krijg een sessie voor onbepaalde tijd zonder B1

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    gezond
    deelnemer

    Hallo vrienden,

    Ik woon al 7 jaar in Duitsland. Ik ben getrouwd met een Duits staatsburger, we hebben twee kinderen en zij zijn Duits staatsburger. Ik werk als IT in een heel goed Duits bedrijf en verdien goed. Helaas kon ik om de een of andere reden het B1-certificaat niet halen. Om deze redenen geven ze een doorlopende sessie van 1 jaar. Ik heb geen tijd om naar de cursus enz. Maak ik een kans als ik het aan een advocaat geef? Of wat moet ik doen?

    yenicerixnumx
    deelnemer

    Hallo, ik heb het staatsburgerschap aangevraagd aan het einde van 6 jaar en ze hebben het teruggestuurd omdat er maar 1 document ontbrak. Als het formule1-document in Turkije oud is, willen ze een nieuwe. Toen ik eerder een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd had aangevraagd, kregen ze die niet wegens gebrek aan documenten. Ik denk dat dit jou ook zal overkomen. Als u de voorwaarden niet draagt, geven ze zeker niet. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het met een advocaat zal worden opgelost.


    Je wacht 1 maand op een deadline van het vreemdelingenkantoor, en het duurt 3 maanden voordat de kaart arriveert, maak opnieuw een foto, vul het aanvraagformulier in, het is een moeilijke situatie. Veel gedoe. De herhalingsperiode eindigt, dezelfde transacties weer, ik heb b1, maar ze geven me 1 jaar en 1 jaar omdat ik werkloos ben.

    Ohne ideaal
    deelnemer

    B1 ben jij niet. Het is het belangrijkste van de originele documenten. B1 eis met integratie.

    aras.xnumx
    deelnemer

    Hallo b1 hoeveel maanden ben je klaar met welke staat

    Nesibe van
    deelnemer

    Hallo b1 hoeveel maanden ben je klaar met welke staat

    B1 is niet moeilijk, hoeveel jaar woon je al in Duitsland? Als je 1 maand voor het examen studeert, heb je een goede tijd. Vergroot uw ogen niet. Ik kocht het meteen na 1 jaar leven. Er is niets te vrezen b1. Er is al veel informatie, inhoud en onderwerpen voor het examen op youtube. Zo snel mogelijk er vanaf 😇.

    Nesibe van
    deelnemer

    B1 is niet moeilijk, hoeveel jaar woon je al in Duitsland? Als je 1 maand voor het examen studeert, heb je een goede tijd. Vergroot uw ogen niet. Ik kocht het meteen na 1 jaar leven. Er is niets te vrezen b1. Er is al veel informatie, inhoud en onderwerpen voor het examen op youtube. Zo snel mogelijk er vanaf 😇.

    deelstaat Beieren

    harteloos
    deelnemer

    De medewerker in Ausländerbehörde kan het initiatief nemen en uw Duits voldoende vinden en een sessie voor onbepaalde tijd geven, maar er is een kans van 1%. Je hoeft niet naar de B1-cursus te gaan, je kunt direct op internet studeren en het examen afleggen, je hebt geen kans om te zeggen dat je geen tijd hebt, als je elke dag 1 uur wilt studeren , ben je over 2 of 3 weken klaar voor het examen. Ik begrijp niet wat er met de advocaat aan de hand is, er is geen advocaat in Duitsland, verspil je geld niet.

    volkanxnumx
    deelnemer

    Hallo vrienden,

    Ik woon al 7 jaar in Duitsland. Ik ben getrouwd met een Duits staatsburger, we hebben twee kinderen en zij zijn Duits staatsburger. Ik werk als IT in een heel goed Duits bedrijf en verdien goed. Helaas kon ik om de een of andere reden het B1-certificaat niet halen. Om deze redenen geven ze een doorlopende sessie van 1 jaar. Ik heb geen tijd om naar de cursus enz. Maak ik een kans als ik het aan een advocaat geef? Of wat moet ik doen?

    Met vriendelijke groet,
    Vrienden hebben een aantal dingen genoemd, ik zou er nog een paar willen toevoegen.
    Allereerst speelt het initiatief van de officier die uw papierwerk doet in Duitsland een belangrijke rol, helaas komen sommigen van hen in het nieuws over hun werk.
    Als u voor een officier verschijnt die uw wettelijke rechten kent, staat u in elk opzicht 1-0 voor.
    Ik weet niet hoe de laatste wettelijke regels zijn, ik moet op tijd wat onderzoek doen, maar wat de meeste mensen niet weten; Er is niet zoiets als een cursusvereiste in Duitsland.

    Door jezelf te verbeteren, kun je dus je certificaat behalen door alleen het b1-examen af ​​te leggen.

    Tijdens het proces om mijn Duitse staatsburgerschap te verkrijgen, zeiden ze dat je een inburgeringscursus moest volgen, dus ik zei nee, het is niet verplicht, ik ga zelf studeren en het examen afleggen, en dat heb ik gedaan. ...

    Dus, om een ​​lang verhaal kort te maken, als je je Duits vertrouwt, als je voor de officier kunt spreken en Duits kunt spreken, als hij zich realiseert dat je boven je b1-niveau zit, zal hij niet in staat zijn om een ​​document van je te vragen. staat duidelijk en duidelijk in de wet geschreven!

    Als je Duits niet op dat niveau is, kun je naar VHS gaan en je inschrijven voor de dichtstbijzijnde examendatum en b1 halen zonder naar de cursus te hoeven gaan.

    Mfg

Er worden 8 antwoorden weergegeven - 1 tot 8 (8 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.