Sessieprobleem

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Break4Love
    deelnemer

    Vrienden, ik begon de periode van scheiding van mijn man 6 maanden geleden, om de een of andere reden en omdat hij niet voor de kinderen zorgde, omdat hij een psychisch probleem had, heb ik mijn kinderen naar Turkije gebracht door vollmacht te ondertekenen. die dag om 3 uur thuis.

    Ik ging vandaag naar Ausland, ik nam de 3-jarige sessie uit een andere stad met het excuus om het adres te veranderen en ze gaven een 6-maanden durende sessie en ze zeiden: breng de kinderen en laten we de 3-jarige sessie teruggeven. dit is onwettig en ik maak elke maand een mini-jop in een restaurant, ik koop 400 van jopcenter en stuur het naar mijn kinderen, ik doe ook deze verschillende dingen. geld besparen, ik ben nieuwsgierig naar mij. Kunnen ze sturen

    Break4Love
    deelnemer

    De kinderen zijn Duitse staatsburgers en als je zegt, breng het jugedamt, zeggen ze dat we je zullen helpen, kortom, ze willen dat ik de kinderen breng.

    harteloos
    deelnemer

    Gegroet, ik weet de leeftijd van uw kinderen niet. Krijg staatssteun, zorg in ieder geval voor je kinderen, geen woonprobleem. De toekomst van uw kinderen zal hier beter zijn. Opmerking. Ik vermijd het, ik wil je niet in de war brengen.Als je niet in staat bent om voor de kinderen te zorgen, nemen ze de kinderen toch van je af als je ze brengt. Als ik jou was, zijn de kinderen erg klein. Zo niet, dan zou ik het hier brengen en er zelf naar kijken. Noodgedwongen heb je het aan Turkije overgelaten, ik ben de enige. Als vader van kinderen lukte het me niet om maandenlang van mijn kind gescheiden te zijn. Ik print indien nodig. Ik zou tegen Duitsland zeggen: ik zou met mijn kind terugkeren naar Turkije of ik zou het zien als een pas in Duitsland. Mijn doel is niet om u te veroordelen. mijn bescheiden mening

    Break4Love
    deelnemer

    Gegroet, ik weet de leeftijd van uw kinderen niet. Krijg staatssteun, zorg in ieder geval voor je kinderen, geen woonprobleem. De toekomst van uw kinderen zal hier beter zijn. Opmerking. Ik vermijd het, ik wil je niet in de war brengen.Als je niet in staat bent om voor de kinderen te zorgen, nemen ze de kinderen toch van je af als je ze brengt. Als ik jou was, zijn de kinderen erg klein. Zo niet, dan zou ik het hier brengen en er zelf naar kijken. Noodgedwongen heb je het aan Turkije overgelaten, ik ben de enige. Als vader van kinderen lukte het me niet om maandenlang van mijn kind gescheiden te zijn. Ik print indien nodig. Ik zou tegen Duitsland zeggen: ik zou met mijn kind terugkeren naar Turkije of ik zou het zien als een pas in Duitsland. Mijn doel is niet om u te veroordelen. mijn bescheiden mening

    Hoe bedoel je, juf, de kinderen hebben een probleem, ze worden afgepakt, ik stuur ze elke maand 800 euro, mijn moeder zorgt goed voor ze, ik koop alles, een is 6, een is 5, een is 1 jaar oud , Ik wil dat ze voorlopig stoppen. De meesten van hen hebben slecht bloed, ik denk niet dat ik ze voorlopig moet brengen, laat ze de curve en de waarheid begrijpen, we zullen later zien, mijn vrouw is ziek en ik ben moe, ik ga tegenwoordig scheiden

    harteloos
    deelnemer

    Jij hebt een kind van een jaar, terwijl anderen misschien ouder zijn, maar die denken dat ze niet voor die kinderen kunnen zorgen.Je hebt ze naar Turkije gebracht zoals je nu doet, omdat je niet (terecht) voor ze kunt zorgen. Je zegt hoe ze het zullen nemen, maar ze zullen het nemen, moeder is ziek, moge God je genezen, je kunt er niet naar kijken en je hebt het gemist in hun ogen, hoeveel kinderen je ook hebt. Sukret naar de sessie van 6 maanden Zoals ik al zei, ieders leven is zijn eigen zaak, wees niet beledigd. Ik let op mijn woorden als een vader. Ik kan niet bij mijn kind vandaan blijven, jij bent halal. Laat maar zo. Je hebt het over hetzelfde, ik zei het ook, Rose. Ze zien eruit als 1000 euro per maand. Stuur het, het maakt niet uit.

    Break4Love
    deelnemer

    Jij hebt een kind van een jaar, terwijl anderen misschien ouder zijn, maar die denken dat ze niet voor die kinderen kunnen zorgen.Je hebt ze naar Turkije gebracht zoals je nu doet, omdat je niet (terecht) voor ze kunt zorgen. Je zegt hoe ze het zullen opnemen, maar dat zullen ze wel, moeder is ziek, moge God je genezen, je kunt er niet naar kijken en je hebt het gemist in hun ogen, hoeveel kinderen je ook hebt. Sukret naar de sessie van 6 maanden Zoals ik al zei, ieders leven is zijn eigen zaak, wees niet beledigd. Ik let op mijn woorden als een vader. Ik kan niet bij mijn kind vandaan blijven, jij bent halal. Laat maar zo. Je hebt het over hetzelfde, ik zei het ook, Rose. Ze zien eruit als 1000 euro per maand. Stuur het, het maakt niet uit.

    Ik heb vollmach van mijn vrouw gekregen. Ik kan niet kijken omdat ik een psychisch probleem heb

    De reden dat ik de kinderen meenam, was omdat ze niet voor ze konden zorgen en de staat ze van me af zou nemen.Ze zeiden dat ze de kinderen neerschieten.

    Gisteravond in augustus zeiden ze dat ik de kinderen moest brengen en we zullen je je sessie geven, ik accepteerde het niet, ik zei, als je te veel forceert, ga ik, zei ik, laten we de middenweg vinden, laten we 6 maanden geven , na de eerste 3 maanden, werd er gezegd 6 maanden later, ik kreeg 6 maanden unbefritz, daarna kocht ik het op maandag, maar ze vragen constant aan de kinderen en ze zeggen ze brengen ze mee, ik krijg hun volmacht uit Turkije , dan, afhankelijk van de situatie, volgens de beweging, zal ik bewegen

    Volgens zijn geest, kunnen ze zeggen gaan, ik heb met de werkplek gesproken, ze zullen het volledig laten zien, dan kan er verandering komen, ik had een huwelijk van 4 jaar, is het normaal, ze zouden me 6 maanden moeten geven

    miacologne
    deelnemer

    Jugenamt is verantwoordelijk voor alle kinderen die in Duitsland wonen. Uw kinderen zijn Duits staatsburger, daarbovenop krijgt u kindergeld voor 3 kinderen. Dat geld stuur je naar Turkije. Nee, je zei dat ze de cultuur, wreedheid, etc. moesten zien, dit zijn excuses. Ook is het leven en onderwijs in Duitsland veel beter dan in Turkije. De kinderen zijn noch in de moeder, noch in de vader. Als ik Jugenamt was, zou ik de kinderen van je afnemen en ze aan pflegefamily geven of ik zou je deporteren naar Turkije. Bid dat ze je niet hebben ontslagen.

    Break4Love
    deelnemer

    Jugenamt is verantwoordelijk voor alle kinderen die in Duitsland wonen. Uw kinderen zijn Duits staatsburger, daarbovenop krijgt u kindergeld voor 3 kinderen. Dat geld stuur je naar Turkije. Nee, je zei dat ze de cultuur, wreedheid, etc. moesten zien, dit zijn excuses. Ook is het leven en onderwijs in Duitsland veel beter dan in Turkije. De kinderen zijn noch in de moeder, noch in de vader. Als ik Jugenamt was, zou ik de kinderen van je afnemen en ze aan pflegefamily geven of ik zou je deporteren naar Turkije. Bid dat ze je niet hebben ontslagen.

    Bro, ik zweer het, ik begrijp niet waarom ik niet weet dat ik het gekocht heb.

    Ik krijg geen geld, ik ging erachteraan dat ik het had, omdat mijn vrouw het me niet vertelde, en het kind nam zijn geld en maakte het goed.

    Break4Love
    deelnemer

    Jugenamt is verantwoordelijk voor alle kinderen die in Duitsland wonen. Uw kinderen zijn Duits staatsburger, daarbovenop krijgt u kindergeld voor 3 kinderen. Dat geld stuur je naar Turkije. Nee, je zei dat ze de cultuur, wreedheid, etc. moesten zien, dit zijn excuses. Ook is het leven en onderwijs in Duitsland veel beter dan in Turkije. De kinderen zijn noch in de moeder, noch in de vader. Als ik Jugenamt was, zou ik de kinderen van je afnemen en ze aan pflegefamily geven of ik zou je deporteren naar Turkije. Bid dat ze je niet hebben ontslagen.

    Het lijkt erop dat de regering van Duitsland u goed voedt met een zeer lege opmerking.

    Het kind kreeg geen geld.

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Hoe weet je dat, hoe geef je deze man de schuld?

    Jugenamt is verantwoordelijk voor alle kinderen die in Duitsland wonen. Uw kinderen zijn Duits staatsburger, daarbovenop krijgt u kindergeld voor 3 kinderen. Dat geld stuur je naar Turkije. Nee, je zei dat ze de cultuur, wreedheid, etc. moesten zien, dit zijn excuses. Ook is het leven en onderwijs in Duitsland veel beter dan in Turkije. De kinderen zijn noch in de moeder, noch in de vader. Als ik Jugenamt was, zou ik de kinderen van je afnemen en ze aan pflegefamily geven of ik zou je deporteren naar Turkije. Bid dat ze je niet hebben ontslagen.

    Break4Love
    deelnemer

    Hoe weet je dat, hoe geef je deze man de schuld?

    Hij spreekt verkeerd, meneer.

    harteloos
    deelnemer

    Meest. Mooi. Don, blijf bij je kinderen in Turkije, zoek een baan, werk, sluit je Duitslandboek. Als de Duitse staatsburgers van de kinderen opgroeien, beslissen ze zelf waar ze gaan wonen. Ik kan sommige dingen soms echt niet begrijpen, ex-vrouw voor mij. Als hij zegt dat hij ons kind niet wil meenemen, zal ik geen minuut stoppen en me omdraaien naar tr. Je hebt niet één maar drie kinderen, broer. Wat ben je aan het doen, ga naar je kinderen, ze hebben geen moeder meer

    Break4Love
    deelnemer

    Meest. Mooi. Don, blijf bij je kinderen in Turkije, zoek een baan, werk, sluit je Duitslandboek. Als de Duitse staatsburgers van de kinderen opgroeien, beslissen ze zelf waar ze gaan wonen. Ik kan sommige dingen soms echt niet begrijpen, ex-vrouw voor mij. Als hij zegt dat hij ons kind niet wil meenemen, zal ik geen minuut stoppen en me omdraaien naar tr. Je hebt niet één maar drie kinderen, broer. Wat ben je aan het doen, ga naar je kinderen, ze hebben geen moeder meer

    Mijn leraar, ik heb een ontmoeting met een vrouw, ze accepteert mijn kinderen, ze accepteert in jugedam, ze denkt dat het goed komt als we getrouwd zijn.

    Voorlopig zamel ik wat geld in, ik werk in een restaurant en heb het daar goed, ik verdien goed geld, hopelijk ga ik dit jaar trouwen en de kinderen samenbrengen.

    harteloos
    deelnemer

    Mijn broer is hulpeloos, ik begrijp hoe het is voor iemand die je net hebt ontmoet. Je vertrouwt je kinderen toe aan ieders leven, maar laat me je duidelijk zeggen, je hebt zoveel geschreven, ik begrijp van je dat je meer om Duitsland geeft dan om je kinderen, niet beledigend. Hij lijkt te zijn wat ik zei

    Break4Love
    deelnemer

    Mijn broer is hulpeloos, ik begrijp hoe het is voor iemand die je net hebt ontmoet. Je vertrouwt je kinderen toe aan ieders leven, maar laat me je duidelijk zeggen, je hebt zoveel geschreven, ik begrijp van je dat je meer om Duitsland geeft dan om je kinderen, niet beledigend. Hij lijkt te zijn wat ik zei

    Zo is het niet, leraar, ik verdien hier en ik stuur elke week 200 à 300 euro naar mijn kinderen en mijn familie.Als ik naar Turkije ga, krijg ik 100 lira, de rekening is duidelijk.

    harteloos
    deelnemer

    Ik weet het niet bro, je leven is een moeilijke situatie, moge God je helpen

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (29 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.