Oostenrijk Onderwijs en huwelijk

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    rapzadexnumx
    deelnemer

    hallo jongens, ik ga naar oostenrijk voor de universiteit.Kan ik trouwen en burgerschap krijgen tijdens mijn studie aan de universiteit? Als je heel dringend antwoordt

    roye
    deelnemer

    Als het net als Duitsland is, moet je natuurlijk nog steeds een visum voor gezinshereniging vanuit Turkije aanvragen nadat je getrouwd bent... Het staatsburgerschap is iets moeilijker... Je moet daar een bepaalde periode wonen... Als Duitsland bijvoorbeeld 7 jaar oud is, is het niet veranderd... Als iemand in Oostenrijk woont, kan hij of zij je natuurlijk vertellen dat het je beter zal helpen, dat is nauwkeuriger.

    zilanxnumx
    deelnemer

    Hallo,
    Ik heb gezinshereniging aangevraagd voor de regio Wenen in Oostenrijk.We hebben al 10 maanden geen positieve of negatieve reactie ontvangen. Onze situatie is dat mijn vrouw een Turks staatsburger is
    MA35 heeft ons in maart en mei om aanvullende documenten gevraagd dat hij geen 3-maands salaris en kredietschuld had, en onze transacties hier werden in juni afgerond. Als dat het geval is, is het volgende cijfer

    Allfallige zivilrechtliche Ansprüche bleiben davon in jedem Fall unberührt.
    Verdacht des Eingehens een Aufenthaltsehe vom 16.11.2012
    Die Einstellung erfolgte gemass 190 van 1 StPO, weil die dem Ermittlungsverfahren zu Gründe liegende Tat nichtmit gerichtlicher Strafe bedroht ist or sonst die weitere Verfolgung aus rechtlichen Gründen unzulassig ware.
    Strafbarkeit is verjahrt.

    Na deze paper hebben ze mijn documenten naar de politie gestuurd om opnieuw een onderzoek in te stellen, het is 6 weken geleden, de documenten zijn weg en ze wachten op goedkeuring van daaruit, zeggen ze, heb je een van deze situaties of zijn er mogelijkheid van afwijzing na deze stappen?

Er worden 2 antwoorden weergegeven - 1 tot 2 (2 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.