D Type Nationale visumaanvraag (voor bedrijven) Kan ik informatie krijgen

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    rozenvlek
    deelnemer

    Allereerst, hallo, ik ging naar het visuminterview in augustus.
    Ik ben afgestudeerd op de middelbare school in de boekhouding, maar ik zet mijn leven voort op het gebied van de computer.
    en ik heb een gerelateerde personeelstraining, reparatie-, onderhouds- en reparatiecertificaat van het Ministerie van Nationale Opvoeding en een A1-certificaat van Teol.
    Laat me natuurlijk zeggen dat ik net als sommige anderen frauduleus was met het adviesbureau.
    Ik ging naar het interview en vroeg of je de taal spreekt, ik sprak mijn naam, mijn leeftijd, waar kwam ik vandaan, en het duurde gemiddeld 5-10 minuten.
    Na 1 maand kwam mijn afwijzing, de inhoud was niet dat ik geen taal- en beroepscertificaat had, maar dat ik er een beroepscertificaat in had.
    Als resultaat van mijn onderzoek CBG ze zagen er niet warm uit.
    Nu heb ik weer een certificaat van VQA. Wachten. Ik had mijn diploma en apostille, die wordt niet meegeteld. De vraag in mijn hoofd is dat ik dit document ook zal laten maken. FMC Is het mogelijk om het document waarvan ik heb ontvangen niet te tellen, kan iemand die hier ervaring mee heeft, schrijven?
    Opmerking: ik ben geen universitair afgestudeerd, ik ben afgestudeerd aan de middelbare school. Mijn vrienden die universitair afgestudeerd zijn, mogen niet praten over plaatsen zoals Anabin die ze hebben gedaan, omdat het proces erg ingewikkeld is en ik wacht op de opmerkingen van vrienden zoals ik die het proces versnelde. cafe:)

  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.