Duits zonder externe taalcursus?

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    headshot
    deelnemer

    Hallo daar !
     
        Ik ben nog nieuw op dit forum. Maar ik vind het een heel goed forum. Dus zonder taalcursussen van buitenaf te volgen, internet, boeken etc. Kun je Duits leren van plaatsen? Begrijpen en spreken? Ik vraag me dit af. Bij voorbaat bedankt !!!  :)

    secada
    deelnemer

    Als je vanaf nul begint, zeg ik dat je een gids moet hebben.

    blue_mavis
    deelnemer

    Ik ben vanaf nul begonnen. Ik heb geen hulp gekregen, waar je moet beginnen is belangrijk en als je vastbesloten bent, is er niets dat niet zal gebeuren als je zegt dat ik het doe.

    esma 64
    deelnemer

    Ik kwam zelf van mijzelf vooruitgang door te proberen ik Turkije zelf, ik heb iets publiciteit geleerd aan de tijd van het verleden akkusativ dative maar nu weet ik het nog steeds niet achterwaarts in mijn enveloppen Waar bijvoeglijke naamwoorden zijn zo enkelvoudig Werkwoorden te onderwerpen aan olmuyo alstublieft olurmusunuz help in mij

    Gin Tonic
    deelnemer

    Duits is een van de talen met het meeste materiaal op internet. Er zijn echt veel bronnen om Duits te leren.
    Als je vraagt ​​welke methoden je kunt volgen tijdens het leren van een vreemde taal:
    1-grammatica wordt geleerd
    2-Word wordt geleerd
    3-Sommige zinnen worden in mallen geleerd
    4-Oefening is gedaan

    Door deze te doen, kunt u een vreemde taal leren zonder naar een cursus te gaan.

    ZUZUU naar
    deelnemer

    Ik zit in dezelfde situatie als jij. Ik denk dat ik kan slagen zonder enige cursus te volgen. Ik ben begonnen met het alfabet, cijfers, dagen, gemakkelijke werkwoorden, en ik ben veel vooruitgegaan, yuppie :) Maar ik vond het erg nuttig Engels leren kennen. Ik gebruik dezelfde technieken tijdens het leren.

    mijn japans
    deelnemer

    Je kunt leren, maar het zal niet werken tenzij je oefent.

    samet_kys
    deelnemer

    Vrienden, kun je ons vertellen over het beste grammaticaboek, leesboeken, cd's voor vrienden zoals ik die helemaal opnieuw beginnen in het Duits? :)

    yejades
    deelnemer

    Er zijn nu zoveel bronnen op internet dat ik denk dat olifantencursussen voor veel mensen niet nodig zijn. Natuurlijk hebben sommige mensen gidsen nodig. Deze situatie verschilt enigszins van persoon tot persoon. Bovendien kunnen taalcursussen praktisch gezien niet veel toevoegen, omdat het aan het individu is om dit te creëren. Maar als u een vastberaden en enthousiast persoon bent, waarom zou u het dan niet zelf doen? Ook weten degenen die al eerder een andere taal hebben geleerd, beter wat ze moeten doen als ze een tweede taal leren. Dit geldt uiteraard voor westerse talen. Talen als Chinees en Russisch bevinden zich in een heel andere positie. Het gaat erom de beschikbare mogelijkheden goed te benutten. De Engelse achtergrond heb ik gekregen in de voorbereidende klas op de middelbare school. Verder heb ik geen cursussen gevolgd. Omdat het voor mij weggegooid geld was. Ze hadden al een goede grammaticales gehad. De rest was aan mij, want als ik ze betaalde, zouden ze me nog steeds dezelfde dingen laten zien. Ik heb de grammatica zelf opgeruimd. Ik probeerde te praten via Skype. Ik heb gechat en het werkte. Bovendien had ik tegelijkertijd plezier. Eerlijk gezegd heb ik niet de behoefte om een ​​cursus te volgen als ik een andere taal leer. Er zijn sites op internet die zeer goede grammatica uitleggen. Ik probeer deze te onderzoeken en voor mezelf te leren. Zoals ik al zei over spreken, zijn er veel moedertaalsprekers die u kunnen helpen. Koop een microfoon en oefen. Jij leert hem Turks en hij leert zijn eigen taal...

    teşekkürler

    Saalesk
    deelnemer

    ik ben net begonnen met duits. Toen ik begon, kocht ik Fono's Duitse 2-delige boek. Ik ben zelf aan het leren nu ik een boek uit heb, de militaire dienst kwam tussenbeide, ik vergat een beetje. nu heb ik dit incident weer afgehandeld. Ik wacht op uw advies vrienden

Er worden 9 antwoorden weergegeven - 1 tot 9 (9 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.