Verblijf, onbeperkt verblijfsrecht in Duitsland en Duits staatsburgerschap..!!

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Baybars
    deelnemer

    Deze draden zijn met elkaar aan het verdwijnen is geschreven onder verschillende titels, ik wil dit bijschrift eronder gewerkt om te herstellen, als er vrienden die willen zowel het voordeel dat ze kunnen mij bereiken in de handtekening sectie om mijn onderzoek toe te voegen die vanaf daar ..

    Visum – Visum: Dit is een recht dat door de consulaten wordt verleend voor een periode van maximaal 3 maanden.

    Aufenthaltserlaubnis – Verblijfsrecht: Het is het tijdelijke verblijfsrecht dat wordt verleend door het Vreemdelingenbureau in Duitsland.

    Unbefristet, Niderlassungserlaubnis – Onbeperkte sessie: voorheen Unbefristet, nu bekend als Niderlassungserlaubnis, onbeperkt verblijfsrecht

    Voor degenen die al na Deutsche Staatsangehörigkeit, Duitse staatsburgerschap

    Nu u uw visum via gezinshereniging heeft ontvangen en naar Duitsland bent gekomen, moet u eerst zo snel mogelijk naar het vreemdelingenbureau gaan, zelfs als u tijd heeft, en een verblijfsvergunning – Aufenthaltserlaubnis aanvragen.

    ..Als uw echtgeno(o)t(e) de Duitse nationaliteit heeft, krijgt u eerst een verblijfsvergunning voor 1 of 2 jaar, en daarna nogmaals voor 1 of 2 jaar als u deze verlengt. Wanneer u in totaal 3 jaar volbrengt, heeft u het recht om een ​​Unlimited Visa – Niederlassungserlaubnis aan te vragen. Dit wordt bepaald door paragraaf 28 van artikel 2 van de Verblijfswet. Ik voeg de onderstaande link toe, degenen die willen kunnen vanaf daar de Duitse versie openen en lezen.

    Link: https://www.juraforum.de/gesetze/aufenthg/28-familiennachzug-zu-deutschen

    ..als uw echtgeno(o)t(e) de Turkse nationaliteit heeft, ontvangt u een verblijfsrecht voor 1 of 2 jaar, waarbij de duur varieert afhankelijk van de stad, totdat u deze 5 jaar heeft voltooid. Aan het einde van het 5e jaar kunt u een aanvraag indienen voor een Onbeperkt Visum - Niederlassungserlaubnis, als u ook aan de andere voorwaarden voldoet, bijvoorbeeld 60 maanden. Zoals het hebben van betalingen aan het pensioenfonds, dat wil zeggen, in dienst zijn. Deze voorwaarden worden bepaald door de 9 Partijen genoemd in de tweede alinea van Artikel 2 van de Zittingswet. De overige voorwaarden kunt u lezen via de link.

    Link: https://www.juraforum.de/gesetze/aufenthg/9-niederlassungserlaubnis

    – Zelfs als uw echtgenoot Duits of Turks is, is een van de basisvoorwaarden natuurlijk dat u de integratiecursussen moet volgen en succesvol moet zijn vóór het onbeperkte visum –


    Laten we naar het Duitse staatsburgerschap gaan:

    Het recht op naturalisatie wordt in het algemeen geregeld door de artikelen 8, 9 en 10 van de Burgerschapswet. Dienovereenkomstig regelt artikel 8 de algemene rechten, artikel 9 regelt de rechten van degenen die getrouwd zijn met de Duitse echtgenoot en artikel 10 regelt de rechten van de resterende buitenlanders, dat wil zeggen degenen die niet getrouwd zijn of op een of andere manier in Duitsland blijven. .

    .. Volgens dit zijn de rechten van degenen die worden beledigd 8. en 9. Het regelt stoffen. deze items schrijven niets direct gerelateerd aan de senaat. maar in de praktijk ben je getrouwd met het Duitse echtpaar 5. Als u aan het eind van het jaar uw Duitse staatsburgerschap hebt, heeft u het recht om een ​​aanvraag in te dienen. andere voorwaarden, Duits kennen, burgerschapstest doen, basisinformatie hebben over Duitsland, geen sociale hulp krijgen en anderen .. Ik voeg de links in dit artikel toe aan Assagida ..

    8. Artikellink: https://norm.bverwg.de/jur.php?rustag,8
    9. Artikellink: https://norm.bverwg.de/jur.php?rustag,9

    Applicatie gerelateerd aan deze tijd Linkte: https://www.duesseldorf.de/buergerinfo/33/03/31eb02.shtml

    Artikel 10 regelt het recht op het verkrijgen van het Duitse staatsburgerschap voor Turkse staatsburgers. Dienovereenkomstig is een van de voorwaarden om 8 jaar in Duitsland te hebben verbleven en om te voldoen aan de andere voorwaarden die worden vervuld door degenen die met de bovengenoemde gehuwd zijn.

    10. Artikellink: https://norm.bverwg.de/jur.php?rustag,10

    daarnaast is het geheel van de Session Legislations Linkte:

    https://www.jusline.de/Aufenthaltsgesetz_%28AufenthG%29_Langversion

    Dit is ook de wet van belang voor burgerschap Linkte:

    https://www.gesetze-im-internet.de/rustag/BJNR005830913

    U kunt vinden.

    Als u vragen heeft, kunt u deze hier stellen. Ik hoop dat het de vrienden heeft geholpen die het onderwerp wilden ...

    EL-TURCO
    deelnemer

    gezondheid van de gezondheid

    Baybars
    deelnemer

    gezondheid van de gezondheid

    Ik kan de situatie niet verkeerd uitleggen. Ik gaf het daarom op de links van de leeftijden .. ..

    tugce_doerj is
    deelnemer

    heel mooie baybars eline gezondheid. Heb je dezelfde quilt voor elk van deze staten? omdat ik een burger heb die staatsburger op de plaats waar ik ben en 8 hier heeft gewoond 5 had de senaat moeten belasten. de vrouw werd een burger nadat ze deze dingen had gemaakt. de vrouw kwam uit Vietnam en niet uit Turk. misschien kunnen ze een andere applicatie zijn?

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Tugce Ik beslissing te zijn denk ik overal op hetzelfde me als je verder leest Lazim Duits staatsburger die getrouwd met een van 3 jaar in Duitsland nog moet worden om te trouwen met een burger van de noodzakelijke en 2 jaar om de benodigde bedrag aan het eind van het jaar te krijgen 5 u de rechten van het burgerschap doguyor.bayb te krijgen is het verzenden van deze linkde https://www.duesseldorf.de/buergerinfo/33/03/31eb02.shtml  Ik schrijf hetzelfde als het mijne en de regel van 8 jaar is geldig voor degenen die autochtoon zijn

    Baybars
    deelnemer

    heel mooie baybars eline gezondheid. Heb je dezelfde quilt voor elk van deze staten? omdat ik een burger heb die staatsburger op de plaats waar ik ben en 8 hier heeft gewoond 5 had de senaat moeten belasten. de vrouw werd een burger nadat ze deze dingen had gemaakt. de vrouw kwam uit Vietnam en niet uit Turk. misschien kunnen ze een andere applicatie zijn?

    normaal burgerschapswet alle buitenlanders voor gewone soort, hadden de horizon boven .. dit 5 jaar belastingbetaling kwestie is al niet op nationaliteit geschreven, Niederlassungserlaubnis te geciyor .. es 8 en 9 de rechten gecme het burgerschap van de Duitsers. substantie wordt bewerkt. en dit jaar lijkt het geen beroep. In de 8 xnumx.mad voor mogelijke jaar is verstreken ..
    "Nu, als het jaar niet verstrijkt, hoe verschillen de staatsburgerschapsrechten van mensen met Duitse echtgenoten? In de praktijk maakt het een verschil. Ik gaf hiervan een voorbeeld van de gemeente Düsseldorf. De officiële pagina van de gemeente vermeldt 5 jaar. "

    tugce_doerj is
    deelnemer

    het kan overal anders zijn als je het geen jaar geeft. de vrouw hier vertelde me 8-jaar. en 5 heeft de senaat belast.

    Ik kreeg een visum voor 3 jaar voor gezinshereniging. Deze soera's variëren op andere plaatsen voor de echtgenoot van een Duits staatsburger. Het is overal anders, ik begreep het niet, dus het is weg. Er is een staat, iedereen in deze staat handhaaft een orde volgens zijn eigen wensen. Niemand kan iemand een duidelijk antwoord geven, omdat het recht van de ene staat niet van toepassing is op de andere staat. :beleid:

    Baybars
    deelnemer

    het kan overal anders zijn als je het geen jaar geeft. de vrouw hier vertelde me 8-jaar. en 5 heeft de senaat belast.

    Ik kreeg een visum voor 3 jaar voor gezinshereniging. Deze soera's variëren op andere plaatsen voor de echtgenoot van een Duits staatsburger. Het is overal anders, ik begreep het niet, dus het is weg. Er is een staat, iedereen in deze staat handhaaft een orde volgens zijn eigen wensen. Niemand kan iemand een duidelijk antwoord geven, omdat het recht van de ene staat niet van toepassing is op de andere staat. :beleid:

    Geen enkele obligatie daar, de naam is het niet, nu niet te veranderen van staatswetten provincie, Er is maar verschillen in kleine dingen, de kamer in de staat kendins belangen DUURI .. inloggen op de rechten en dingen die alle almanyay zoals burgerschap grote zorg voor de prijs .. Geen wetten verschillen in zulke grote dingen .. dus een Er is slechts één wet van de wet op het staatsburgerschap van de sessie ..

    spelen in je hebt gelijk, er zijn voorbeelden voor me diyorusn onderwerp .. alleen de Duitse ESL trouwde het gehinnik van de burgerrechten van de nieuwe verscheen in het jaar 2005 .. misschien gecti're over dat het staatsburgerschap ontvangen in de vorige periode, volgens de nieuwe wet, u 10. U bent niet verbonden met het materiaal door 8 jaar 9 omstandigheden .. dit al. 9 schrijft duidelijk in het artikel. Artikel DIOR 8. en 9. Tot laat om burgerrechten te krijgen als hij zegt .. tijdens dit schrijven, verklarende pagina op de officiële site in Düsseldorf in veel meer pagina's kunnen worden bewerkt daar, ben ik aan de voorwaarden van artikel sector ..

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Nou ja, die vrouw was natuurlijk een stuk ouder, ik denk dat ze het visum vóór 2005 heeft gekregen, kijk, daar heb ik de vrouw niet naar gevraagd. Dan is het normaal. Oké :)

    Baybars
    deelnemer

    Nou ja, die vrouw was natuurlijk een stuk ouder, ik denk dat ze het visum vóór 2005 heeft gekregen, kijk, daar heb ik de vrouw niet naar gevraagd. Dan is het normaal. Oké :)

    zie nu, dit is een essay uit München; Het is gemakkelijk om over de periode te praten terwijl je aan het schrijven bent,

    Die Ermessenseinbürgerung (§§ 8, 9 StAG)
    Die Ermessenseinbürgerung gilt für bestimmte Ausländergruppen wie zB Ehegatten von
    Deutschen, anerkannte Flüchtlinge, ehemalige deutsche Staatsangehörige etc, die unter
    erleichterten Voraussetzungen (= kürzeren Aufenthaltszeiten) eingebürgert werden können.
    Für Ehegatten von Deutschen gilt in der Regel eine Wartezeit von drei, für anerkannte
    Flüchtlinge von sechs Jahren. 
    https://www.auslaenderbeirat-muenchen.de/publi/staatsang.pdf

    Dortmund, Bochum schrijft hetzelfde op de pagina van hen.

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Ik begrijp. Hoe dan ook, we hebben nog een paar jaar om naar die banen te kijken, tegen die tijd zal het 50 keer meer veranderen :haha:

    Baybars
    deelnemer

    Ik begrijp. Hoe dan ook, we hebben nog een paar jaar om naar die banen te kijken, tegen die tijd zal het 50 keer meer veranderen :haha:

    `

    Heeft u de intentie om Duits staatsburger te worden?

    EL-TURCO
    deelnemer

    Ik denk dat het Duitse staatsburgerschap niet meer zo aantrekkelijk is als vroeger.
    -Het belangrijkste om te overwegen is dat wanneer een persoon met een bepaald soort werk Duits staatsburger wordt, de SSK-Baghkur-certificaten vervallen. Nou, mensen, ze noemden de pensioenleeftijd in Turkije de pensioenleeftijd in het graf, ze hadden er geen idee van de mensen hier, zelfs niet in het graf, maar alleen als het bot droog is (Iedereen die een beetje kennis heeft over de gemiddelde leeftijd van Turkije zal het met me eens zijn! We kunnen niet 85-90 leven zoals de Duitsers….
    Zei je 'oma' tegen een 65-jarige vrouw?
    – 2. Het recht op eigendom in Turkije 8. Als ik me niet vergis, konden buitenlanders tot 5 jaar geleden geen onroerend goed verwerven in Turkije, de huizenverkoop was gestopt - misschien is er een nieuwe wet aangenomen, ik weet het niet er veel over.
    -Er is een andere kant van deze wereld: mensen willen begraven worden waar ze geboren zijn (ik tenminste).
    – Zelfs als ik vier Duitse paspoorten had, zou ik geen paspoort nodig hebben waaruit op duizend kilometer afstand duidelijk zou zijn dat ik een Turk ben...
    –Het verloop van de trein is helemaal niet slecht. Als we geluk hebben, zou het niet slecht zijn om een ​​zomers leven in de trein door te brengen als de leeftijd 50-60 is.. Komen we nog een keer, laat me zijn moeder verkopen aan de wereld...
    het is mijn idee.

    Baybars
    deelnemer

    Ik denk dat het Duitse staatsburgerschap niet meer zo aantrekkelijk is als vroeger.
    -Het belangrijkste om te overwegen is dat wanneer een persoon met een bepaald soort werk Duits staatsburger wordt, de SSK-Baghkur-certificaten vervallen. Nou, mensen, ze noemden de pensioenleeftijd in Turkije de pensioenleeftijd in het graf, ze hadden er geen idee van de mensen hier, zelfs niet in het graf, maar alleen als het bot droog is (Iedereen die een beetje kennis heeft over de gemiddelde leeftijd van Turkije zal het met me eens zijn! We kunnen niet 85-90 leven zoals de Duitsers….
    Zei je 'oma' tegen een 65-jarige vrouw?
    – 2. Het recht op eigendom in Turkije 8. Als ik me niet vergis, konden buitenlanders tot 5 jaar geleden geen onroerend goed verwerven in Turkije, de huizenverkoop was gestopt - misschien is er een nieuwe wet aangenomen, ik weet het niet er veel over.
    -Er is een andere kant van deze wereld: mensen willen begraven worden waar ze geboren zijn (ik tenminste).
    – Zelfs als ik vier Duitse paspoorten had, zou ik geen paspoort nodig hebben waaruit op duizend kilometer afstand duidelijk zou zijn dat ik een Turk ben...
    –Het verloop van de trein is helemaal niet slecht. Als we geluk hebben, zou het niet slecht zijn om een ​​zomers leven in de trein door te brengen als de leeftijd 50-60 is.. Komen we nog een keer, laat me zijn moeder verkopen aan de wereld...
    het is mijn idee.

    – Is het verstrijken van deze SSK-termijnen zeker? Een familielid van mij, een advocaat, vertelde me bijvoorbeeld dat je de tijd kunt tellen dat je in Duitsland in Turkije hebt gewerkt. Is het zeker dat ze de menstruatie dienovereenkomstig hebben gedood?
    - Deze buitenlanders hadden tot voor kort niet het recht om eigendommen in Turkije te bezitten, zoals u zei, maar binnen het raamwerk van de harmonisatiewetten van de EU hebben zij dit veranderd. Ze hebben het voor hen mogelijk gemaakt om eigendommen te bezitten via een bedrijf. Nu gingen ze weg om dat ook te veranderen. Ik weet niet wat ze hebben gedaan, maar ze kunnen ook onroerend goed verwerven zonder rechtstreeks tussen te komen in een bedrijf. Natuurlijk zouden ze het recht erkennen. In de wereld verandert de wet in Turkije één keer per week.

    – Zoals je al zei, is er de andere kant van deze wereld, maar we moeten er ook vanuit dit gezichtspunt over nadenken. Er zijn veel Companions- en Akinci-graven in de wereld die niet in hun eigen thuisland zijn begraven. heb eens gelezen dat er in het hart van Europa en zelfs in het midden van Duitsland plundergraven waren. Natuurlijk zijn wij geen Metgezellen, noch Akinci. :)

    . Afgezien van de westerse omstandigheden die u noemde, denk ik er ook aan.. Turken die in Duitsland wonen, als ze voor een lange tijd in Duitsland willen blijven, zouden ze allemaal het Duitse staatsburgerschap moeten verwerven.. In termen van gemak of moeilijkheid.. Om creëer een lobby voor de mogelijkheid om te stemmen.. Natuurlijk zullen we in Duitsland onder één dak samenkomen. Hoe realistisch zou het zijn als we activiteiten zouden uitvoeren, maar.. Tenminste, wat 500.000 Armeniërs in Frankrijk Sarkozy zouden kunnen laten doen , meer dan 2 miljoen Turken die in Duitsland wonen, zouden het Duitse parlement moeten laten doen. De manier om dit te doen is natuurlijk in de eerste plaats het stempotentieel.

    Natuurlijk hebben we gelijk en links onder elkaar. Alawit is soennitisch, niet religieus. gemeenschap of niet.. daarnaast is het in staat zijn om collectief op te treden omdat we zo verdeeld zijn in onze eigen afgunst een van de grootste problemen die we moeten overwinnen.. in ieder geval moeten we proberen na te denken over de belangen van Turkije en de natie in zo'n lobbyactiviteit hier. als er vandaag werd gezocht. Dat Turkije lid wordt van de Europese Unie.. Ik denk dat de meeste Turken in Europa tegen zullen stemmen..

    fuk_xnumx
    deelnemer

    bro, je hebt gelijk van het begin tot het einde, er is een nieuwe regeling gekomen als het gaat om de ssk-tijden, maar ik ken de inhoud van de wet niet precies en denk er toch niet over na, mijn leeftijd is 23 "Ik heb geen enkele verzekering in Turkije. Ik heb zelfs geen enkele dag premie betaald, dus er was geen verzekerde baan omdat het een universiteitsleven was. Nooit nadat we van school af waren, vestigden we ons in Duitsland nu ik ben vragen waarom ik geen Duits staatsburgerschap krijg. Mijn voordelen zijn zowel het recht om te stemmen als het recht om geaccepteerd te worden en niet als buitenlander te worden behandeld. Veel Turkse burgers wachten bij de grenspoort van Bulgarije. Wat betreft het recht om om het Turkse staatsburgerschap te verwerven, is er al een systeem dat blauwe kaart-aanvraag wordt genoemd, omdat we allemaal al eerder het Turkse staatsburgerschap hebben gehad, we allemaal min of meer weten wat het is, hoe het moet worden gebruikt, en er zijn ook nieuwe wetten in de blauwe kaart opgenomen. aanvragen zoals het ontvangen van een blauwe kaart worden al gedaan met een blauwe kaart..deze wet zal actiever zijn wanneer deze wordt uitgebreid en als alternatief zal deze worden aangeboden aan in Turkije geboren Duitse staatsburgers. Ik sta op uw vleugel. Elke Turkse staatsburger zou moeten worden een Duits staatsburger.. En zelfs als we op 60- of 70-jarige leeftijd terugkeren naar Turkije, denken de meeste mensen die naar Turkije komen toch aan hem, dus laten we niet in Turkije wonen Hoeveel duizenden Duitsers wonen er in Alanya in Turkije, het zijn Turkse staatsburgers. Ik denk dat het Duitse staatsburgerschap in alle opzichten een voordeel voor ons is.

    – Is het verstrijken van deze SSK-termijnen zeker? Een familielid van mij, een advocaat, vertelde me bijvoorbeeld dat je de tijd kunt tellen dat je in Duitsland in Turkije hebt gewerkt. Is het zeker dat ze op basis hiervan de menstruatie hebben gedood?
    - Deze buitenlanders hadden tot voor kort niet het recht om eigendommen in Turkije te bezitten, zoals u zei, maar binnen het raamwerk van de harmonisatiewetten van de EU hebben ze dit veranderd. Ze hebben het voor hen mogelijk gemaakt om eigendommen te bezitten via een bedrijf. Ik ga dat ook veranderen. Ik weet niet wat ze hebben gedaan, maar ze kunnen ook onroerend goed verwerven zonder rechtstreeks tussen te komen in een bedrijf. Natuurlijk zouden ze het recht erkennen. In de wereld verandert de wet in Turkije één keer per week.

    – Zoals je al zei, is er de andere kant van deze wereld, maar we moeten er ook vanuit dit gezichtspunt over nadenken. Er zijn veel Companions- en Akinci-graven in de wereld die niet in hun eigen thuisland begraven liggen. lees dat er in het hart van Europa, zelfs in het midden van Duitsland, plundergraven zijn. Natuurlijk zijn wij geen Metgezellen, noch Akinci. :)

    . Afgezien van de westerse omstandigheden die u noemde, denk ik er ook over na.. Als Turken die in Duitsland wonen voor een lange tijd in Duitsland blijven, zouden ze allemaal Duits staatsburger moeten worden.. In termen van gemak of moeilijkheid.. Om een Hoe realistisch zou het voor ons zijn om onder het dak samen te komen en lobbyactiviteiten in Duitsland uit te voeren, maar... Tenminste, wat 500.000 Armeniërs in Frankrijk Sarkozy zouden kunnen laten doen, we moeten het Duitse parlement over 2 miljoen Turken krijgen woonachtig in Duitsland om het te doen.. De manier om dit te doen is natuurlijk in eerste instantie het stempotentieel. ..

    Natuurlijk hebben we gelijk en links onder elkaar. Alawit is soennitisch, niet religieus. gemeenschap of niet.. daarnaast is het in staat zijn om collectief op te treden omdat we zo verdeeld zijn in onze eigen afgunst een van de grootste problemen die we moeten overwinnen.. in ieder geval moeten we proberen na te denken over de belangen van Turkije en de natie in zo'n lobbyactiviteit hier. als er vandaag werd gezocht. Dat Turkije lid wordt van de Europese Unie.. Ik denk dat de meeste Turken in Europa tegen zullen stemmen..

    EL-TURCO
    deelnemer

    vertel me dat ik zal antwoorden

    - Ik heb bijna 3500 verzekeringsdagen in TR en plus militaire dienst! Deze verdwijnen als ik Duits staatsburger word. Maar mijn werk in Duitsland komt erbij als ik met pensioen wil gaan bij TR. De pensioenleeftijd is zeer geschikt in TR. Omdat ik zei: de gemiddelde levensverwachting in Duitsland is 77% voor mannen, 82% voor vrouwen en 60% voor vrouwen in TR. Deze schommelt rond de 65-80%. Omdat ik een Turkoglu Turk ben en vanwege erfelijke redenen, geloof niet dat ik 90-XNUMX% zal zien...
    -Wanneer de wet op het dubbele staatsburgerschap voor ons Turken (momenteel 18-23 jaar) onbeperkt wordt, zoals deze wordt toegepast op burgers van andere EU-landen, dan zal ik staatsburger worden. Indien nodig zal ik 10 uur wachten aan de Bulgaarse grens. zal niet voorbijgaan vanwege mijn Turks-zijn... Er is geen limiet aan staatsburgerschap. 10 jaar kan niet worden gemeten met 15 jaar. Dat is het in ieder geval. Dat is het niet. Vreemd genoeg is de politicus wiens naam Mcallister is geïnteresseerd in deze kwestie, hoewel hij heeft een dubbele nationaliteit, hij heeft een negatieve kijk op de kwestie van de dubbele nationaliteit, maar hij eet er het neusje van de zalm...
    –Zoals je zei, ik ben noch een metgezel, noch een overvaller. Indien mogelijk zou mijn graf in Turkije moeten zijn (ik zeg dit ook al is mijn vrouw Duits!!!)
    -Het beste wat we doen is dat we niets kunnen afmaken zoals we zijn begonnen! We hebben veel projecten maar geen einde. Daarom is het concept van lobbyen erg lang. Alsjeblieft, de Turkse Partij werd laatst in Bremen opgericht. Vorig jaar verhuisde het naar de CDU, zijn voorzitter en plaatsvervanger... Over welke politiek hebben we het?
    -Ik wil niemand beledigen, maar zolang deze Koerdische burgers problemen onder ons hebben, zal onze strijd niet eindigen (helaas zijn er mensen die het niet kunnen verdragen om onder dezelfde vlag te leven... Hoe dan ook, dit is een ander discussieonderwerp, doe dat alsjeblieft geef geen commentaar op deze kwestie, anders raakt de kwestie in de war.
    -Ufuk, ik heb zelf 15-16 jaar in Alanya gewoond. Mijn rechterbuurman in het appartementencomplex was bijvoorbeeld Duitser. Daarom zeg ik dat, want als ik 50 word, loop ik ook weg :-) Natuurlijk , moet ik eerst de schuld afbetalen van het huis dat ik heb gekocht. :-)

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (41 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.