kan ik gescheiden blijven

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Wachten wachten
    deelnemer

    Dag iedereen. Ik had eerder iets over visa gevraagd, maar deze keer staat het onderwerp helaas op het punt te scheiden. Het is alsof de relatie van onze partner behoorlijk slecht is, hoe hard we ook proberen om het te overwinnen, en eerlijk gezegd kan ik er niet meer tegen. Op 12 mei is ons huwelijk voor het derde jaar voorbij, maar de vreemdelingendienst heeft mijn visum de vorige keer voor 3 jaar verlengd, dus volgend jaar krijg ik onder normale omstandigheden mijn onbepaalde tijd. Maar wat zouden de gevolgen zijn als we voor die tijd uit elkaar zouden gaan, zelfs als we niet zouden scheiden, zou het dan nog steeds een probleem zijn als we apart zouden gaan wonen? Als er iemand van jullie is die dergelijke situaties heeft meegemaakt of kennis heeft over dergelijke zaken, zou ik heel blij zijn als ze zouden kunnen helpen. Alvast bedankt.

    harteloos
    deelnemer

    Gegroet, er zijn veel reacties op dit onderwerp op het forum, we moeten elke keer dezelfde dingen schrijven. U hebt het staatsburgerschap van uw echtgenoot niet geschreven. Als uw echtgenoot Duits is, 2 jaar, als hij Turks is, moet u 3 jaar samenwonen in hetzelfde huis (deze periode begint wanneer u uw verblijfskaart krijgt) 

Er wordt 1 antwoord weergegeven (1 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.