GELIEVE HET ONDERWERP NIET TE OPENEN VOORDAT U HIER HEEFT GELEZEN

> Forums > Vragen en antwoorden over Duitse lessen > GELIEVE HET ONDERWERP NIET TE OPENEN VOORDAT U HIER HEEFT GELEZEN

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    MuhaяяeM
    deelnemer
    WAT MOET WORDEN OVERWEGEN BIJ HET OPENEN VAN HET ONDERWERP

    * GEBRUIK NOOIT WOORDEN IN DE ONDERWERPTITEL, ZOALS ZEER – DRINGEND – HELP – ALSTUBLIEFT – KIJK HIER – KUN JE KIJKEN?

    * GEBRUIK GEEN ANDERE TEKENS DAN DOTS, KOMMA EN VRAGEN IN DE ONDERWERP TITEL

    * JE ONDERWERP MOET EEN KORTE SAMENVATTING VAN JE BOODSCHAP ZIJN EN GEEF ALTIJD EEN IDEE OVER JE BOODSCHAP.

    * ELKE VRAAG MOET ONDER EEN AFZONDERLIJK ONDERWERP STAAN, AARZEL NIET OM HET ONDERWERP TE OPENEN

    * SCHRIJF DE TITEL VAN HET ONDERWERP NIET IN HOOFDLETTERS

    ahmad
    deelnemer

    Als je zelf een pijnlijk voorbeeld neemt, geschreven in grote letters, dan heb ik hem over deze kwesties verteld.

    MuhaяяeM
    deelnemer

    Sorry mijn vriend, ik zal niet meer schrijven ;)

    baturay_
    deelnemer

    Ik zal hier rekening mee houden

    aysunnn
    deelnemer

    Hallo, ik ben een nieuw lid, ik weet nog niet hoe ik deze cursus moet gebruiken, het is erg ingewikkeld Wil je me helpen?

    smeren
    deelnemer

    Hallo, ik wil vragen of je een lijst kunt geven van de plaatsen waar het werkwoord sein wordt gebruikt.

    hopeloos
    deelnemer

    Hoe zit het met vrienden, ik kan geen onderwerp beginnen.

    grizzly
    deelnemer

    Ik denk dat het de beste moet zijn :)

    hoop linkshandig
    deelnemer

    Beste vrienden, ik wil informatie van jullie, ik heb een familievereniging opgericht in Duitsland, maar tijdens de sessie van mijn vrouw heb ik een kind voor een jaar, ze werd daar geboren toen ze 1 jaar oud was.

    hoop linkshandig
    deelnemer

    Hallo vrienden, ik wil informatie van jullie krijgen, ik heb een familievereniging in Duitsland opgericht, maar de sessie van mijn vrouw Ik heb een kind voor 1 jaar, ze is daar geboren op 3-jarige leeftijd, mijn man werkt, er is een huis , Ik denk dat ze een sessie van 1 jaar doen, heb je een probleem?

    mer19
    deelnemer

    Ik wil een onderwerp openen, maar dat is mislukt. Kunt u informatie geven over hoe het is geopend?

    mer19
    deelnemer

    Entschuldigung… ich habe gefunden applaus :)

    de türkkız
    deelnemer

    Hallo, ik ben een nieuw lid, ik weet nog niet hoe ik deze cursus moet gebruiken, het is erg ingewikkeld Wil je me helpen?

    Welkom dan, we wachten op je in café Duits :haha:

    adaizm is
    deelnemer

    Hallo, ik ben een nieuw lid, ik weet nog niet hoe ik deze cursus moet gebruiken, het is erg ingewikkeld Wil je me helpen?

    Breid uw woordenschat uit... Download veel Duitse dialogen als MP-bestanden naar uw mobiele telefoon en luister met een koptelefoon..

    begin met het onthouden van basispatronen voor dagelijkse behoeften
    bijvoorbeeld ik heb het nodig (ich brauche ) of breng me alsjeblieft een glas water) Können sie bitte ein glass wasser bringer)
    was kostet(hoeveel hoeveel) ich komme aus der türkei (ik kom uit turkije) woher kommen sie(waar kom je vandaan)

    zoals eenvoudige dagelijkse nieuwe kennissen of basisbehoefte zinspatronen..

    succes

    nilakk
    deelnemer

    Bedankt voor je waarschuwing. ik zal overwegen :)

Er worden 14 antwoorden weergegeven - 1 tot 14 (14 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.