Over reisverzekeringen...

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    pelsjager
    deelnemer

    Vrienden, ik ga zondag naar Duitsland, moet ik hiervoor een reisverzekering hebben? Ook geldt er een toeslag voor paspoortzegels van 15 lira. Kan ik deze op de luchthaven krijgen of moet ik naar het ministerie van Financiën gaan om deze op te halen? Bedankt voor uw hulp.

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Je kunt de postzegel op het vliegveld kopen, ik heb hem daar gekocht. Komt u met gezinshereniging, dan heeft u geen reisverzekering nodig. Als toerist heb je een verzekering nodig.

    pelsjager
    deelnemer

    Je kunt de postzegel op het vliegveld kopen, ik heb hem daar gekocht. Komt u met gezinshereniging, dan heeft u geen reisverzekering nodig. Als toerist heb je een verzekering nodig.

    hmm.. Ik begrijp het, dank je.. het vliegtuig is 's nachts.. hoewel die plaats waar postzegels worden genomen 7/24 open is, toch...?

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Ik kocht het toen ik hier voor het eerst kwam. Je koopt het al een keer. Nadat je je sessie hebt gekregen, hoef je die stempel niet nog een keer te hebben. Ik denk dat ik rond 1 uur in het vliegtuig stapte. Dus het was open rond 12. Ik weet niet of het heel laat open zal zijn. Het zou open moeten zijn.

    pelsjager
    deelnemer

    Ik kocht het toen ik hier voor het eerst kwam. Je koopt het al een keer. Nadat je je sessie hebt gekregen, hoef je die stempel niet nog een keer te hebben. Ik denk dat ik rond 1 uur in het vliegtuig stapte. Dus het was open rond 12. Ik weet niet of het heel laat open zal zijn. Het zou open moeten zijn.

    Oké..Ik heb het opgelost...Ik heb mijn baan niet aan het toeval overgelaten, ik heb het aangevraagd bij de Ziraat Bank..Bedankt voor je hulp, mijn vriend..Bedankt..

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Oké:) Fijne reis

    pelsjager
    deelnemer

    Oké:) Fijne reis

    Dank je.. oké :)

    SchreeuwM18
    deelnemer

    ;))))

Er worden 7 antwoorden weergegeven - 1 tot 7 (7 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.