Negatieve gevolgen van het niet hebben van een permanente verblijfplaats ”Niederlassungserlaubnis”

> Forums > Zakelijk en beroepsleven in Duitsland > Negatieve gevolgen van het niet hebben van een permanente verblijfplaats ”Niederlassungserlaubnis”

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    İstanbullu is
    deelnemer

    Hallo vrienden, groeten aan iedereen

    Het is 20 maanden geleden dat ik naar Duitsland kwam en ze verlengden mijn sessie met 1 jaar na 2 jaar toen ik er voor het eerst aankwam. Ondertussen heb ik de inburgeringscursus + inburgeringsexamen afgelegd / afgerond.
    Ik heb gehoord dat aangezien mijn verblijfsvergunning niet voor onbepaalde tijd is, er problemen kunnen zijn bij zowel het bankieren (het verkrijgen van een creditcard - het afsluiten van een lening) als het vinden van een baan. (Ze lijken de voorkeur te geven aan sessies voor onbepaalde tijd)
    Ik heb zelfs dingen gehoord dat we toestemming moeten vragen als je de ene baan verlaat voor een andere baan? Hebben vrienden hierdoor problemen gehad met deze of andere problemen?

    Ik vraag om commentaar van vrienden die kennis / ervaring hebben op dit gebied.

    Met mijn groeten en respect voor de hele familie Almancax.

    yenicerixnumx
    deelnemer

    Hallo broer.

    Laat me allereerst schrijven wat ik persoonlijk over de bank heb ervaren. Ik begon, we gebruikten de gemeenschappelijke bankrekening bij mijn muddet-vrouw, en toen opende ik mijn rekening bij de bank toen de werkplek onbefristet vetragi gaf. Allereerst kwam ik in het huisevenement. Ik dacht dat ik een woonkrediet zou nemen, we gingen naar de bank, want mijn sessie duurde tot 2020, geen enkele bank wilde geen woonkrediet. ze gaven niet. Ze zeiden dat als de sessie voor onbepaalde tijd is, ze veel rabat gebruikten om niet te missen of zoiets. toen probeerde ik een normale lening te krijgen. deze keer maakten ze de berekening met het maximale bedrag dat ik kan terugbetalen, geldig tot de laatste maand van mijn sessie. Laten we er bijvoorbeeld van uitgaan dat de sessie eindigt in de tweede maand van 2017. Je hebt ook 2 euro nodig. Hoeveel kunt u termijnen terugbetalen? 1000. U kunt geen moeite doen. maar accepteer geen targo, sparda, sparkasse, barclays als je zegt dat ik 250 euro per maand kan betalen. U moet maandelijks 100 betalen. En natuurlijk zijn de rentetarieven het hoogst. Er is een site genaamd check250. Angebots vindt u de leningen met de laagste rente. Wie een vaste verblijfskaart heeft, kan daar helaas niet profiteren van de tarieven. Met andere woorden, ook al ben je niet defristet, de verplichte zitting moet natuurlijk voor onbepaalde tijd zijn voor deze langlopende schuld. Wat heb ik gedaan, ik ging een auto kopen, ik ging naar de galerie.Ik kocht de auto die ik wilde voor 24% meest logisch kwam dit.
    Ik heb een creditcard die een vriend me hier zou aanbevelen. Het werkte heel goed voor mij. U kunt zich ook aanmelden als u dat wilt. Ze starten vanaf de limiet van 1000.
    Als je op het moment van baanwijziging een juridisch verzoek wilt hebben dat je 1 jaar hebt gewerkt, moet je dit minimaal 4 weken van tevoren melden. Deze sessie is hetzelfde, of het nu is of niet. Verder hoeft u geen speciale toestemming te vragen.

    İstanbullu is
    deelnemer

    Nogmaals groeten,

    Bedankt yeniceri57 broer voor het lange en beschrijvende artikel. Ik las zorgvuldig wat hij vertelde. Met andere woorden, als de sessie niet onbeperkt is, houden ze de rentetarieven hoog of verkorten ze de afbetalingstermijnen. Dus voorlopig werkt het feit dat we in deze situatie verkeren financieel in hun voordeel. Als u het niet erg vindt, kunt u dan de naam van deze creditcard delen?

    Ik heb ook een kind met dubbele burger, dus ik zal proberen om een ​​onbeperkte sessie te hebben voordat ik 3 jaar heb voltooid. Hierdoor heb ik alles afgerond wat op basis van integratie gewenst is.
    Ik denk niet dat ze dat zullen doen, maar laten we eens kijken, ik waag het erop.

    Nogmaals bedankt voor uw antwoord.
    Groeten en vriendelijke groeten…

    yenicerixnumx
    deelnemer

    net als die bro

    Dit zijn stoere mensen. ze hebben nog niet zoveel pijn gedaan. deze plaatsen zonder creditcard en vertrekken. Wat er nu gebeurt, gebeurt met ons zodat ze langs kunnen komen.
    Toen ik mijn B1-certificaat haalde, vroegen we je ausländerbehorde. zei hij op geen enkele manier. Hij zei dat je moet wachten op de sessieperiode. Daarom gaven ze niet voor altijd. maar het is handig om uw situatie anders te vragen.

    degelijk

    harteloos
    deelnemer

    Groeten, laat me een voorbeeld geven van het leningevenement. Ik heb nog 27 maanden sessie Targo bank wilde een lening van 5 jaar geven maar wil 19.000 terugbetalen voor 31.000 euro, enz. Je hebt geen schufan, maar je cijfer is laag, enz. Ik heb echter een creditcard met een limiet van 4 euro voor 7.500 jaar. Ik ontving een lening van je jaarlijkse kredietplusbank op check11.35 vanwege de duur van de sessie, ik verdiende 12.500 maanden tijdens het solliciteren, ik ontving 24 euro In 24-12.500 dagen kwam het geld 4 euro terug en 5 euro rente De afbetalingen zijn natuurlijk hoog maar ik kan 13.177 euro per maand betalen. sparkasse dat ben ik. Mijn eigen bank zou voor 677 euro een rente van 548 euro betalen, die heb ik niet gekocht. Mijn advies is om krediet te krijgen van check10000, zoals de andere vriend zei, het zouden heel mooie angebots zijn. Neem zeker geen lening bij de targobank. Ik heb problemen met langlopende leningen door geldgebrek, maar gisteren. Ik heb zonder enige twijfel gesolliciteerd, ik ben voor onbepaalde tijd tot een maand. Inkomensgroeten

Er worden 4 antwoorden weergegeven - 1 tot 4 (4 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.