SCHOK SCHOK !!! TOT DE DORP GELEIDE DVD GELOOF

> Forums > Verzoek, suggestie, klacht en verzoeken > SCHOK SCHOK !!! TOT DE DORP GELEIDE DVD GELOOF

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.

    IK KWAM OP VAKANTIE NAAR HET DORP MET MIJN MOEDER EN VADER, Ondertussen ben ik erg handig van je zit, ik werk, ik werk, ik wacht op mijn visum, ik gebruik de opmerkingen, ik heb een CROSS-QUERY. IK PROBEERDE ANSIMI MAAR HET BEREIKT MIJ VANDAAG IK BEN ZO VERRAST MAAR ER IS ÉÉN MIJN PROBLEEM WORDT DE DVD NIET OPEN MIJN LEPTOP KAN NIET WERKEN HET WERKT NIET IK MOET EEN PROGRAMMA INSTALLEREN Wat ontbreekt IK WEL VOLG OMDAT JE ONS ZO VEEL NODIG HEBT, ALS WIJ ER ZIJN, ZULLEN WE JE VEEL GOED NODIG HEBBEN IK HEB JE GEVONDEN, IK WENS JE EEN GOEDE DAG

    Turkerefe
    deelnemer

    Ja, ik heb het besteld om mijn geluk te beproeven, maar het is vandaag aangekomen, moge God je zegenen, bedankt germanx... klap :) klap:) yuppi :) dankeschön.

    Na het plaatsen van de dvd, wanneer u klikt op "Bekijk de bestanden" in het venster dat verschijnt, voert u de dvd in. Er is een map voor automatisch afspelen, 2 autorun- en 1 pictogrambestanden op de dvd. Wanneer u op het eerste autorun-bestand klikt dat overeenkomt met de autoplay, wordt de startpagina van de dvd geopend. Daarna kun je je lessen invoeren en starten. Overigens is de dvd perfect vormgegeven en wil ik iedereen bedanken die heeft bijgedragen, het is duidelijk dat dit het resultaat is van een grote inspanning.

    MuhaяяeM
    deelnemer

    Normaal gesproken zou het welkomstscherm moeten verschijnen zodra u de dvd plaatst.Natuurlijk zijn uw computerinstellingen ook belangrijk.Als de autorun-functie niet is ingeschakeld, moet u het bestand autorun.exe op de dvd handmatig uitvoeren.

    We sturen gratis nieuwe dvd's naar alle vrienden die problemen hebben met hun dvd's (er zijn geen verzendkosten). Als je problemen hebt, neem dan contact met ons op contact@almancax.com Laat ze naar uw e-mailadres schrijven en zorg ervoor dat we er alles aan zullen doen.

Er worden 2 antwoorden weergegeven - 1 tot 2 (2 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.