krijg een sessie voor onbepaalde tijd zonder B1

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    gezond
    deelnemer

    Hallo vrienden,

    Ik woon al 7 jaar in Duitsland. Ik ben getrouwd met een Duits staatsburger, we hebben twee kinderen en zij zijn Duits staatsburger. Ik werk als IT in een heel goed Duits bedrijf en verdien goed. Helaas kon ik om de een of andere reden het B1-certificaat niet halen. Om deze redenen geven ze een doorlopende sessie van 1 jaar. Ik heb geen tijd om naar de cursus enz. Maak ik een kans als ik het aan een advocaat geef? Of wat moet ik doen?

    yenicerixnumx
    deelnemer

    Hallo, ik heb het staatsburgerschap aangevraagd aan het einde van 6 jaar en ze hebben het teruggestuurd omdat er maar 1 document ontbrak. Als het formule1-document in Turkije oud is, willen ze een nieuwe. Toen ik eerder een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd had aangevraagd, kregen ze die niet wegens gebrek aan documenten. Ik denk dat dit jou ook zal overkomen. Als u de voorwaarden niet draagt, geven ze zeker niet. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het met een advocaat zal worden opgelost.


    Je wacht 1 maand op een deadline van het vreemdelingenkantoor, en het duurt 3 maanden voordat de kaart arriveert, maak opnieuw een foto, vul het aanvraagformulier in, het is een moeilijke situatie. Veel gedoe. De herhalingsperiode eindigt, dezelfde transacties weer, ik heb b1, maar ze geven me 1 jaar en 1 jaar omdat ik werkloos ben.

    Ohne ideaal
    deelnemer

    B1 ben jij niet. Het is het belangrijkste van de originele documenten. B1 eis met integratie.

    aras.xnumx
    deelnemer

    Hallo b1 hoeveel maanden ben je klaar met welke staat

    Nesibe van
    deelnemer

    Hallo b1 hoeveel maanden ben je klaar met welke staat