Sessietekort door Corona

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Mein leben
    deelnemer

    Hallo vrienden

    We kunnen niets doen zonder een sessie voor onbepaalde tijd, helaas, als iemand informatie heeft, schrijf dan alsjeblieft

    Vorige maand heeft mijn vriend een Duits kind, hij heeft een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd aangevraagd, vanwege corona hebben ze een verblijfsvergunning voor 6 maanden gegeven, denk ik fiktionsbescheinigung. Nu is mijn vraag, mijn vrouw heeft de Duitse nationaliteit en ik heb een aanvraag ingediend voor een bepaalde periode. Ik woon al 3 jaar in Duitsland, krijg ik ook 6 maanden? Wat moet ik doen als ze me 6 maanden geven? Weet je, na 3 jaar volgens de wet moeten ze me voor onbepaalde tijd geven.

    yenicerixnumx
    deelnemer

    Ik wil het uitleggen met een voorbeeld van mezelf. Duitsers passen de wet niet altijd precies toe op buitenlanders.
    Ik kreeg een sessie voor onbepaalde tijd in 2,5 jaar.
    Ik had een taalcertificaat b1. Ik kreeg geen hulp van de staat. Er was unbefristet vertrag. en ik zette de actieve b2-cursus voort, en ik gaf dat document. Ik had mijn kind toen nog niet.
    als je deze documenten hebt krijg je de no wonder sessie niets kan het voorkomen. maar misschien snap je het niet.

    Opper-Franken
    deelnemer

    Voor een onbepaalde zitting,

    Minstens 3 jaar in Duitsland wonen met uw echtgenoot met de Duitse nationaliteit,
    In het bezit van een B1-certificaat,

    en je moet een Vollzeit-baan hebben, onafhankelijk van de staat.
    Wanneer al deze voorwaarden tegelijkertijd samenkomen, kunt u een zitting voor onbepaalde tijd aanvragen. Ook als een van hen ontbreekt, geven ze een tijdelijke sessie.

    Gemini
    deelnemer

    Hallo vrienden

    We kunnen niets doen zonder een sessie voor onbepaalde tijd, helaas, als iemand informatie heeft, schrijf dan alsjeblieft

    Vorige maand heeft mijn vriend een Duits kind, hij heeft een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd aangevraagd, vanwege corona hebben ze een verblijfsvergunning voor 6 maanden gegeven, denk ik fiktionsbescheinigung. Nu is mijn vraag, mijn vrouw heeft de Duitse nationaliteit en ik heb een aanvraag ingediend voor een bepaalde periode. Ik woon al 3 jaar in Duitsland, krijg ik ook 6 maanden? Wat moet ik doen als ze me 6 maanden geven? Weet je, na 3 jaar volgens de wet moeten ze me voor onbepaalde tijd geven.

    Hallo, ik woon al 3 jaar in Duitsland met mijn Duitse burgervrouw zoals jij. Toen ik voor het eerst kwam, gaven ze een residentie van 3 jaar en die liep vorige maand af. Mijn vrouw zei om te solliciteren, ook al is er nog 1-2 dagen tot de tijd om is. Hij deed natuurlijk een beetje ontspannen, zoals hij zei, we hebben 1-2 dagen voor het einde van de periode een aanvraag ingediend en het proces duurde 6 weken, dus gaven ze een tijdelijke verblijfsvergunning voor 6 maanden totdat ik mijn verblijfskaart ontving, zodat ik gedurende deze tijd geen slachtoffer zou zijn. Sinds ik mijn 3 jaar heb voltooid, heb ik onbeperkt verblijf aangevraagd en ze zeiden dat ze het zouden geven, ze vroegen alleen om een ​​paar extra documenten, dat is alles. Dus wilden ze de loonstrook van mijn vrouw omdat ik niet werk. Maak je geen zorgen, ik denk dat je opnieuw moet proberen een vreemdelingenbureau te bereiken.

    Nesibe van
    deelnemer

    Moet je je voor onbepaalde tijd laten inspireren?

    yenicerixnumx
    deelnemer

    Moet je je voor onbepaalde tijd laten inspireren?

    Nee, dat is niet nodig.

    harteloos
    deelnemer

    Ik denk dat het logischer is om het staatsburgerschap aan te vragen in plaats van voor onbepaalde tijd. De voorwaarden zijn hetzelfde. Dit is mijn advies voor degenen die het staatsburgerschap overwegen om de tijdslimiet over te slaan en na 3 jaar het staatsburgerschap aan te vragen.

    opstandblauw
    deelnemer

    fiktionsbescheinigung is niet jouw tijdelijke sessie.. ze geven je een verblijfsvergunning.. het is een tijdelijk document dat je moet beheren totdat je je verblijfsvergunning ontvangt (zoiets als een rijbewijs).. normaal geven ze het voor 3 maanden.. fiktionsbescheinigung is een tijdelijk document waaruit blijkt dat je een sessie hebt.. als je ID komt, is het helemaal niet geldig.. je brief komt binnenkort zodat je je ID kunt komen halen..

    Mein leben
    deelnemer

    Bedankt jongens, ze vroegen mij en mijn vrouw om drie maanden lohn Abrechnung, ik heb het gestuurd. Het is een maand geleden, geen nieuws 🙈

Er worden 8 antwoorden weergegeven - 1 tot 8 (8 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.