KAN IK MIJN KINDEREN NAAR DUITSLAND BRENGEN

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    ZEE2019KEULEN
    deelnemer

    KORTE SAMENVATTING VAN VRIENDEN IK WOON 1 JAAR IN DUITSLAND 2. IK WAS GETROUWD EN KWAM MEE MET DE FAMILIEREÜNIE MIJN Dochters uit mijn eerste huwelijk waren jonger in Turkije en hun moeder is overleden. IK WERK HIER IN VOLLZEIT IK KRIJG GEEN HULP VAN DE OVERHEID WAT MOET IK DOEN OM MIJN KINDEREN TE BRENGEN WAT ZIJN DE VOORWAARDEN?

    harteloos
    deelnemer

    Je gaat naar de buitenlandse flat, ze kijken naar het inkomen, enz. Je zegt dat ze jong zijn, als het salaris van je huidige echtgenoot en jullie twee genoeg is voor hun toekomstige kinderen, controleert en berekent het ministerie van Buitenlandse Zaken het, VS variabiliteit volgens de staat. Je kunt het laten zien, je kunt het zonder enig probleem meebrengen, als de kinderen 18 worden, kun je het niet meebrengen, ik wilde dat je dat wist

    ZEE2019KEULEN
    deelnemer

    Heel erg bedankt, onze salarissen zijn voldoende, ik denk dat we een totaal inkomen hebben van 3100 euro, maar als ze iets anders willen, wil ik het voorbereiden voordat ze gaan, ik vraag me af of het huis vierkante meters is, ik vraag me af of we moet van toepassing zijn op de buitenlandersafdeling van auslandebehorde of van het consulaat in turkije.

    harteloos
    deelnemer

    Waarvan. Ik moet toepassen, mijn kennis. Nee, je salaris is genoeg. Ze kijken naar de grootte van het appartement, als ik het me goed herinner, zou het 15 vierkante meter per persoon moeten zijn, ik weet het niet zeker, dus een huis van 70 vierkante meter is voldoende.

    miacologne
    deelnemer

    Meld de situatie in Jugendam en zij vertellen wat er nodig is.

    de omerumutes
    deelnemer

    Grundsätzlich is een unerheblich, ob der in Deutschland lebende Een partner van de Duitse Staatsangehörigkeit besitzt of selbst Ausländer mit Aufenthaltserlaubnis ist. Wenn derjenige here lebende Ehepartner/Kind deutsch ist, ist der Zuzug im Ergebnis einfacher.

    Bij gezinshereniging via een kind is doorgaans geen verblijfsvergunning vereist.

    Op deze manier heeft u een duidelijk pad als juridisch recht, aangezien zij zich over het algemeen moeten houden aan wat er staat geschreven in de volgende paragraaf "§ 29 AufenthG - Familiennachzug zu Ausländern". Uiteraard hebben zij naast deze wettelijke rechten ook wil absoluut documenten over alle voogdijrechten over de kinderen in Turkije.

Er worden 5 antwoorden weergegeven - 1 tot 5 (5 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.