Elektronische Woordenboek begaafde quiz

> Forums > Nieuws en aankondigingen over Almancax-producten en -diensten > Elektronische Woordenboek begaafde quiz

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    MuhaяяeM
    deelnemer
    Nog een bekroonde quiz van Almancax!

    Bekroonde quiz met elektronisch woordenboek

    Deelname aan de bekroonde quizwedstrijd voor elektronische woordenboeken begint op vrijdagavond 01.02.2013 (vanavond) om 23 uur en eindigt op zaterdag 30 (morgenavond) om 02.02.2013 uur. tussen deze uren ingevoerd. Deelnemers kunnen zich bovenaan de pagina aanmelden. Ze kunnen meedoen aan de wedstrijd door op de knop 'Quizcompetitie' in het menu aan de zijkant te klikken en op de pagina de bekroonde quizwedstrijd in het elektronische woordenboek te selecteren. dat gaat open.
    Er zullen in totaal 20 vragen in de wedstrijd zijn, de vragen zijn gekozen uit verschillende vakken, door elkaar gemengd.
    Aan de wedstrijd kan slechts één keer worden deelgenomen, zelfs als de wedstrijd wordt onderbroken als gevolg van stroomuitval of problemen met de internetverbinding, is er geen mogelijkheid om voor de tweede keer aan de wedstrijd deel te nemen.
    Het is een deelnemer niet toegestaan ​​zich in te schrijven voor en deel te nemen aan de wedstrijd met verschillende ledennamen en soortgelijke misstanden.
    De deelnemer (meer bepaald de deelnemer die het meest correct doet) in de lijst met punten die aan het einde van de wedstrijd moeten worden vrijgegeven, wordt als winnaar beschouwd.
    Als er meer dan één deelnemer is met de hoogste score (met het meest correcte nummer), dan worden de wedstrijdtijden gecontroleerd en wordt degene die de test in de kortste tijd heeft afgelegd als eerste beschouwd. En degene met de meeste punten wordt als eerste beschouwd.
    De punten die alle deelnemers aan de bekroonde quiz hebben ontvangen, worden aan het einde van de wedstrijd automatisch bij de marktscores opgeteld.
    Let op: om deel te nemen aan deze wedstrijd moet je minimaal 10 dagen lid zijn van Almancax.
    Elke vraag is 250 punten waard en wordt op deze manier overgebracht naar marktpunten. Er worden bijvoorbeeld 10 marktpunten toegevoegd aan een concurrent die 2500 punten correct doet aan het einde van de wedstrijd.

    Alle kosten tijdens de levering van de prijs aan de deelnemer worden gedekt door almancax.

    394-firsat-electronic-sozluk-6-taalvertaling-105457302.jpg

    Award: elektronisch woordenboek in 6 talen

    Verpakkingsinhoud: Elektronisch woordenboek, gebruikershandleiding, batterij

    Meer dan 6 woorden in 60.000 talen, Engels, Duits, Frans, Italiaans, Spaans, Turks.

    Het biedt 20 keer sneller gebruik dan het normale woordenboek.

    Het verhoogt de snelheid van schoolgaande kinderen in Duitse en Engelse lessen.

    Het bespaart je in moeilijke tijden wanneer je vastzit tijdens een reis naar het buitenland, zelfs als je geen Duits of Engels spreekt.

    6 woorden in 10.000 talen (60.000 woorden in totaal) Engels, Duits, Frans, Italiaans, Spaans, Turks.

    Wereldklok, valuta-omzetter, rekenmachine, klok, alarm, groot LCD-scherm, klein en licht ontwerp.

    Gebruiksduur van de batterij tot 6 maanden tot 12 maanden, afhankelijk van de gebruiksintensiteit.

    MuhaяяeM
    deelnemer

    Zoals ik in mijn bericht hierboven vermeldde, eindigde onze wedstrijd op 02.02.2013 om 20:00 uur en kwam ons fuk_18-lid als eerste binnen.
    Felicitaties aan fuk_20 die als eerste kwam door 16 van de 18 vragen correct te beantwoorden.
    De punten die zijn ontvangen door de vrienden die aan de wedstrijd deelnemen, zijn als marktpunten naar hun accounts geüpload.
    Dank u voor uw aandacht.

    reyyan naar
    deelnemer

    Ik heb de wedstrijddatum gemist. Insha'Allah de volgende keer. Ik feliciteer ook onze winnende vriend

    roye
    deelnemer

    Yaaaaa vertelde me ook de horizon, maar vandaag realiseerde ik me de plaats van de wedstrijd :(  Ik heb het goed gedaan, nu ga ik huilen :)

    MuhaяяeM
    deelnemer

    Maak je geen zorgen, onze wedstrijden gaan door :)

    roye
    deelnemer

    we verheugen ons op je :)

Er worden 5 antwoorden weergegeven - 1 tot 5 (5 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.