Zijn vrouw is EU / EEG (woont in eigen land) LET OP!

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    de sibernetike
    deelnemer

    Als uw echtgenoot een EU-burger is en in een ander land woont dan zijn/haar eigen land, vraag dan geen gezinshereniging aan, tenzij u lang wilt wachten. U heeft alleen een schengenvisum nodig dat u kunt binnenkrijgen 1-2 dagen. Ik heb een fout gemaakt, ik heb gezinshereniging aangevraagd, ik wacht al 1 maanden op een visum dat ik binnen 2-7 dagen kan krijgen. U kunt deze wachttijd doen in het land waar u naartoe gaat. Een Schengenvisum krijgen voor EU/EEG-burgers is heel eenvoudig en vereist minder documentatie. Ter info.

    EL-TURCO
    deelnemer

    Nu is uw situatie heel anders dan die van andere vrienden. Met een dergelijke titel en inhoud kunt u anderen misleiden. Omdat uw man de Roemeense staatsburger is en u Turks. De reden waarom het zo lang duurde, is omdat hij een eigen huis had en verliet het werk nadat u onvolledige documenten had ingediend. Dat was niet genoeg. Vervolgens verhuisde u van München naar Berlijn en werden uw documenten daar automatisch naartoe overgebracht, waardoor u extra tijd verloor. Als u een normaal toeristenvisum had aangevraagd, zou u heb je visum binnen 3 dagen ontvangen, zoals je zei (we gaan er uiteraard van uit dat ze het niet hebben afgewezen), maar met dit visum kan het maximaal 3 maanden duren, je blijft in Duitsland en moet dan terugkeren. Omdat JIJ geen EU-burger bent. Ik weet niet of ik het kan uitleggen? Ik voelde de behoefte om deze verklaring af te leggen, zodat mijn vrienden zich niet zouden vergissen...

    de sibernetike
    deelnemer

    Nu is uw situatie heel anders dan die van andere vrienden. Met een dergelijke titel en inhoud kunt u anderen misleiden. Omdat uw man de Roemeense staatsburger is en u Turks. De reden waarom het zo lang duurde, is omdat hij een eigen huis had en verliet het werk nadat u onvolledige documenten had ingediend. Dat was niet genoeg. Vervolgens verhuisde u van München naar Berlijn en werden uw documenten daar automatisch naartoe overgebracht, waardoor u extra tijd verloor. Als u een normaal toeristenvisum had aangevraagd, zou u heb je visum binnen 3 dagen ontvangen, zoals je zei (we gaan er uiteraard van uit dat ze het niet hebben afgewezen), maar met dit visum kan het maximaal 3 maanden duren, je blijft in Duitsland en dan moet je terugkeren. Omdat JIJ geen EU-burger bent. Ik weet niet of ik het kan uitleggen? Ik voelde de behoefte om deze verklaring af te leggen, zodat mijn vrienden zich niet zouden vergissen...

    Nadat u Duitsland bent binnengekomen, kunt u een verblijfsvergunning in Duitsland aanvragen, ongeacht hoe u bent binnengekomen (ook illegaal) (als uw echtgenoot bij u is)

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Valt hier gezinshereniging onder, dat wil zeggen, als de burger getrouwd is en Duitsland binnenkomt met een toeristenvisum, kan hij dan lang met dat visum blijven, dat wil zeggen, kan hij een verblijfsvergunning krijgen?

    de sibernetike
    deelnemer

    Valt hier gezinshereniging onder, dat wil zeggen, als de burger getrouwd is en Duitsland binnenkomt met een toeristenvisum, kan hij dan lang met dat visum blijven, dat wil zeggen, kan hij een verblijfsvergunning krijgen?

    Als hij getrouwd is met een EU-burger, ja..

    fuk_xnumx
    deelnemer

    op basis waarvan zeg je dit, heb je enig bewijs, heb je een document of kun je mij laten zien waar het in welke wet staat, want het is niet mogelijk om het zo in je hoofd te schrijven?

    Als hij getrouwd is met een EU-burger, ja..

    EL-TURCO
    deelnemer

    Als hij getrouwd is met een EU-burger, ja..

    Hoe werkt dit als je ons erover vertelt en leert hoe?Wie al weken of maanden wacht, wacht dan tevergeefs.
    -Aanvragen is anders (je kunt natuurlijk wel een aanvraag indienen) maar een verblijfsvergunning krijgen is iets anders.Je vraagt ​​het aan, dan gaat alles weer normaal, je hebt een familiereünie en komt terug.
    huh, maar zoals ik al zei, weet jij iets dat wij niet weten, horen wij het niet, laat het ons dan weten.
    —En als dat het geval is, waarom bent u dan nog steeds in Turkije en wacht u op een visum?
    bedankt.

    de sibernetike
    deelnemer

    Hoe werkt dit als je ons erover vertelt en leert hoe?Wie al weken of maanden wacht, wacht dan tevergeefs.
    -Aanvragen is anders (je kunt natuurlijk wel een aanvraag indienen) maar een verblijfsvergunning krijgen is iets anders.Je vraagt ​​het aan, dan gaat alles weer normaal, je hebt een familiereünie en komt terug.
    huh, maar zoals ik al zei, weet jij iets dat wij niet weten, horen wij het niet, laat het ons dan weten.
    —En als dat het geval is, waarom bent u dan nog steeds in Turkije en wacht u op een visum?
    bedankt.

    Zoals ik in het eerste bericht aangaf, heb ik een fout gemaakt en heb ik gezinshereniging aangevraagd, waardoor ik in deze situatie ben beland. ondertussen zijn de EU-regels van toepassing op EU-burgers die in een ander land wonen dan hun eigen land. Duitsers zijn EU-burgers, maar als ze in een ander land dan Duitsland wonen, kunnen ze profiteren van het gemak van de EU-wetgeving (Freizüg/EU, bewegingsvrijheid).

    https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2004:158:0077:0123:en:PDF

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Bedoel je nu dat als iemand die EU-burger is in een ander EU-land woont en trouwt, zijn vrouw een normaal visum krijgt en het normale visum omzet in een verblijfsvergunning, ik begrijp het goed

    Zoals ik in het eerste bericht aangaf, heb ik een fout gemaakt en heb ik gezinshereniging aangevraagd, waardoor ik in deze situatie ben beland. ondertussen zijn de EU-regels van toepassing op EU-burgers die in een ander land wonen dan hun eigen land. Duitsers zijn EU-burgers, maar als ze in een ander land dan Duitsland wonen, kunnen ze profiteren van het gemak van de EU-wetgeving (Freizüg/EU, bewegingsvrijheid).

    https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2004:158:0077:0123:en:PDF

    de sibernetike
    deelnemer

    Bedoel je nu dat als iemand die EU-burger is in een ander EU-land woont en trouwt, zijn vrouw een normaal visum krijgt en het normale visum omzet in een verblijfsvergunning, ik begrijp het goed

    Ja. In de EU-wetgeving staat al duidelijk dat de persoon die naar de echtgenoot van het EU-lid gaat, niet kan worden aangeboden om een ​​visum voor lange duur of gezinshereniging aan te vragen. Als de echtgeno (o) t (e) van het EU-lid langer dan 3 maanden na aankomst blijft, moet hij een verblijf aanvragen.

    Voor dit item

    https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/entry-exit/non-eu-family/

    Voor deze sessie

    https://europa.eu/youreurope/citizens/residence/worker-pensioner/non-eu-family-members/spouses-children-parents_en.htm

    of voor inloggen (selecteer 'Blijf tot 3 maanden aan boord' nadat de pagina is geopend)
    binnen de sessie (selecteer 'Blijf langer dan 3 maanden aan boord' nadat de pagina is geopend)

    of je kunt er in het Duits doorheen bladeren.

    https://ec.europa.eu/justice/policies/citizenship/docs/guide_free_movement_low_de.pdf

    Ik gebruik geen Turks omdat het een vertaalfout kan zijn.

    deze links zijn slechts enkele duizenden links.

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Oké, ik heb tot nu toe nog nooit van zoiets gehoord, dus je zegt dat iemand een Duits staatsburger is en in Italië woont.

    Ik denk niet dat het ooit op deze manier zal gebeuren, maar ik zal er zelf naar kijken.

    Want als je met een Duitse staatsburger naar een toerist komt, kun je in Duitsland trouwen als je de benodigde documenten hebt, maar je kunt geen verblijfsvergunning krijgen, dus keren ze terug naar Turkije en zoeken naar de voorwaarde om gezinshereniging aan te vragen en natuurlijk een taalcertificaat.

    Baybars
    deelnemer

    Ja. In de EU-wetgeving staat al duidelijk dat de persoon die naar de echtgenoot van het EU-lid gaat, niet kan worden aangeboden om een ​​visum voor lange duur of gezinshereniging aan te vragen. Als de echtgeno (o) t (e) van het EU-lid langer dan 3 maanden na aankomst blijft, moet hij een verblijf aanvragen.

    Voor dit item

    https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/entry-exit/non-eu-family/

    Voor deze sessie

    https://europa.eu/youreurope/citizens/residence/worker-pensioner/non-eu-family-members/spouses-children-parents_en.htm

    of voor inloggen (selecteer 'Blijf tot 3 maanden aan boord' nadat de pagina is geopend)
    binnen de sessie (selecteer 'Blijf langer dan 3 maanden aan boord' nadat de pagina is geopend)

    of je kunt er in het Duits doorheen bladeren.

    https://ec.europa.eu/justice/policies/citizenship/docs/guide_free_movement_low_de.pdf

    Ik gebruik geen Turks omdat het een vertaalfout kan zijn.

    deze links zijn slechts enkele duizenden links.

    Mvr,

    Ik heb de links gelezen die u noemde, dat wil zeggen, ik heb de links gelezen .. Geen van deze links zegt dat u met een toeristenvisum kunt komen en dit kunt omzetten in gezinshereniging .. U kunt ook Duits lezen door de taalopties te selecteren op deze pagina's. 

    Laat me de tekst en link van een Duitse advocaat over dit onderwerp met u delen;

    Als je weet hoe moeilijk het is om het probleem op te lossen, is het niet waar dat de Visumszweck is, unabhängig davon, ob Ihre Braut die Heirat expliciete ausgeschlossen hat; het Visum wird für einen bestimmten Grund, zum Beispiel Tourismus erteilt; Als de grootte van een ander apparaat is ingesteld, is het mogelijk dat er één werk of een ander werkt, een quasi automatisch automatisch wordt toegepast op een visumbeantragung.

    hier link: https://www.deutsche-anwaltshotline.de/rechtsberatung/101176-kann-ein-nicht-eu-buerger-mit-einem-schengen-visum-einen-deutschen-in-daenemark-heiraten-ohne-eine-ausweisung-zu-fuerchten

    De advocaat reageert hier op een Duitser die in Denemarken is getrouwd en een persoon die naar Europa is gekomen met een Oekraïens Schengenvisum .. en in zijn uitleg zegt hij dat vanwege misleiding van het consulaat, ze het toeristenvisum onmiddellijk kunnen annuleren, als je gaat buiten uw werkelijke doel om het toeristenvisum te verkrijgen.

    § 39
    Verlenging van de Aufenthalts in het Bundesgebiet voor de Längerfristige Zwecke

    Über die im Aufenthaltsgesetz Doğrugelten Fälle hinaus kann ein Ausländer einen Aufenthaltstitel im Bundesgebiet einholen of verlängern lassen, wenn

    particuliere Staatsangeheriger eines in Anhang II der Verordnung (EG) Nr. 539/2001 staat opgesteld ist und sich rechtmäßig im Bundesgebiet aufhält or ein gültiges Schengen-Visum für kurzfristige Aufenthalte (§ 6 Absatz 1 Number 1 of Aufenthaltsgesetzes) besitzt, sofern die Voraussetzungen eines Anspruchs auf Erufentenhaltines

    Verblijfswet, artikel 39, derde lid

    Dit artikel regelt de toepassing en verlenging van de zitting. Volgens de wet zijn de landen op de lijst die de wet vermeldt, die ik rood heb gemarkeerd, landen die het recht hebben om Duitsland binnen te komen zonder visum, zoals Brazilië (Turkije staat niet op de lijst). landen kunnen een verblijfsvergunning aanvragen na aankomst met een toeristenvisum. In de eerste zin van de wet is de wet KANN op de plaats die ik paars heb gemarkeerd. Er staat.. het kan worden gegeven, er staat niet dat het zeker moet worden gegeven .. Met andere woorden, het Vreemdelingenbureau kan de persoon terugsturen naar zijn land en hem vragen om een ​​visum voor gezinshereniging, zelfs ondanks deze wet.. Turkse staatsburgers worden hier niet eens bij de situatie betrokken. Om deze bloedkwestie op te helderen , een voorbeeld uit een andere wet is "Sie" zal in der Regel abweichend von § 5 Abs. 1 nr. 1 in Fallen des Satzes 1 Nr. 1 erteilt werden” is een voorbeeld uit een wet die niets met deze kwestie te maken heeft. In het voorbeeld dat ik gaf heeft de ambtenaar geen initiatief omdat hij zegt dat het gegeven moet worden omdat de wet Soll zegt.. maar over ons hoofdonderwerp zegt de wet Kann, wat betekent dat hij het aan het initiatief van het Vreemdelingenbureau overlaat. en de kwestie die hij aan dit initiatief overlaat, gaat Turkse burgers helemaal niet aan, omdat Turkije niet op de lijst staat die door de wet wordt genoemd.

    Als gevolg hiervan is er niet eens een wet die een Turkse burger reguleert die met een toeristenvisum is gekomen om te trouwen en zijn visum te verlengen. Zoals u hierboven al zei, kan hij dit consulaat misleiden als het buitenlands bureau de situatie als zodanig wil zien. .. dat wil zeggen, de bedoeling van het verkrijgen van het toeristenvisum met het oog op het huwelijk is anders.

    Laten we nu naar de live voorbeelden gaan; https://www.forum-ukraine.de/forum/index.php?page=Thread&postID=73551#post73551 de situatie van een echtpaar dat kwam en trouwde met een toeristenvisum met dit nummer in deze link;

    Im concreted Fall ist die Frau ist mit einem 90 Tage Multi Schengenvisum nach Deutschland gekommen. Die Papiere vom OLG waren vruchtbaar en waren gab een Termin beim Standesamt.
    De erfgenaam wordt opgezocht bij de zuständigen ABH angezeigt. Die hoed met de Visastelle in Kiew telefoniert en die Sache gemeldet.
    Gleich nach der Eheschließung wurde bei der ABH der Reisepass mit Visum (Schengen), van A1 Zertifikat, Nachweis der Krankenversicherung, Gehaltswachweise der letzten 3 Monate sowie der Nachweis über ausreichend Wohnraum eingeicht.
    Er is geen geldigheidsduur van de familienammenführung gemacht en een positiv bescheinigt, een van de Fiktionsbescheinigung voor 3 Monate ausgestellt damit required are konnte, and der electronic aufenthaltstitel beantragt.
    Zusammen hatte alles 120 Euro gekost en etwa 30 minuten gedauert. Eine Ausreise war nicht erforderlich.

    In de zomer wordt het kind opnieuw getrouwd met een Oekraïens meisje, een sessie krijgen zonder te hoeven vertrekken ..

    Ik kan nog wat voorbeelden geven, maar het is niet nodig om het onderwerp uit te breiden en je er zorgen over te maken .. Laten we een samenvatting van de situatie schrijven ..

    Kom met een toeristenvisum naar Duitsland, ga trouwen en hoe je de wetten kunt krijgen van een Turkse staatsburger die een sessie wil aanvragen voordat hij naar Duitsland gaat, noch de Europese wetten die geen wet laten die de rechten van verhuur regelt .. theorie vooral aan buitenlanders cirkel afhankelijk van het terugsturen van Turkse burgers naar Turkije en gezinshereniging wil een visum aanvragen. Als het veel voorbeelden op internet heeft .. een op de duizend kans buitenlanders bureau initiatief gebruikt de kamer als gegevens na het invullen van de paper, inclusief het A1 CERTIFICAAT, dus hij wil het duidelijk doen .. maar ik zou niet terugkeren naar het land dedigin in de Turkse burger kan hiçbir geen rechten claimen en Turkije om terug te gaan en gezinshereniging visumaanvragers moeten .. dat 98% van het buitenlands bureau deze mensen terugstuurt naar Turkije ..

    Baybars
    deelnemer

    .

    de sibernetike
    deelnemer

    https://ec.europa.eu/justice/policies/citizenship/docs/guide_free_movement_low.pdf

    Pagina's 14 – 15 – 16 (Ik vertaal niet omdat veel echtgenoten van EU-burgers waarschijnlijk op zijn minst een beetje Engels kennen en dit is alleen maar om hen te informeren)

    Het vertelt precies wat ik bedoel. Voor EU-burgers zijn de EU-wetten van toepassing.

    De wet was in Duitsland van toepassing op de harmonisatie van EU-wetten

    https://www.gesetze-im-internet.de/freiz_gg_eu_2004/BJNR198600004

    ( Freizügigkeitsgesetz/EU – FreizügG/EU )

    Baybars
    deelnemer

    https://ec.europa.eu/justice/policies/citizenship/docs/guide_free_movement_low.pdf

    Pagina's 14 – 15 – 16 (Ik vertaal niet omdat veel echtgenoten van EU-burgers waarschijnlijk op zijn minst een beetje Engels kennen en dit is alleen maar om hen te informeren)

    Het vertelt precies wat ik bedoel. Voor EU-burgers zijn de EU-wetten van toepassing.

    De wet die in Duitsland werd toegepast voor naleving van EU-wetten

    https://www.gesetze-im-internet.de/freiz_gg_eu_2004/BJNR198600004

    ( Freizügigkeitsgesetz/EU – FreizügG/EU )

    Kijk, wat ik je wilde schrijven was het water dat ik je wilde schrijven .. In de door jou opgegeven links zegt iemand die met een toeristenvisum komt niet dat hij van zijn visum een ​​sessie zal maken .. Ik heb je rechtstreeks geschreven van een advocaat en de wet hierboven, begrijpelijkerwijs .. kijk hier je hebt de eerste link van de pagina direct citaat genoemd

    Aan uw verblijfsrecht voor meer dan drie maanden zijn voorwaarden verbonden. De
    de aard van deze voorwaarden hangt af van uw status in het EU-gastland.

    de bovenstaande zin is de titeltekst van het artikel dat begint met de link die je hebt opgegeven, wat kun je doen na 3 maanden .. Ik weet niet of ik het moet vertalen, maar laat me het toch schrijven ..

    Het verblijf met het verblijfsrecht na 3 maanden is afhankelijk van bepaalde regels, deze regels worden bepaald op basis van uw status in dat land.

    Met andere woorden, in geen van de gegeven voorbeelden staat dat je met een toeristenvisum komt en dat je dit vervolgens kunt omzetten in een verblijfsrecht door te trouwen. Bovendien kan dit het consulaat zelfs misleiden. artikel gaf ik hierboven van de advocaat, ik schreef dat een advocaat dit zei..

    de sibernetike
    deelnemer

    Een verblijf na 3 maanden hangt af van de status van uw echtgenoot, niet die van u.
    Als uw echtgenoot besluit langer dan 3 maanden te blijven of er al meer dan 3 maanden is, Als uw echtgenoot werkt, op zoek is naar een baan of ingeschreven staat bij het arbeidsbureau, hoeft hij alleen een woonplaats te tonen. contract is vereist. Als een student echter niet werkt, moet er geld, onroerend goed en privéverzekering op zijn bankrekening staan. Dit zijn de bijzondere voorwaarden die u hierboven noemde.

    Mijn doel is ervoor te zorgen dat uw vrienden in mijn situatie niet dezelfde fout maken als ik. Maar rekening houdend met wat ik zei, kan iedereen zijn eigen onderzoek doen en wat er geschreven staat op zijn eigen manier interpreteren. Omdat ik dit onderzoek heb gedaan na mijn sollicitatie, kan ik niet meer terug. Als ik voor 1 juli geen uitslag heb, trek ik mijn visumaanvraag in en vraag ik een “Entry visa” aan.

    2.2. Binnenkomst en verblijf van gezinsleden uit derde landen
    2.2.1. Inreisvisa
    Zoals bepaald in artikel 5, lid 2, kunnen de lidstaten gezinsleden uit derde landen eisen
    zich verplaatsen met of zich bij een EU-burger voegen op wie de richtlijn van toepassing is, om een ​​inreisvisum te hebben.
    Dergelijke gezinsleden hebben niet alleen het recht om het grondgebied van de lidstaat binnen te komen, maar
    ook het recht om een ​​inreisvisum te verkrijgen18. Dit onderscheidt hen van andere derde landen
    staatsburgers, die dit recht niet hebben.
    Gezinsleden uit derde landen moeten zo snel mogelijk worden afgegeven op basis van een
    versnelde procedure met een gratis visum voor kort verblijf. Naar analogie met artikel
    23 van de Visumcode19 is de Commissie van mening dat dat niet het geval is met meer dan vier weken vertraging
    redelijk. De autoriteiten van de lidstaten dienen de gezinsleden te begeleiden met betrekking tot de
    soort visum dat ze zouden moeten aanvragen, en ze kunnen niet van hen verlangen dat ze een langetermijnvisum aanvragen,
    visa voor verblijf of gezinshereniging
    ​ De lidstaten moeten dergelijke gezinsleden alle
    faciliteit om de nodige visa te verkrijgen. De lidstaten kunnen premium oproeplijnen of -diensten gebruiken
    van een extern bedrijf om een ​​afspraak te maken, maar moet de mogelijkheid van directe toegang bieden
    aan het consulaat aan familieleden uit derde landen.
    Omdat het recht op afgifte van een inreisvisum is afgeleid van de familieband met de EU
    burger, mogen de lidstaten alleen de overlegging van een geldig paspoort en een geldig bewijs eisen
    van de familieband20 (en ook afhankelijkheid, ernstige gezondheidsredenen, duurzaamheid van partnerschappen,
    indien van toepassing). Geen aanvullende documenten, zoals een bewijs van huisvesting, voldoende
    middelen, een uitnodigingsbrief of een retourticket, kunnen vereist zijn.

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (48 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.