Twee keer in de integratiecursus blijven.

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    İstanbullu is
    deelnemer

    Hallo, groeten aan iedereen,
    Ik zit momenteel in de 5e module van de inburgeringscursus (eerste deel van B1-niveau) en zal na 2 maanden een examen hebben.
    Als ik aan het einde van de cursus niet slaagde voor het examen, moest ik terug naar de cursus.
    Is er iemand onder u die zoiets heeft meegemaakt?
    En wat moeten degenen die geen B2 kunnen halen na het volgen van twee over-the-top inburgeringscursussen?
    Bij voorbaat dank voor uw hulp en opmerkingen,
    Respect en groeten…

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Als je het tentamen niet kunt halen, ga je naar de 300 uur durende omscholingscursus, dan moet je het tentamen opnieuw invoeren. Als je deze inriver niet kunt halen, dan kun je zelf betalen en weer naar de cursus gaan, maar vergeet de presentatie niet, ze geven geen onbepaalde sessie zonder b1 te nemen.

    İstanbullu is
    deelnemer

    Allereerst bedankt mevrouw Tuğçe voor uw snelle antwoord,
    Sinds ik een jaar voor ons kind zorg, heb ik geen cursus kunnen volgen of in een baan werken.
    Ik had een A2-diploma, dat ik 5 jaar geleden van Goethe ontving. Gedurende deze periode kon ik zowel met de familie van mijn vrouw als met de Duitsers praten, zij het met een gebroken grammatica.
    Nadat ik met de inburgeringscursus begon, werd ik een beetje depressief, ik was oud, de problemen waren zwaar, maar ik kreeg B1 in de einstufung-test.
    Ik heb bijna geen problemen met spreken en begrijpen.
    Schrijven en grammatica zijn tegenwoordig een uitdaging.
    Zelfs de problemen waar ik moeite mee heb, zijn kwesties als Dativ Akkusativ genitiv. Omdat ik niet van onthouden hou, kan ik er niet overheen komen.
    Ik wilde voorbereid zijn op alles wat mij zou kunnen overkomen. Ook toen iedereen negatieve toespraken had over de sessie, wilde ik allerlei voorzorgsmaatregelen nemen.
    Is er een methode waarvan u weet dat ik de onderwerpen kan leren die ik hierboven wil uitleggen?
    Nogmaals bedankt.

Er worden 2 antwoorden weergegeven - 1 tot 2 (2 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.