Vereiste documenten voor toeristenvisa

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    fuk_xnumx
    deelnemer

    BELANGRIJK: Documenten moeten worden ingediend in de volgorde van post
    2. [ ] Documenten moeten persoonlijk worden afgeleverd
    3. [ ] 2 biometrische pasfoto's
    Kenmerk van de foto;
    * Laatste 6 moet binnen een maand worden ingetrokken om het laatste uiterlijk weer te geven
    * 45 X 35 moet in mm-afmetingen zijn.
    * Randen moeten frameloos zijn
    * Het gezicht moet van voren worden weerspiegeld, je hoofd is open en alle ogen moeten zichtbaar zijn

    4. [ ] TR-paspoort minimaal 10 maanden geldig, met datum van eerste afgifte niet ouder dan 6 jaar
    Om een ​​visum in het paspoort af te geven, moeten minimaal 2 pagina's van de VISA-pagina's leeg zijn.

    5. [ ] Pasfotokopie
    6. [ ] 1 Schengenvisumaanvraagformulier
    1 aanvraagformulier, volledig en leesbaar, ondertekend door de aanvrager in zijn eigen handschrift. Voordat u het formulier aanvraagt, kunt u gratis toegang krijgen bij de ingang van het visumgedeelte of op de pagina van het consulaat.

    7. [ ] Origineel en fotokopie van de toeristische uitnodiging van de uitnodigende persoon, niet ouder dan 6 maanden
    De uitnodiging moet worden gedaan in overeenstemming met artikel 68 van de Duitse verblijfswet.
    De uitnodiging moet een verklaring bevatten dat de financiële situatie van de genodigde is onderzocht.
    Het is niet van toepassing op uitnodigingen uitgegeven door een notaris in Duitsland, behalve voor het Vreemdelingenbureau.

    8. [ ] Origineel en fotokopie van de reis- en ziektekostenverzekering geldig in alle Schengenlanden.
    De verzekering moet de volgende diensten dekken;
    – Moet geldig zijn voor alle Schengenlanden.
    – De garantielimiet moet minimaal 30.000,- Euro bedragen.
    – De verzekeringsmaatschappij moet vestigingen hebben in de Schengenlanden en Liechtenstein.
    – Het moet de kosten omvatten van dringende medische interventie, spoedopname van een ziekenhuisopname en repatriëring naar het land van verblijf in geval van ziekte.
    – De verzekering moet de aangevraagde visumperiode dekken
    – Op de polis moet staan ​​vermeld dat de verzekering alle Schengenlanden dekt. Het is niet voldoende om alleen maar op Europese schaal te schrijven.
    – Het is belangrijk ervoor te zorgen dat er geen uitgifte- of leeftijdsbeperkingen gelden in de polissen die worden afgesloten door aanvragers ouder dan 65 jaar.
    De verzekering mag geen tijdsinterval specificeren.

    9. [ ] Origineel en fotokopie van het volledig gecumuleerde monster uit de bevolkingsregistratie
    Het origineel en de fotokopie van de volledig geaccepteerde collectieve populatieregistratie van de aanvrager, wiens gedachtengedeelte volledig is ingevuld.
    Moeder, vader, alle broers en zussen, echtgenoten en kinderen moeten in het papierwerk worden opgenomen.

    10. [ ] Origineel en fotokopie van het arbeidsdocument, ondertekend door de tekenbevoegde op briefpapier
    De inhoud van het document moet de werkperiode en de plicht in de instelling aangeven.

    11. [ ] Origineel en fotokopie van de vergunning van de werkplek tijdens de visumperiode
    (Voor leraren moet toestemming van het ministerie van Onderwijs zijn)

    12. [ ] Origineel en fotokopie van handtekeningcirculaire OF bedrijfsstempel en handtekening op fotokopie
    In zeer uitzonderlijke gevallen, als het origineel van de handtekeningcirculaire niet kan worden ingediend, kan het papierwerk worden ingediend als fotokopie.
    In dit geval moet de fotokopie echter het bedrijfsstempel en de handtekening van de handtekeningambtenaar dragen.
    Het moet worden ondertekend door de ondertekenaar, anders wordt het papierwerk niet geaccepteerd.

    13. [ ] Origineel en fotokopie KvK inschrijving OF Bedrijfsstempel en handtekening op fotokopie
    In zeer uitzonderlijke gevallen, als de originele registratie van de Kamer van Koophandel niet kan worden ingediend, kan het papierwerk worden ingediend als fotokopie.
    In dit geval moet de fotokopie echter het bedrijfsstempel en de handtekening van de handtekeningambtenaar dragen.
    Het moet worden ondertekend door de ondertekenaar, anders wordt het papierwerk niet geaccepteerd.

    14. [ ] Origineel en fotokopie van het belastingcertificaat voor het lopende jaar OF Bedrijfsstempel en handtekening op de fotokopie
    In zeer uitzonderlijke gevallen, als het originele belastingcertificaat niet kan worden overgelegd, kan het papierwerk worden ingediend als fotokopie.
    In dit geval moet de fotokopie echter het bedrijfsstempel en de handtekening van de handtekeningambtenaar dragen.
    Het moet worden ondertekend door de ondertekenaar, anders wordt het papierwerk niet geaccepteerd.

    15. [ ] SSI Service-fotokopie moet een SSI-stempel hebben
    Internet kan worden afgedrukt.

    16. [ ] Fotokopie van de arbeidsverklaring van SSI. Bedrijfsstempel en handtekening van tekenbevoegde op fotokopie
    17. [ ] Origineel en fotokopie van de laatste loonstrook
    18. [ ] Origineel en fotokopie van alle documenten waaruit de financiële en financiële situatie blijkt
    (Aktedocumenten van huizen, grond, appartementen, huurcontracten die de huurinkomsten bewijzen, voertuigvergunningen, uitsplitsing van de rekening met vermelding van binnenkomst en uitgang)

    19. [ ] Origineel en fotokopie van de akte of huurovereenkomst van de woning waar de aanvrager verblijft
    Als de landakte moet worden gepresenteerd en het niet duidelijk is dat er een huis op het land staat, moeten documenten worden overgelegd die bewijzen dat het een huis is of bewoond. Bijvoorbeeld: elektriciteits-, water- of telefoonrekeningen.

    De huurovereenkomst moet de huur bevatten.

    20. [ ] Origineel en fotokopie van de identiteitskaart van de aanvrager
    21. [ ] Gezondheidscertificaat, indien beschikbaar OF origineel en fotokopie van de Bağkur-brief
    22. [ ] Visaverwerkingskosten, 60 euro
    Euro en moet volledig worden gebracht

    23. [ ] Als de aanvrager getrouwd is en zijn/haar echtgenoot werkt, moeten documenten worden ingediend die zijn/haar inkomen bewijzen.
    Personeelsbelasting, ouderdomspensioen documenten, etc.

    24. [ ] Indien beschikbaar moeten oude paspoorten worden getoond

    waarschuwing:
    Kom naar het consulaat 15 minuten voor uw afspraaktijd.
    Voordat u zich aanmeldt bij het visumkantoor, moet u zich wenden tot de UPS-service op de binnenplaats van de visumafdeling en alle informatie verkrijgen over de terugkeer van uw paspoort,
    Wanneer u naar de applicatie gaat, neemt u uw mobiele telefoon. Breng geen grote tassen, computers, goederen mee, er is geen plaats waar u ze kunt toevertrouwen.
    U moet alle algemene documenten die we u hebben genoemd, volledig meenemen, maar wanneer u naar de aanvraag gaat, kan de consulaire officier van de kassa om aanvullende documenten vragen vanwege speciale omstandigheden.
    Het aanvraagformulier is gratis bij de ingang van het visumgedeelte of u kunt de pagina van het consulaat bereiken voordat u een aanvraag indient. Het formulier moet vóór de afspraak worden ingevuld en ondertekend.
    Controleer bij ontvangst van het visum onmiddellijk de juistheid van de informatie op het visum, met name de geldigheidsdatum en de naam en achternaam van het visum. Als er fouten zijn, moet u onmiddellijk contact opnemen met de visumafdeling.

    Saygilarimizla,
    Duitse ambassade / consulaat algemene visuminformatie- en afspraakservice

    fuk_xnumx
    deelnemer

    werkelijk

    damlaözdem is
    deelnemer

    hallo kan je me alsjeblieft helpen, ik wil mijn schoonmoeder als toerist uitnodigen in Duitsland calısmıyorum.esimin heel weinig winst behalen. uitnodiging van de cıkarsa van mijn vrouw zou de eigenaar van de werkplek van mijn vrouw zijn om het effect van een goede winst te krijgen of aacaba alsjeblieft help sımdıden tsk ederim.bu ondertussen ben ik zelf Duits staatsburger esim turks vatandası.esim patronada Duitse staatsburger.
    />:(” title=”>:(” class=”bbcode_smiley” />

    EL-TURCO
    deelnemer

    hallo kan je me alsjeblieft helpen, ik wil mijn schoonmoeder als toerist uitnodigen in Duitsland calısmıyorum.esimin heel weinig winst behalen. uitnodiging van de cıkarsa van mijn vrouw zou de eigenaar van de werkplek van mijn vrouw zijn om het effect van een goede winst te krijgen of aacaba alsjeblieft help sımdıden tsk ederim.bu ondertussen ben ik zelf Duits staatsburger esim turks vatandası.esim patronada Duitse staatsburger.
    />:(” title=”>:(” class=”bbcode_smiley” /> Het maakt niet uit wie de uitnodiging heeft uitgegeven. Er was eens een uitnodiging van een Duitser die ik nog nooit heb ontmoet. Een uitnodiging is gemakkelijk. Als mijn tante te hard gaat op het consulaat, heeft de baas van mijn dochter hem gestuurd Er zal niets gebeuren, de agenten daar hebben elke dag te maken met honderden mensen zoals wij. Ze zullen degenen die liegen toch betrappen. Wie de macht heeft om een ​​uitnodiging te sturen, moet dat doen .

    adaizm is
    deelnemer

    die er niet veel toe doet wanneer de uitnodiging door mij wordt verwijderd. wie kan het betalen cikarsin.

    Om zich te ontdoen van zijn schoonmoeder veertig salto, bleef deze gekke onwetende proberen de volgende te brengen, hasbınAllah

    EL-TURCO
    deelnemer

    ............

    damlaözdem is
    deelnemer

    Laten we alstublieft aandacht besteden aan onze woorden! Ik heb schoonmoeder en schoonmoeder. Bedankt voor uw opmerkingen.

    3,14
    deelnemer

    –> Laten we geen woorden en zinnen gebruiken die het privéleven verstoren.

    adaizm is
    deelnemer

    Laten we alstublieft aandacht besteden aan onze woorden! Ik heb schoonmoeder en schoonmoeder. Bedankt voor uw opmerkingen.

    Ik maakte een grapje, maar ik realiseerde me niet dat jij en de andere (de jonge jongen met een bril op de foto, wiens bijnaam ik me momenteel niet kan herinneren) nieuwe en agressieve mensen zijn. Neem geen contact met mij op, broer Als je zo goed bent als Batu en Ufuk zeggen, blijf daar…….veel succes..

    Het beste gegeven antwoord is de stilte die ik maakte in de volgende seconden……………………periode

    esma 41
    deelnemer

    Ik maakte een grapje, maar ik realiseerde me niet dat jij en de andere (de jonge jongen met een bril op de foto, wiens bijnaam ik me momenteel niet kan herinneren) nieuwe en agressieve mensen zijn. Neem geen contact met mij op, broer Als je zo goed bent als Batu en Ufuk zeggen, blijf daar…….veel succes..

    Het beste gegeven antwoord is de stilte die ik maakte in de volgende seconden……………………periode

    Beste Adaismir,

    Ik hoop dat je niet zwijgt.

    Je gevoel voor grappen, moet ik zeggen je stijl, of moet ik zeggen je 'expressie'...

    Om zich te ontdoen van zijn schoonmoeder veertig salto, bleef deze gekke onwetende proberen de volgende te brengen, hasbınAllah

    dit is niet iets waar we op dit forum erg aan gewend zijn.
    Daarom kunnen misverstanden optreden en deze misverstanden kunnen op een respectvolle manier worden gecorrigeerd.

    Maar deze uitspraak van jou...

    maar geïnfiltreerd en dıger (ik herinner me het pseudoniem op dit moment niet, de jonge jongen op de foto van de gozluk) nieuwe en agressieve medicijnen, je realiseert je niet dat je de geadresseerde emi niet neemt ..Als je zo goed bent als de batun en de horizon zeggen, blijf daar…….veel succes..

    Ik denk dat het nooit is gebeurd.
    Sommige van de leden die u 'agressieve types' noemt, hebben grote inspanningen geleverd in dit forum.
    Misschien houdt het delen van deze veteranen niet van de horizon en het westen,
    het slaat nergens op. maar eger (Ik wil het goud specificeren)
    ufuk ile batu zou niet erg goed zijn als deze mensen 'hen kleineren en verklaren dat ze agressief zijn' tegenover een nieuwkomer (alleen omdat ze het er niet mee eens zijn).
    Als ik het mis heb met mijn laatste zin, corrigeer het dan.

    De naam van de jongeman die je een bril met eer noemt (3,14) en zoals ik bovenaan op het forum heb geschreven, is erg zwaar.
    Hij heeft veel werk op dit forum in Ufugun.
    Ik weet niet wie Batu is.

    Het water is,

    Dit is een forum, iedereen heeft een soort inspanning.
    Horizon Familie reünie, Visa
    Hij probeert te helpen.
    Honor heeft veel werk aan Duitse onderwerpen,
    Afgezien van het onderwerp heeft 'cafe almancax'de' veel moeite.

    Laat me een voorbeeld geven...

    De horizon wordt soms 'boos' van de 'achtervolging' (update) van oude problemen (zoals hij het noemde).
    Misschien heeft hij gelijk, maar dit forum bestaat niet.
    Iedereen kan oude onderwerpen 'nieuw leven inblazen' of bijwerken wanneer hij maar wil.
    Dit is een onderwerp tussen Honor en Horizon, laat ze onderling zijn.
    Ik bemoei me er niet mee...
    Ik heb niet de gewoonte om betrokken te raken bij 'onenigheid' tussen leden...
    Zoals ik al zei, ieders mening is belangrijk voor mij...
    Maar als de stijl tegen het Forum is... dan grijp ik in... zoals ik nu doe.
    velahsl ..
    Ik heb het al vaker gezegd, maar ik zeg het nog een keer....
    Niet iedereen heeft dezelfde mening.
    Als dat het geval zou zijn, zou het Forum voor mij een ondraaglijke, saaie plek zijn.
    Maar iedereen achtingmoet tolerant zijn.
    Het hoeft niet lief te hebben, zeker niet.
    Wat je mening ook is, verdedig tot het einde.
    Maar ik begrijp het niet, waarom wordt onze stijl 'lelijk' en persoonlijk terwijl je dit doet?

    Informatie is beter als het gedeeld wordt...
    maar met onze stijl, niveau en respect
    mooier en helderder.

    Mijn respect.

    fuk_xnumx
    deelnemer

    of esma hier vertel ik je wat er is gebeurd tussen ons en alles tussen ons en met eer ter ere van ons omdat het gevecht niet kan zijn zoals het gevecht tussen de situatie. Ik zou de eer waarderen. Ik denk niet dat ik ter ere van de oude kwesties alleen de oude kwesties bedoel die ik bedoel, maar ik wil de kamer 3 jaar lang niet verlaten. Ik heb geen idee van iemand die iemand anders in mijn vorm kan vinden en omgekeerd is en ik heb geen commentaar gegeven op een lid van het eiland, ik kende niemand van het eiland, ik weet niet waar hij hoorde wat hij zei, maar ik denk dat ik geen berichten over het eiland heb genomen, maar zoals ik al zei, Ik heb geen persoonlijk of ander soort probleem met iemand met betrekking tot liefde.

    3,14
    deelnemer

    Ik maakte een grapje, maar ik realiseerde me niet dat jij en de andere (de jonge jongen met een bril op de foto, wiens bijnaam ik me momenteel niet kan herinneren) nieuwe en agressieve mensen zijn. Neem geen contact met mij op, broer Als je zo goed bent als Batu en Ufuk zeggen, blijf daar…….veel succes..

    Het beste gegeven antwoord is de stilte die ik maakte in de volgende seconden……………………periode

    –> Batu en horizon voor jou “privé!” Ik denk dat ik niet weet wat hij zei... Het enige dat ik kan zeggen is dit: het dorp dat zichtbaar is, wil geen gids.

    Respecteert ………….

    3,14
    deelnemer

    of esma hier vertel ik je wat er is gebeurd tussen ons en alles tussen ons en met eer ter ere van ons omdat het gevecht niet kan zijn zoals het gevecht tussen de situatie. Ik zou de eer waarderen. Ik denk niet dat ik ter ere van de oude kwesties alleen de oude kwesties bedoel die ik bedoel, maar ik wil de kamer 3 jaar lang niet verlaten. Ik heb geen idee van iemand die iemand anders in mijn vorm kan vinden en omgekeerd is en ik heb geen commentaar gegeven op een lid van het eiland, ik kende niemand van het eiland, ik weet niet waar hij hoorde wat hij zei, maar ik denk dat ik geen berichten over het eiland heb genomen, maar zoals ik al zei, Ik heb geen persoonlijk of ander soort probleem met iemand met betrekking tot liefde.

    -> Broeder, ik antwoordde net voordat ik je bericht las. U heeft niet privé geschreven, neem me niet kwalijk voor mijn vooroordeel. Ik wil niets anders zeggen. Harten breken is iets waar ik niet van hou, dus vergeef me als ik dat wel deed.

    Sevgiler ..

    esma 41
    deelnemer

    of esma hier vertel ik je wat er is gebeurd tussen ons en alles tussen ons en met eer ter ere van ons omdat het gevecht niet kan zijn zoals het gevecht tussen de situatie. Ik zou de eer waarderen. Ik denk niet dat ik ter ere van de oude kwesties alleen de oude kwesties bedoel die ik bedoel, maar ik wil de kamer 3 jaar lang niet verlaten. Ik heb geen idee van iemand die iemand anders in mijn vorm kan vinden en omgekeerd is en ik heb geen commentaar gegeven op een lid van het eiland, ik kende niemand van het eiland, ik weet niet waar hij hoorde wat hij zei, maar ik denk dat ik geen berichten over het eiland heb genomen, maar zoals ik al zei, Ik heb geen persoonlijk of ander soort probleem met iemand met betrekking tot liefde.

    Beste horizon,

    jij bent ook een veteraan van dit forum.
    Je helpt en begeleidt veel van onze Members.
    Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om u te bedanken.

    Geloof me, ik heb geen probleem met jou.
    en ik bemoei me niet met wat er tussen jou en de eer gebeurt
    Zoals ik hierboven al zei. Bespreek het onderling, als u dat al gedaan heeft.

    Aangezien het onderwerp urgent is, een kleine
    Met uw toestemming wil ik 'advies' geven.

    Uw kennis en hulp is zeer waardevol voor ons allemaal.
    Maar soms is je stijl te 'moeilijk' om te zeggen.
    Ik heb geen probleem met 'harde' procedures,
    Integendeel, ik hou van mensen die van binnen en van buiten één zijn.
    Echte mening, niet wat mensen willen horen
    Mensen die het duidelijk kunnen verwoorden zijn er helaas maar weinig.
    Jij bent een van deze mensen.
    Maar niet iedereen kan deze stijl 'verwijderen', ze zijn gevoelig en begrijpen het verkeerd. :)
    Geloof me, ik weet heel goed wat ik ooit heb geschreven
    Ik had een 'ruzie' 'teken' in dit Forum.

    Uw doel is goed, ik weet het goed, maar
    soms wil je 'je bent stoer' (ik kon geen andere termen vinden)  :D

    Zoals ik al zei, het is geen probleem voor mij, maar... niet iedereen is mij.  :D

    Ik hoop dat ik heb kunnen uitleggen wat ik bedoel.

    Opnieuw …
    Als ik iemand ongewild pijn heb gedaan, vergeef me dan.

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Ja, het is waar, soms straal ik plotseling, misschien is het het effect van mijn psychologie op dat moment, ik probeer hier aandacht aan te besteden, af en toe hoor ik mensen praten alsof ze mij proberen te beheersen, dit maakt ik ben zenuwachtig, het is pas de laatste nacht, ik ben nog in goede vorm, over het rijbewijs dat Baybars heeft geopend, de persoon daar zegt dat het stom is om vanaf de computer te werken, maar niemand geeft er hier commentaar op. voor een tijdje, maar nu probeer ik kalm te blijven en als ik een probleem heb met iemand, kunnen we het privé met die persoon oplossen. Wat Onur en Onur betreft, er zijn geen slechte woorden tussen ons geweest, er zijn geen kwetsende woorden gezegd op dat moment, maar nu hebben we geen problemen tussen Onur en Onur, hij is een zeer goedhartig persoon die graag iedereen helpt. Ik waardeer iemand die hulp biedt, niet voor zichzelf, maar omwille van Allah. Natuurlijk ben jij één van de zeer kalme leden twijfel ik er niet aan dat u goede bedoelingen heeft, maar bedankt voor uw waarschuwingen, ik zal ze zeker in overweging nemen.

    adaizm is
    deelnemer

    ja, het is waar, soms straal ik op een ruw moment in de kamer, misschien het effect van mijn psychologie op dat moment, ik probeer hier aandacht aan te besteden, soms zijn er gesprekken alsof ze me vleien, dit maakt me nerveus , het is gewoon verleden tijd en je bent nog steeds in vorm Ik ging een beetje uit, maar nu probeer ik kalm te blijven en als ik een probleem heb met iemand in vorm, zullen we het privé met die persoon oplossen, maar met eer, er waren geen slechte woorden tussen ons, noch kwetsende woorden, het was maar voor een moment, en er is geen probleem tussen ons en eer. Ik waardeer iemand die helpt voor Allah, niet voor zichzelf. Natuurlijk, jij bent een van de hele rustige leden.

    Ja, ik was ook dom, het spijt me

    EEN..

    Horizon heeft me niets verteld
    Ook al hebben we hem al een hele tijd niet meer gezien, het kind is nergens schuldig aan, sterker nog, ik heb de berichten verkeerd begrepen, daarom ……… Met vriendelijke groet.

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (30 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.