Is deze Duitser zo moeilijk?

> Forums > Vragen en antwoorden over Duitse lessen > Is deze Duitser zo moeilijk?

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    trhn
    deelnemer

    Hallo vrienden,

    Ik ben ongeveer 10 maanden in Duitsland geweest, ik ga naar de cursus Deutsch A1. De cursus loopt ten einde, maar er zijn zoveel dingen die ik niet begrijp dat ik niet eens een briefing kan schrijven. Waarschijnlijk zal ik volgende week niet kunnen slagen voor het 4-fasen-examen lezen-schrijven-spreken-luisteren. Ik ben erg van streek, ik kan de problemen niet in mijn hoofd bevatten. Ik sta op het punt in paniek te raken ... />:(” title=”>:(” class=”bbcode_smiley” />

    CIPET
    deelnemer

    Hallo.
    In feite is de grammatica volledig gebaseerd op onthouden. Maar wanhoop niet. Ik heb een A0-certificaat behaald van 29 tot 1 dagen door uit het hoofd te leren. Ik volg momenteel de B1-cursus in Duitsland. Degenen die hun moedertaal niet spreken, kunnen geen andere leren taal ... Veel succes met.

    trhn
    deelnemer

    Hallo.
    In feite is de grammatica volledig gebaseerd op onthouden. Maar wanhoop niet. Ik heb een A0-certificaat behaald van 29 tot 1 dagen door uit het hoofd te leren. Ik volg momenteel de B1-cursus in Duitsland. Degenen die hun moedertaal niet spreken, kunnen geen andere leren taal ... Veel succes met.

    Bedankt voor je reactie. Mijn probleem met Duits is eigenlijk dat ik de woorden begrijp enz. Maar ik kan het niet samen in mijn hoofd krijgen, ik raak erg in de war in lange zinnen. Eens kijken hoe laat het zal zijn

    trhn
    deelnemer

    Het was niet zoveel als ik in gedachten had, ik ben geslaagd voor het examen, heel erg bedankt, applaus :) yuppie :)

Er worden 3 antwoorden weergegeven - 1 tot 3 (3 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.