belangrijke hulp

> Forums > Cafe almancax > belangrijke hulp

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    alperave naar
    deelnemer

    Zijn er slm vrienden in duitsland turkije bloemen in oude stijl en cadeaus zullen iets zijn voor mijn sites

    YAMANEF naar
    deelnemer

    Zoals ? Dus is het groothandel of detailhandel? Zal het live zijn? zijn er een miljoen? Ik zal je helpen me precies te vertellen waarnaar je op zoek bent

    alperave naar
    deelnemer

    mijn verloofde is er dus ik ben op zoek naar een site die levende bloemen stuurt en cadeautjes kan kopen

    yenicerixnumx
    deelnemer

    Merhaba

    https://www.floraprima.de/?gclid=CNb_yKGi3dACFQaVGwodYMACGQ  Ik heb de site eerder gebruikt. Ze zijn zonder problemen verzonden. Ik hoop dat het helpt. Let alleen op de verzendtijden, zodat het op tijd aankomt. 

    degelijk

    erddinc
    deelnemer

    SA in Turkije door het gele logo van Interflora te kruisen
    Dat kan bij de bloemist maar ook online op de site. Interflora Turkije, Bloemen, Bloemist, Bloemen bestellen? I, in het buitenland ??? Bloem, internationaal? Bloem, Rozenboeketten, Online, Moederdag Dit bedrijf biedt internationale diensten over de hele wereld. Ik hoop dat ik heb geholpen. Het zou een voordeel zijn om het minstens 3 dagen van tevoren te geven. :)

Er worden 4 antwoorden weergegeven - 1 tot 4 (4 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.