We kunnen banen bieden in Frankfurt en aan de rand van Frankfurt.

> Forums > Cafe almancax > We kunnen banen bieden in Frankfurt en aan de rand van Frankfurt.

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    YAMANEF naar
    deelnemer

    Hallo allemaal, als er nieuwe vrienden in Frankfurt en omgeving zijn die op zoek zijn naar een baan, kunnen ze contact met mij opnemen.

    Vereiste functies 2 bedrijven beschikbaar

    1 DUNLOP. Als je een beroep hebt in Turkije en je kunt hier vertalen (als je een beroep hebt), dan zal dunlop hem als zijn werknemer aannemen (hij geeft 1 jaar vertrag en fest afhankelijk van de situatie).
    UURVERGOEDING:
    14 euro als je meedoet op Dunlop
    Als je voor 10,50 euro over het huis komt, is er een werkend systeem.

    2. frankfurt flughafen. APS-BEDRIJF. Vereist om gekwalificeerde en ongeschoolde werknemers te werven: MINIMUM rijbewijs klasse B, strafblad uit Turkije en Duitsland (Consulaat voor Turkije, rathaus voor Duitsland) Het consulaat eist 20 euro voor gratis rathaus, B1-niveau Duits is een vereiste (zo ja, dan zult u na aanwerving het examen gevaarlijke goederen afleggen).
    UURVERGOEDING
    11 euro uurtarief + treinkaartje (samen 6 keer gegeven voor 2 maanden, 1 jaar) Eén gutschein in 3 maanden geeft een feest afhankelijk van je werksituatie

    LET OP: Werk alstublieft niet in schoonmaakbedrijven en verlies uw rechten niet. ER IS ABSOLUUT GEEN FINANCIËLE WINST UIT MIJN DELEN EN OVER HET HELPEN VAN IEMAND. IK GEEF HEN ENKEL INFORMATIE OVER WAAR DE BEWERBUNG WORDT GEGEVEN EN MET WIE IK CONTACT MOET OPNEMEN. SLAR KAN ME EEN E-MAIL STUURDEN    almaselcuk35@gmail.com

  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.