Beroep op weigering van visa

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    melo1903melo
    deelnemer

    Hallo vrienden, mijn aanvraag voor een visum voor gezinshereniging werd afgewezen, ook al had mijn verloofde een nettoloon van € 2150. Ik zal de originele tekst hieronder kopiëren, en toen kozen mijn verloofde en ik ervoor om een ​​advocaat aan te vragen omdat de huur van het huis waar mijn verloofde woonde bij haar vader en moeder was 1000 euro, maar ze toonden maar 500 euro voor mij aan het consulaat en buitenlanders Wanneer komt de uitslag van het bezwaar dat we bij het bijkantoor hebben gemaakt en wat voor reactie op de bezwaren in het algemeen Ik verwacht commentaar van ervaren vrienden Seite 2 von 3 GmbH (ungekündigtes und unbefristetes Arbeitsverhältnis, Eintritt 01.07.2008). De prijs kan worden betaald voor een nettobedrag van € 2147,93 tegen een prijs van € 672,99 (vgl. Bekanntmachung van de s8 850c en 850f van de Zivilprozessordnung, Pfändungsfreigrenzenbekanntmachung 2019 van 11. 2019). Voor die Abgabe is een verpflichtungserklärung een pfändbarer Betrag in Höhe Haushaltsvorstand nach §§ 20, § 28 SGBII, zzgl. als Wohnungskosten der Richtwert für eine Person in Höhe von 495,00 €). van 927 € nötig (432,00 € Regelbedarf für den Die gemäß § 5 (1) Nr. 1 AufenthG geforderte eigenstandige Sicherung des Lebensunterhaltes konnte somit nach intensiver Prüfung sowie unter Berücksichtigung der Weischanestigung der Weischanestigund Hamburger Beischanestigür der Beischanestur der Beischanestur in Hamburg 1 / 2014 (Für ein Absehen von der Sicherung des Lebensunterhalts liegen over een groot deel van de geschiedenis en het land heeft een grote invloed op de macht. Ausländerbehörde inhre notwendige Zustimmung versagt. Ich möchte Sie vorsorglich auf Folgendes hinweisen: Sollte die Ehe. Da sich bei der Berechnung des Lebensunterhaltes anhand der Tabelle zum Ehegattennachzug niedrigere Anforderungen ergeben, als zur Abgabe einer Verpflichtungserklärung, würde das Einkommen der Referenzperson, auch ohne Berücksichtigung von Steuerklasse III, ausreichen umsunterhaltödenf 1380,00 €, errechnet aus Regelbedarf gem. §§ 20, § 28 SGB II für Haushaltsvorstand in Höhe von 432,00 €, zzgl. Regelbedarf für Haushaltsangehörige ab 18 in Höhe von 345,00 sowie Wohnungskosten in Höhe von 603,00 € (Richtwert für 2 Personen), dem ein zu berücksichtigendes Einkommen in Höhe von 2047,93ich € gegenüberstehtem netwelufchestehtem 2147,93 netwelufches teh €, abzgl. Pauschalbetrag pro Erwerbstätigen nach § 11 b (2) SGB II in Höhe von 100,00 € gegenübersteht). Mit freundlichen Grüssen Im Auftrag

    harteloos
    deelnemer

    Gegroet, zijn moeder en vader werken niet, ik denk dat ze geen geld van de staat ontvangen, als ik het goed begrijp, is dit de situatie. Als je naar Duitsland komt, denken ze dat 2000 euro niet genoeg zal zijn voor een gezin van vier. Maak je geen zorgen, betaal niet voor een advocaat. Esin moet een apart huis huren en laten zien dat ze alleen woont, zelfs als haar familie niet werkt, ze moet sociale hulp gaan zoeken, je krijgt zo snel mogelijk haar verblijfsvergunning. Ik denk dat wat je belemmert, het leven met haar familie is en haar familie heeft geen inkomen.De mensen van het ministerie van Buitenlandse Zaken volgen de wet, maar onderzoeken de kleinste details en evalueren de mazen in de wet. Geef wat logica. Laten we doen. Om het beter te begrijpen, zegt u dat de maandelijkse uitgaven voor een 4-persoon 432×432=4 + 1728 euro huur zijn, het salaris moet 1000 euro zijn om uw visum te kunnen afgeven. Juridisch kun je niets doen, als je 2728 advocaten inschakelt kost het je 10-4000 euro, het beste wat ik zeg is adviseren. Laat hem bijvoorbeeld naar een apart huis gaan en alleen wonen, je hebt geen andere keus, respect.

    melo1903melo
    deelnemer

    Bedankt voor je opmerking, mijn vriend, je hebt er tenminste over nagedacht en voor jezelf een aftrek gemaakt, maar er is een situatie als deze, de toekomstige vader heeft kanker en krijgt een aanzienlijke hoeveelheid hulp, en de moeder van de moeder is ontvangt al financiële steun van arbeitsam, dus het geld dat ze ontvangt heeft niets te maken met hun levensonderhoud. Ze gaven me niet zo'n reden in hun brief, waarom lieten ze me ongeveer 900 euro zien, het probleem is, ze voegden een deel zegt: "Ik ben niet getrouwd, ik ben verloofd."

Er worden 2 antwoorden weergegeven - 1 tot 2 (2 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.