Duitse brieven

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Nazira
    deelnemer

    Brief van een klant gepubliceerd in de New York Times aan zijn bank J

    Geachte bankmedewerker,
    Ik ben een 86-jarige klant die een rekening bij uw bank heeft.
    Onlangs schreef ik mijn loodgieter een cheque van $ 100 uit.
    Op de een of andere manier moet hij deze cheque binnen 3 nanoseconden naar uw bank hebben doorgestuurd;
    Omdat er op dat moment geen geld op mijn rekening stond, werd er natuurlijk ook 30 dollar aan rente en boetes in rekening gebracht. Terwijl ik 1.000.000 dollar in mijn geld had.
    Toen ik over deze situatie wilde klagen, worstelde ik ongeveer een half uur met een onpersoonlijke, onbeschofte, opgenomen en gezichtsloze damesstem op je banktelefoon.
    Ik luisterde af en toe naar muziek en moest 28 keer op verschillende toetsen drukken. Maar ik kon niemand bereiken.
    Zoals je weet, heb ik elke maand duizenden dollarbiljetten, hypotheekaftrek, creditcardbetalingen.
    Ik ANNULEER vanaf nu alle automatische betalingen van mijn rekening.
    Vanaf nu wil ik een klantvertegenwoordiger die begrijpt wat ik zei gemaakt van vlees en botten en Engels spreekt.
    Je begrijpt dat het beste compliment aan de ander is om hem te imiteren.
    Ik zal doen zoals jij.
    Uw klantvertegenwoordiger belt me ​​voor elke betaling en toetst een wachtwoord in van niet minder dan 28 cijfers.
    Dan, als het 1 is, kan ze een bericht voor me achterlaten, als het 2 is, kan ze een bericht achterlaten over een betaling, als het 3 is, zal ze verbonden zijn met mijn woonkamer, als ik daar ben, kan ze me antwoorden, als het 4 is en ik slaap niet, zal ze verbonden zijn met mijn slaapkamer en met me kunnen praten, als het 5 is, zal ze naar het toilet gaan, als het 6 is, ze zal mijn mobiele telefoon kunnen bereiken, als het 7 is, kan ze een bericht achterlaten op mijn computer. Als hij 8 raakt, kan hij ze opnieuw beluisteren.
    Als er tussentijds vertraging is, beloof ik dat ik hem zal laten luisteren naar een mooi stuk muziek van mijn oude platen en grammofoon.
    Mijn enige verzoek is dat u mij de identiteitsgegevens, de meisjesnaam van de moeder, de handtekening van de notaris en de financiële informatie, inclusief de eigendomsbewijzen van het personeel dat u voor deze transacties kiest, stuurt.
    Ik heb ook een contract opgesteld zoals jij. 8 pagina's. De jouwe was 42 pagina's, ik was eerlijk. De klantvertegenwoordiger die u aan mij toekent, de kantoorhouder van uw bank en de raad van bestuur van uw bank ondertekenen dit contract en sturen het mij aangetekend toe.
    Nadat ik dit contract heb ontvangen, stuur ik uw klantvertegenwoordiger het 28-cijferige wachtwoord dat ik zelf zal instellen. Dit wachtwoord verandert natuurlijk elke maand.
    Ik verontschuldig me en eis $ 20 per maand als onkosten voor deze contracten en transacties.
    Als u niet aan deze voorwaarden kunt voldoen, leg dan alstublieft mijn 1.000.000 dollar contant klaar en ik haal het morgen op.
    Ik wens je veel succes en verzoek je zo snel mogelijk contact met mij op te nemen.
    Met vriendelijke groet,
    Uw klant…

    QUELLE35
    deelnemer

    het is geweldig ;D  Bedankt voor het delen van mijn vriend :)

    verheven
    deelnemer

    Bedankt Nazire, dit is wat ze 'tit for tat' noemen...

    Nazira
    deelnemer

    Stel je voor, deze vrouw is 86 jaar oud en ik ben een jong persoon. Ik kwam plotseling de tape tegen, geloof me, ik heb een crisis, als ik die mensen en de persoon die de tape heeft uitgevonden maar in handen kon krijgen….. oh rijkdom…. Hoeveel geluk heeft de oude vrouw...

    kubraa
    deelnemer

    heel mooi, goed gedaan

    eer gs
    deelnemer

    Kijk naar de Verteilung! :) Zo was habe ich bisher noch nicht gesehen! :D

    anoniem
    bezoeker

    yaril:) yaril:) Het is echt grappig en mooie banken maken mensen echt zo gek. [applaus:)

    college
    deelnemer

    schieten met het eigen geweer heet dat idye :)

    wolven
    deelnemer

    wow bij oude masli maar onze oma was slim..
    Als hij eenmaal rijk is, kan hij doen wat hij wil...

    Ik vraag me af wat er uiteindelijk is gebeurd :::::?? De bank heeft dit aanbod geaccepteerd hehehe natuurlijk niet, wat voor kauwgomgeld is voor hen 1 miljoen dollar…..

    hou van meid
    deelnemer

    erg mooi =)

    xmcraex
    deelnemer

    heel super walla

Er worden 10 antwoorden weergegeven - 1 tot 10 (10 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.