Wat kan de reden zijn voor weigering van een visum?

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    melo1903melo
    deelnemer

    Vrienden, mijn verloofde heeft alle documenten die hem zijn toegezonden per post naar de afdeling buitenlanders gestuurd, maar toen hij 15 dagen later belde om naar de situatie te vragen, verklaarde hij dat het dossier was voltooid en teruggestuurd naar Izmir en dat de definitieve beslissing was genomen bij het Duitse consulaat in Izmir, maar volgens mijn verloofde, als de situatie als negatief wordt aangeprezen, bel me dan en wat te doen. Ik kan er informatie over geven, er werd gezegd dat het voor mij in de regel niet mogelijk is om een verklaring op dit moment, nu denken we na over de reden trouwens, mijn verloofde is geen duits staatsburger.

    fuk_xnumx
    deelnemer

    wat een burger van je april

    melo1903melo
    deelnemer

    Mijnheer, als u kennis heeft, laat me u dan vertellen dat ik mijn verloofde in Macedonië heb ontmoet toen ik aan de universiteit studeerde, hij is van oorsprong een Macedonisch volkslied en woont al vele jaren in Duitsland, er is een leeftijdsverschil van 9 jaar tussen ons, mijn sollicitatiegesprek bij het consulaat ging heel goed, de vader van mijn verloofde heeft kanker, dus we wilden daar trouwen, en ik heb op 16 maart mijn aanvraag ingediend. Ik was tot 20 dagen geleden in Duitsland, ik bleef bij mijn verloofde 2 maanden was ik weer bij mijn verloofde in Hamburg, hij was bij mij in de zomer, ik weet niet of ze een verdachte hebben gevonden of zoiets. Ook, sinds gisteren, verklaarde de binnenlandse vracht dat mijn lading onderweg was per sms, maar geloof me, ik sta op het punt dood te gaan van nieuwsgierigheid. Hebben ze het gegeven, ik vraag me af of ze hebben geweigerd, om welke reden?

    Slm,
    Wat doet jouw inspiratie, hoeveel levert het op, hoeveel vierkante meter, hoeveel vierkante meter ligt jouw antwoord hier eigenlijk?

    Opper-Franken
    deelnemer

    Hallo,

    Als uw echtgenoot geen inkomen heeft om zichzelf te onderhouden, komt de afwijzing. (Ze willen een gemiddeld netto inkomen van rond de 1400.)
    Blijft je partner bij zijn ouders, heeft hij geen eigen inkomen en verdient zijn gezin ook nog van het Arbeitsamt, dan wordt hij weer afgewezen.

    Daarnaast zal er helaas een afwijzing plaatsvinden als de vierkante meter van de te bewonen woning onvoldoende wordt geacht.

    In feite zijn er twee belangrijke punten waar ze naar kijken, ongeacht of ze Duitse of Turkse staatsburgers zijn: waar zal een persoon uit Turkije verblijven en hoe zullen ze de kost verdienen?
    U kunt deze voorwaarden verbeteren en het opnieuw proberen.

Er worden 4 antwoorden weergegeven - 1 tot 4 (4 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.