ga als universitair afgestudeerd .. een paar vragen ..

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    oorlog
    deelnemer

    Hallo allemaal. Ik heb mijn 2-jarige associate degree in toerisme en hotelmanagement voortgezet en heb deze 4 jaar afgerond: (afgestudeerd bedrijfskunde). Is het jaarlijkse brutosalaris voldoende voor een visum en een blauwe kaart? En waar moeten mijn familieleden mij aanvragen in Duitsland? Ik wil mijn vrouw en kind meenemen als ik ga. We hebben een gezamenlijke bankrekening met mijn vrouw. Zullen er problemen zijn met visa?

    oorlog
    deelnemer

    Is er iemand die kan helpen met deze problemen..

    harteloos
    deelnemer

    Gegroet, mensen weten niet veel over deze kwesties, dus niemand schrijft. Laat me praten over wat ik min of meer heb gehoord, ten eerste, als een werkplaats werknemers uit het buitenland wil halen, dat wil zeggen van buiten Europa, zou het niet in staat moeten zijn iemand te vinden om dit beroep in Duitsland uit te oefenen. Met andere woorden, je moet werklozen zoeken in Duitsland, als je ze niet kunt vinden, mag het in Europa, als je ze niet kunt vinden uit EU-landen, dan kun je ze uit Turkije halen. Iedereen kan hier uw positie innemen, ik ken uw grammatica niet. Je zou zo'n beroep moeten hebben, zelfs niet in Duitsland, maar in EU-landen. Je salaris zal ruim voldoende zijn. Mijn persoonlijke mening is dat ik heb gehoord dat de procedure zo is. Hoewel er in Duitsland veel werklozen zijn, denk ik niet dat ze toestaan ​​dat werknemers uit het buitenland worden aangevoerd.Het is noodzakelijk om met deze logica na te denken. Ik wil niet negatief klinken, maar dat is mijn mening.

    oorlog
    deelnemer

    Bedankt voor je antwoord, maar volgens deze nieuwe immigratiewet zeiden ze, zoals je al eerder zei, dat ze eerst vanuit Europa wilden zoeken.

    harteloos
    deelnemer

    Persoonlijk weet ik niet waar ik informatie vandaan kan halen, vrienden die weten schrijven. Het is goed voor je, je denkt tenslotte eerst aan je familie, je kent de situatie in Turkije, moge God je bijstaan.

    Opper-Franken
    deelnemer

    mijn familielid heeft een restaurant in duitsland
    Na deze zin zegt het me natuurlijk niet zoveel.
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar iedereen die nu in Duitsland woont, zal het met me eens zijn. Begrippen als familieleden, ooms, ooms, tantes en tante zijn er helaas niet. Vooral voor degenen die zoals wij uit Turkije komen, is er geen extra! Laat ze geruststellen zoveel ze willen, zeuren of heel aardige mensen zijn. Of wees zo goed uitgerust en opgeleid als je wilt, in hun ogen gebeurde er niets in Turkije, en ben je iemand die naar Duitsland kwam en denkt dat ze mij nodig hebben. 2+2=4.

    Tot nu toe heb ik niemand gezien of gehoord die gelukkig en succesvol is door naar Europa te komen door hun familieleden te vertrouwen. Het is allemaal een verhaal. Kom als arbeider naar Duitsland, kom als toerist, trouw, maar kom niet aan de deur van familieleden! Niemand kan iemand uit Turkije hier laten zitten, om tot de gevestigde orde te komen, mijn liefste, mijn liefste. Hoogstens profiteren ze van het feit dat je geen Duits kent en de wetten niet kent, en ze laten je werken voor gratis geld dat niemand in Duitsland zal werken, en presenteren het je als een zegen. Je zult er spijt van krijgen. Ervaren en ervaren mensen zeiden altijd hetzelfde tegen mij. Het punt is, doen ze het echt? In wezen bestaat verwantschap in Europa alleen tussen families die hier wortel schieten. Als je uit Turkije komt, ben je een man met één wapen. Nadat je de taal, de manier, de procedure hebt geleerd, zou je niet eens gedag zeggen tegen zo'n onwetende bende in Duitsland.

    groeten

    harteloos
    deelnemer

    Yafes, ik ben het er 100 van de 100 mee eens. Er is niemand meer die ik zie, waar we als vrienden woonden, natuurlijk ben ik van hen allemaal in Duitsland weggegaan. Ik veracht mensen niet, maar ze voegen niets toe aan de mensheid. De onwetende, zelfzuchtige, ondankbare mensen die hier geboren en getogen zijn, moeten uit de buurt blijven van de nieuwkomers. Ze moeten dicht bij God zijn en ver van mij. ..

    Silverfish
    deelnemer

    Hallo allemaal. Ik heb mijn 2-jarige associate degree in toerisme en hotelmanagement voortgezet en heb deze 4 jaar afgerond: (afgestudeerd bedrijfskunde). Is het jaarlijkse brutosalaris voldoende voor een visum en een blauwe kaart? En waar moeten mijn familieleden mij aanvragen in Duitsland? Ik wil mijn vrouw en kind meenemen als ik ga. We hebben een gezamenlijke bankrekening met mijn vrouw. Zullen er problemen zijn met visa?

    Laat me delen wat ik weet over dit onderwerp. Voordat deze immigratiewet werd aangenomen, zoals vrienden schreven, gaf de Duitse staat voorrang aan Duitsland en EU-landen als je geen heel specifieke baan had.
    "Volgens de nieuwe immigratiewet die in maart van kracht is geworden, is dit evenement eenvoudiger geworden. Allereerst moet u de gelijkwaardigheid van uw diploma controleren op de Anabin-site in Duitsland. Komt deze baan overeen met uw diploma in het Duits? Graag gedaan, laten we zeggen dat u 700 maanden geld op de geblokkeerde rekening bij uw bank heeft staan, op voorwaarde dat uw maandelijkse bestedingsbedrag 6 euro is en u dit aan de Duitse autoriteiten zult voorleggen. Uw familielid stuurt u een uitnodiging voor een baan of u krijgt een visum voor 6 maanden voor het zoeken naar een baan. Trouwens, je moet aan de Duitse autoriteiten laten zien dat je een bepaald niveau van kennis van de Duitse taal kent, ze willen bijvoorbeeld C1 voor artsen.De sector waarin je gaat werken, zal misschien om B1-niveau vragen. De man vraagt ​​je of je een baan gaat zoeken of een taal gaat leren.
    Als deze persoon uw familielid is, deze persoon is mijn werknemer, en ons contract is dit, kunt u dat document indienen bij de officiële autoriteiten en daar blijven. Als u een blauwe kaart heeft, kunt u deze gemakkelijk nemen, maar als u een vaste werknemer bent, kan het enige tijd duren om ze te nemen.
    Dit zijn de onderwerpen die ik ken, ik heb ze misschien onvolledig geschreven, maar de algemene procedure komt hier dichtbij voor zover ik volg.
    Ik adviseer je ook nederig dat, hoe sterk je familieleden ook zijn, je naar een geografie gaat met een andere cultuur, een andere religie, een andere taal. Ik denk minstens 6 maanden of 1 jaar geleden, bekijk het systeem en bestel jezelf en beslis of je het met je gezin kunt doen, en zet dan deze stap. Het is altijd goed om voorzichtig te zijn. Het gebeurde dat de dingen niet gingen zoals je wilde, je gaat alleen terug naar Turkije en je gaat terug als gezin.

    Nesibe van
    deelnemer

    Hallo, in plaats van hier te overleggen, aangezien uw familieleden zo graag willen dat u komt, denk ik dat u naar de nodige autoriteiten moet gaan en gedetailleerde informatie met u moet delen over hoe u moet volgen. Ik ben het 100% eens met wat andere vrienden hebben gezegd als een relatieve relatie. Dus als je wilt komen, moet je met je eigen geld komen. Daarnaast moet je onderzoeken wat er voor jouw beroepsgroep nodig is om een ​​werkvisum te krijgen. Maar het geblokkeerde account is geldig voor alle beroepsgroepen. Het taalniveau verschilt per beroepsgroep. Arti residentie vs. Er zijn veel procedures. Ik denk dat er in Turkije adviesbureaus zijn voor dergelijke transacties. U kunt het proces bestuderen bij een betrouwbaar bedrijf.

Er worden 8 antwoorden weergegeven - 1 tot 8 (8 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.