ORGANISATIE IN B1-EXAMEN IN SPRECHEN MET UW PARTNER

> Forums > Delen over Duits A1-examen, A2, B1, Duits KPDS, KPSS en andere Duitse examens > ORGANISATIE IN B1-EXAMEN IN SPRECHEN MET UW PARTNER

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    reyyan naar
    deelnemer

    U vindt beide am folgenden Wochenende zu der Hochzeitsfeier eingeladen. Die Hochzeit finden in Neuburg statt, das etwa 100 km von Ihnen entfernt liegt. Sie waren noch nie in Neuburg und kennen sich nicht aus.

    AUFGABE: Plannen Sie gemeinsam, was Sie tun möchten. Hier is een van de volgende opmerkingen:

    VERKEHRSMITTEL?


    (zB….mit was fahren wir? )

    STADTPLAN?


    (zB….woher kaufen wir ein Stadtplan?)

    GESCHENK?


    (zB...was een geschenk?)

    KLEIDUNG?


    (zB….was ziehst du an? oder ich?)

    TREFFPUNKT?


    (zB……wo und wann treffen wir uns? )

    Voorbeeld: 1- Over hoe en wat we naar de bruiloft gaan met…

    2- Een stadsplattegrond is vereist omdat we Neuburg niet kennen. We praten over de stadsplattegrond, waar (bijvoorbeeld die schreibwaren ..), of er een briefpapier is of niet.

    3- Wat voor soort geschenk kunnen we kopen (bijvoorbeeld een horloge, een gouden armband, enz.)

    4- We hebben het over wat we moeten dragen voor de bruiloft ...

    5- Gesprekken over waar en hoe we elkaar zullen ontmoeten (bijv ... voor het station, voor de bioscoop, in een café ... enz ...)

    reyyan naar
    deelnemer

    of een ander onderwerp: je vriend gaat verhuizen en je gaat helpen met een vriend. Gesprekken tussen jou en je vriend:
    -een voertuig nodig om te verhuizen. waar u de tool kunt vinden. (Ik zei dit tijdens het examen. MEİNMANN HAT EİNEN LKW) Mijn vrouw heeft de eerste kw, dus ik zei dat we niet naar een auto hoeven te zoeken.  :)
    - waar we elkaar zullen ontmoeten. (Wou en wil je iets met ons doen?)…. We kunnen het vragen...
    -We hebben karton nodig om te verhuizen. Er was een gesprek waar we het kunnen vinden (dit karton zat in de inhoud van het onderwerp en dit moesten we zeggen) ..
    Ze geven een onderwerp in het gesprek aan en je moet daar 3-4 woorden over zeggen, bijvoorbeeld je kaart, verhuizing, vergadering, LKW...
    Zodat u kunt zien wat u op deze manier bezighoudt. het belangrijkste is om daar niet te zwijgen. Om eerlijk te zijn, kijken ze niet veel naar grammatica. maar stilte verliest punten als je helemaal niet spreekt. Dus mijn advies aan jou is: praat altijd.  :)

    reyyan naar
    deelnemer

    Ze geven je ook een fotopapier in je hand. ze zeggen vertel me wat je hier ziet.
    Het fotopapier dat bij me binnenkwam: een dokter, een kind, .. de dokter onderzoekt het kind.
    - ze vroegen me waar deze plek is. Dus ik zei dat dit een ziekenhuis is of een onderzoek (das ist ein Krankenhaus of ain Praxis).
    Hoe lang duurt het voordat mensen worden onderzocht? zij vroegen .. :) Ik antwoordde twee keer per jaar.
    Dus vrienden, ik probeerde alles op de foto uit te leggen. Ik zei zelfs het witte overhemd van de dokter. gewoon om te praten :).
    -de kwestie die bij mijn andere vriend kwam: het was een apotheek. Een vrouw praat met een apotheker en neemt medicijnen. je vertelt dit.

    In mijn cursus is het onderwerp van het proefexamen voorbereid voor het B1-examen: twee kleine kinderen rennen. een kind heeft een bal in zijn hand. de gestelde vraag: waar rennen de kinderen naartoe? Waar is de bal? (Antwoord: de bal is in de hand van het kind. DAS KİND HÄLT DEN BALL IN DEN HÄNDEN)

    Het onderwerp dat bij een ander proefexamen ter sprake kwam: een vrouw typt iets op de computer. Er is een tafel. Er liggen potloden, bloemen, etc. op tafel. Vraag: Wat is de vrouw aan het doen?….Wat zie je op de foto?
    Je kunt zeggen AUF DEM BİLD SEHE İCH EİNE FRAU UND EİNEN COMPUTER (ik zie een vrouw en een computer op de foto)… je beschrijft alles wat je ziet. Deze onderwerpen zijn in eerdere examens naar voren gekomen.

    met kasteel
    deelnemer

    Broeder Yasmin, u bent geweldig, bedankt voor het delen....

    reyyan naar
    deelnemer

    nichts zu bedanken  :)

    mijn paradijs
    deelnemer

    Ze geven je ook een fotopapier in je hand. ze zeggen vertel me wat je hier ziet.
    Het fotopapier dat bij me binnenkwam: een dokter, een kind, .. de dokter onderzoekt het kind.
    - ze vroegen me waar deze plek is. Dus ik zei dat dit een ziekenhuis is of een onderzoek (das ist ein Krankenhaus of ain Praxis).
    Hoe lang duurt het voordat mensen worden onderzocht? zij vroegen .. :) Ik antwoordde twee keer per jaar.
    Dus vrienden, ik probeerde alles op de foto uit te leggen. Ik zei zelfs het witte overhemd van de dokter. gewoon om te praten :).
    -de kwestie die bij mijn andere vriend kwam: het was een apotheek. Een vrouw praat met een apotheker en neemt medicijnen. je vertelt dit.

    In mijn cursus is het onderwerp van het proefexamen voorbereid voor het B1-examen: twee kleine kinderen rennen. een kind heeft een bal in zijn hand. de gestelde vraag: waar rennen de kinderen naartoe? Waar is de bal? (Antwoord: de bal is in de hand van het kind. DAS KİND HÄLT DEN BALL IN DEN HÄNDEN)

    Het onderwerp dat bij een ander proefexamen ter sprake kwam: een vrouw typt iets op de computer. Er is een tafel. Er liggen potloden, bloemen, etc. op tafel. Vraag: Wat is de vrouw aan het doen?….Wat zie je op de foto?
    Je kunt zeggen AUF DEM BİLD SEHE İCH EİNE FRAU UND EİNEN COMPUTER (ik zie een vrouw en een computer op de foto)… je beschrijft alles wat je ziet. Deze onderwerpen zijn in eerdere examens naar voren gekomen.

    Heeft u voorbeelden van afbeeldingen?

    emes2729
    deelnemer

    Allereerst, groeten, allereerst ga ik aan het einde van de maand binnen, hoe moet ik me voorbereiden?

    YAMANEF naar
    deelnemer

    Mijn B1-certificaat is vandaag gekomen .. vat me kort samen wanneer ik a1 wilde halen, hoe doe ik dat? warmte samenvatting water als je in duitsland woont, je leert zeker de les in de les en kijk thuis geen Turkse zenders .. grammaticaal ja het is heel belangrijk maar snijd het af en het is veel belangrijker om veel te praten denk ik je zult veel praten. Tegelijkertijd, als je woordenschat groot was, zou er sowieso geen probleem zijn. Ik denk dat het niet moeilijk genoeg was om vergroot te worden

    (ISIN OZETI SU IS ANDERS OM EEN TURKSE TOP TE BOUWEN EN EEN FRANS TE BOUWEN VANUIT IS ANDERS, ALS JE EEN VLAKKE LOGICA BENT, ZAL JE IN STIJL LEREN. 

Er worden 7 antwoorden weergegeven - 1 tot 7 (7 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.