über die liebe

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    de Lehrer
    deelnemer

    Het is een oorlog in het binnenland, die alle verschiedenen Gefühle lebten.
    Das Glück, die Traurigkeit, das Wissen en alle anderen, die Liebe natürlich auch.
    Eines Tages meldete das Schicksal uit Gefühlen, dass die Insel untergehen wird.
    Dus bereid je voor op Schiffe en verließen die Insel.
    Nur de Liebe zal dit moment doen.
    Als het snel is om oorlog te voeren en het binnenland niet aangaat, gaat het om Hilfe.
    Der Reichtum oorlog in der Nähe mit einem Luxusschiff.
    Die Liebe fragte ihn: “Reichtum, kannst du mir helfen? – Nee, weil ich zu viel Geld en Goud op
    meinem Schiff habe, so ist für dich kein Platz hier!”
    Die Liebe bevatte een naam van de Hochmut um Hilfe, de auch mit seinem
    wunderschönen Boot vorbeifuhr. “Ich kan niet helpen, je kunt een ding doen
    “Könntest mein Schiff beschmutzen!”
    Als die Traurigkeit niet goed is, fragte die Liebe: “Traurigkeit, meisje
    mich mit dir gehen. – Oooh…Liebe, ik ben zo traurig, ik kan alleine bleiben zijn.’
    Das Glück is een andere optie. Het is een oorlog die zo mooi is, dat het niet lang meer duurt….
    Een plötzlich hörte die Liebe eine Stimme: “Komm, komm maar, ich nehme dich mit!”
    Da war ein alter Mann, der gesprochen hatte. Die Liebe oorlog zo glücklich, zo
    zufrieden, dass sie nach seinem Namen gefragt hat.
    Als beide tussen de vier seizoenen zijn er tussen de vier seizoenen en de vier seizoenen, de hele weg.
    Die Liebem der willekeur, wie viel sie de Alten schuldete, fort aber oorlogsschon.
    Sie fragte daraufhin das Wissen: “Wer hat mich gerettet, wer hat mir geholfen?”
    “Das war die ZEIT” – antwortete das Wissen.
    “Die Zeit?!?” fragte die Liebe, “aber warum hat mich die Zeit gerettet?”
    Das Wissen weise en geheimnisvoll en antwortete ihr:
    “WEIL NUR DIE ZEIT VERSTEHEN KANN, WIE WICHTIG DIE LIEBE IM LEBEN İST….

    Kroki
    deelnemer

    Für die Geschichte danke ich Ihnen :::: Liebe Kollege

    elwin
    deelnemer

    super danke schön ..

    artefacten
    deelnemer

    danke schön es war sehr schön wenn du andere hast unser :) Danke wıeder mein schone lehrer :)

    calhazal
    deelnemer

    eine sehr schöne geschichte danke schön: D

    Methode
    deelnemer

    Het zou leuk zijn als je in het Turks schrijft, ik ben middenklasse in het Duits

    Ichberna
    deelnemer

    Ik denk dat yaaaa in het Turks schrijft.

    malkaya
    deelnemer

    Veel dank voor alles

    Nachtigall
    deelnemer

    von mir auch een “super”

    duel
    deelnemer

    danke schön turkse nerdeeeeeeeeeee

    anoniem
    bezoeker

    Ik ben een nieuw lid van deze site en ik wil heel graag Duits leren, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik wil het voor mijn vriendin leren. Ik denk dat dit artikel goed is, maar ik begrijp het niet op Ik zou het erg op prijs stellen als u het ook in het Turks zou kunnen schrijven... =)

    esma 41
    deelnemer

    Turks ook van mij... ten minste  :)
    Het is echt een mooi verhaal.

    Het verhaal van Askin

    Er was eens een eiland waarop alle emoties leefden:
    Geluk, verdriet, kennis en alle anderen, inclusief liefde.

    Op een dag krijgt het eiland dat zinkt kennis van de emoties. Daarop maakten ze allemaal hun boten klaar om het eiland te verlaten. Liefde was de laatste emotie die op het eiland overbleef omdat ze tot het laatst mogelijke moment wilde wachten. Toen het eiland bijna zonk, besloot Love om hulp te vragen. Rijkdom kwam voorbij in een hele grote boot. Liefde zei: "Rijk, kun je me meenemen?" vroeg hij. Rijkdom zei: "Nee, ik kan het niet hebben. Er zit te veel goud en zilver in mijn boot, er is geen ruimte voor jou." zei hij. Love vroeg om hulp van Vanity, die op een prachtige zeilboot zat. “Arrogantie, help me alsjeblieft!”, ijdelheid “Ik kan je niet helpen, liefje. Je bent doorweekt en je zou mijn zeilboot kunnen vernietigen. hij antwoorde. Verdriet was dichtbij en Liefde vroeg om hulp: "Verdriet, laat me met je meekomen." Verdriet “Oh, liefje, ik ben zo verdrietig, ik moet alleen zijn.” Geluk is ook aan Liefde voorbijgegaan; Maar hij was zo blij dat hij de roep van Love niet hoorde. Liefde, hoorde plotseling een stem. “Kom lief! Ik neem je mee...' Dit was iemand ouder dan Aşk. Liefde voelde zich zo gelukkig en gelukkig dat ze er niet aan kon denken erachter te komen wie haar meenam. Toen ze een nieuw land bereikten, vervolgde degene die Love hielp zijn weg. Aşk realiseerde zich hoeveel hij hem schuldig was en vroeg aan Bilgi: "Wie heeft mij geholpen?" Kennis antwoordde: “Het was tijd.” "Tijd? Waarom heeft hij mij geholpen?” vroeg Liefde. Kennis glimlachte:

    “Omdat alleen de Tijd kan begrijpen hoe groot Liefde is”

    jagit285
    deelnemer

    zegen je handen ..:):)

    bondgenoot 07
    deelnemer

    Ich finde auch tol! Als er geen Geschichte, maar ook een kleine weiter, damit wir die neu lernenden Freunden motiveren kan ook! Ook nietmal SUPER! Danke!

    hilal_gh
    deelnemer

    Bedankt, het is erg leuk. Ik leer alleen Duits. Ik kan niet eens zinnen maken. Ik begrijp alleen de woorden die ik ken. Hartelijk dank voor mijn aandeel. ::::::::::: ::))

    Echt
    deelnemer

    dankeschön :)

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (21 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.