Leidt de schuld van de uitvoerende macht tot een visumprobleem?

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Attaché
    deelnemer

    Hallo vrienden,

    Ik heb een lening en een creditcardschuld bij de bank.

    Ik solliciteerde op 30 september, op woensdag, de afdeling buitenlanders zei dat het proces voorbij is, we hebben de documenten naar Ankara gestuurd, ik ben bang dat er een probleem zal zijn vanwege de schuld, als iemand kennis heeft over het onderwerp, ik zou het op prijs stellen als ze mij op de hoogte stellen.

    Meid
    deelnemer

    Hallo,
    Bij schulden en executie aan de bank is er geen probleem zolang de bank geen buitenlands reisverbod oplegt. Als u echter schulden heeft aan de staat, krijgt u problemen zoals belastingschulden enz. Er zullen problemen zijn als u naar het buitenland gaat. Afgezien hiervan weet ik dat uw schuld in Turkije de Duitse staat niet bindt. Ik heb ook veel onderzocht. Ik kreeg een toeristenvisum terwijl ik schulden had, daarvoor was er geen probleem.

    ysmnxnumx
    deelnemer

    Als je geen verbod in het buitenland hebt, gebeurt er niets, denk ik, een van mijn vrienden was 10 duizend TL schuldig, hij kwam vorige week, je kunt je visumschulden vanuit het buitenland betalen. Maar als je daar niet betaalt, wordt je door de douane aan de kant gezet als je naar Turkije komt.

    Meid
    deelnemer

    Het verbod in het buitenland werd vernomen van de veiligheidseenheden.
    De volgende stap weet ik natuurlijk niet. Ik hoop dat er geen problemen zullen zijn.

    Attaché
    deelnemer

    Ik ben geen belasting verschuldigd, zoals ik tegen onze staat zei, ik ben de bank schuldig, ze hebben het 2 weken geleden aan de executie gegeven.

    Meid
    deelnemer

    Als ze geen bezittingen hebben, wees dan niet bang, ze kunnen niets doen. Ze bellen gewoon het advocatenkantoor en vallen ze lastig, dat is alles.

Er worden 5 antwoorden weergegeven - 1 tot 5 (5 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.