Hulp bij B1 Telc-certificering

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    CIPET
    deelnemer

    Hallo vrienden,
    Eind mei woonde ik het b1 telc-examen bij, vandaag, toen ik de uitslag kreeg, kwam Hören / Lesen B1, Schreiben B1 maar Sprechen A2.
    Er was een Poolse dame in het spreekexamen en een docent van de cursus.Toen ik de vorige examinatoren vroeg welke vragen ze hadden in het zelfintroductiegedeelte, zeiden ze dat ze 3 tot 5 vragen hadden.
    Dit waren vragen op B1-niveau zoals plannen na het examen, vrije tijd, enz. Ik ging verder met een score van 2 van de 100 op het A95-examen dat de cursus aflegde. Ik had geen probleem met mijn niveau en mijn werk. werd blootgesteld aan ongeveer 14 of meer vragen. Ik denk niet dat deze b1-niveau zijn. Ik heb overgebracht wat ik op de foto voor ons zag in Teil 2 in overeenstemming met b1 en aangezien ik alleen aan het examen was begonnen, vergezelde de tweede leraar mij in de planning in teil 3. Het was het beste deel, maar toen de vereiste score voor b1 75 en hoger was, kreeg ik 74,0.
    Ik vroeg de cursus, ze zeiden nee om te zien of de vragen die aan mij werden gesteld op schrift werden gehouden. Ik liet de scores van de andere secties zien en legde de situatie uit. Ze boden aan om het examen zonder verder oponthoud opnieuw in te voeren, maar ik wil bezwaar maken de afdeling Mündliche.
    Als iemand kennis of ervaring heeft met deze kwestie, verwacht ik hun hulp.

    Dank je.

    tugce_doerj is
    deelnemer

    U kunt een klacht indienen als u denkt dat de testpersoon opzettelijk jegens u is geweest. Dien een klacht in bij de relevante afdelingen. Je hebt de situatie ook aan je school uitgelegd en ze zeiden dat ze het examen moesten verlengen. Nu slaag je voor het examen of wacht je tot de klacht is afgehandeld.

    CIPET
    deelnemer

    Hallo allemaal,
    Ons bezwaar kwam na 4 weken tot een resultaat en ze meldden dat er geen fout zat in de scores. Ik deed toch het volgende examen om de heat niet te verlaten en de resultaten kwamen. Ik slaagde door B1 te halen van alle afdelingen. Laat me een opmerking toevoegen aan vrienden die geen kennis hebben: Als je slaagt voor het B2- en Politiek examen binnen 1 jaar na de datum waarop je voor het eerst Duitsland binnenkwam, kun je de helft van het bedrag krijgen dat je voor de cursus hebt betaald.
    U kunt de nodige informatie krijgen van de website Bundesamt für Migration und Flüchtlinge.

    CIPET
    deelnemer

    Vrienden, ik schrijf voor degenen die nieuwsgierig zijn naar de voortzetting van het transactieproces. Nadat het tweede examen was aangekondigd, kwam de instelling waar ik het examen had afgelegd als gevolg daarvan in het Bundesamt für Migration und Flüchtlinge-systeem.
    Daarna, na 1 week, werd 50% van het geld dat ik voor de cursus had betaald teruggestort op mijn rekening. Ik wens iedereen veel gemak.

    Ezggg
    deelnemer

    Hallo, ik zal weer naar b1 gaan voordat ik praat, ik ben van de anderen gegaan Wat zijn jullie aanbevelingen?

    lampard87
    deelnemer

    Hallo, ik zal weer naar b1 gaan voordat ik praat, ik ben van de anderen gegaan Wat zijn jullie aanbevelingen?

    Wanneer leg je het examen af? Ik zal in augustus ook het Telc B1-examen afleggen en het moeilijkste deel lijkt het spreekgedeelte. Je hebt het al aan je doorgegeven. Voor Schreiben kun je de video's van het kanaal genaamd Yiğit Günal op YouTube bekijken. Je hebt bepaalde zinnen met elkaar gedeeld en met deze zinnen heb je iets op elke brief of e-mailvoorbeeld te schrijven.

Er worden 5 antwoorden weergegeven - 1 tot 5 (5 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.