Bezwaar tegen visumweigering.

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    neushoorn
    deelnemer

    Hallo vrienden

    Ik heb via IData een 5-daagse reis aangevraagd bij het Duitse consulaat. Ik ben een student en mijn doel was om een ​​4-daags seminar bij te wonen. De volgende dag van mijn aanvraag werden mijn paspoort en 3 documenten met betrekking tot de weigering van het visum naar mij gestuurd.

    De reden is ; “Voor de gehele voorgeschreven reisperiode, of om terug te kunnen keren naar het land van verblijf of vertrek,
    of over voldoende financiële middelen beschikken om door te reizen naar een derde land dat gegarandeerd wordt geaccepteerd.
    Bewijs van eigendom is niet overlegd of legale toegang tot deze financiële middelen
    U kunt de weg niet bereiken.”

    Aangezien mijn sponsor al mijn onkosten dekt, kon het me niet schelen dat er op dat moment weinig geld zichtbaar was op mijn rekening en die van mijn vader. Nu zal ik bezwaar maken en de akte, licentie en geld van meer dan 5000 lira laten zien. Binnen hoeveel dagen en hoe komen de bezwaren over het algemeen tot een einde? Ik zou blij zijn als iemand kennis heeft.

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Schrijf uw bezwaarschrift en stuur het op, ik hoop dat ze snel worden verwerkt. Het is erg moeilijk te zeggen hoe snel ze zullen reageren.

Er wordt 1 antwoord weergegeven (1 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.