-bireyleri-ve-almanca-akrabalar.html

    yenicerixnumx
    deelnemer

    Allereerst welkom bij gökce

    Ich salie dir nur 3 wörter. Langeweilig langeweilig langeweilig yuppie :)
    Dit zijn de dagen dat je hoofd eigenlijk het meest ontspannen en tegelijkertijd het meest ongemakkelijk is dat je in de toekomst met kaarsen zult bellen. Waarom, nadat je de taal begint te leren en langzaam de omgeving leert kennen, zul je denken: wauw, als ik passeerde.In het begin ben je als een vis uit het water. De aanpassingsperiode is nu begonnen. Ik denk dat hij zich in de eerste plaats voor de cursus moet inschrijven zonder tijd te verspillen. Als het vol is, moet u deze keer mogelijk lang wachten.
    Allereerst denk ik dat je de omgeving leert kennen. Kom naar buiten, wat is er in de buurt. Drink een kopje koffie op het meest centrale punt. Nogmaals, je hebt geluk vergeleken met de meesten van ons. U zegt Hannover. Begin met het leren van Duits. Zelfstudie aan huis. Een beetje eenzaamheid, een beetje stilte zal je na een tijdje vervelen, maar als je een hobby vindt en iets vindt om je geest af te leiden, zal de tijd eerder voorbijgaan. Welkom terug in Duitsland.
    Degelijk

Er wordt 1 antwoord weergegeven (1 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.