Gratis Duitse Education Kit Campaign Ends

> Forums > Nieuws en aankondigingen over Almancax-producten en -diensten > Gratis Duitse Education Kit Campaign Ends

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    MuhaяяeM
    deelnemer

    Beste leden en bezoekers, onze campagnes voor gratis levering van producten die we nu ongeveer 2 jaar voeren, zijn beëindigd.
    We willen iedereen bedanken die interesse toonde in onze producten.

    Onze Duitse onderwijsset, die bestaat uit een Duitse onderwijs-dvd met een capaciteit van 7 cd's en 23 Duitse woordkaarten (600 woorden en 60 spraakpatronen), wordt ver onder de marktprijs te koop aangeboden en onze leden en bezoekers zullen in staat zijn om onze set te hebben door ver onder de marktwaarde te betalen.Op dit moment is alleen de betalingsmogelijkheid aan de deur beschikbaar en zullen alternatieve betalingssystemen zeer binnenkort geactiveerd worden.

    Onze nieuwe producten zijn momenteel in voorbereiding en we zullen zeer binnenkort bij u zijn met geweldige campagnes en producten.

    oprecht

    3,14
    deelnemer

    –> Als u zeer binnenkort alternatieve betaling zegt, hoe snel, meneer Muharrem? :) Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe dvd's. De vorige heb ik al aan mijn tante gegeven. Ik ben het slachtoffer??? ;D

    -> Ik denk dat ik er een gewoonte van moet maken om een ​​paar keer na te denken voordat ik een bericht verstuur. :-X

    Cemalettin
    deelnemer

    Gegroet meneer Muharrem, ik zou het op prijs stellen als u contact met mij opneemt, dit is mijn e-mailadres.  cemalettin_karabas@hotmail.com 

Er worden 2 antwoorden weergegeven - 1 tot 2 (2 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.