Is 3,14 geretourneerd of komt het terug?

> Forums > Cafe almancax > Is 3,14 geretourneerd of komt het terug?

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    3,14
    deelnemer

    Hallo vrienden, allereerst wil ik jullie allemaal feliciteren met jullie vakantie. Ik denk dat ik mezelf enorm heb gemist, ik was me aan het voorbereiden op het examen. Sommigen van jullie vragen zich af: "Welk examen, welk examen?" Omdat er mensen zullen zijn die dit zeggen, wil ik dat ook zeggen. :) -Einstufungstest für das Studienkolleg! Ik heb vandaag de uitslag van het examen, vrienden. Ik ben geslaagd voor het examen. :) Vandaag heb ik me ingeschreven voor deze cursus, die vier maanden duurt voor Studienkolleg, voorbereiding op de universiteit, en eindigt met het DSH-examen (Die Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang). Ik hoop er op 4 oktober mee te beginnen, met Gods toestemming en ik wens jullie allemaal veel succes geluk en succes. Zal ik de site tegenwoordig vaker bezoeken? Helaas is het antwoord hierop nee. De aanleiding is de Interculturele Theaterdagen Frankfurt 13 (Interkulturelle Theatertage 2008. – 2.). Ik (dat wil zeggen, ik en mijn neef) hadden ook verantwoordelijkheden in deze organisatie, die ook was voorbereid door Gunes Theatre. Het ophalen van binnenkomende theateracteurs van het vliegveld, het verzorgen van hen, het vervoeren van degenen die vertrekken naar het vliegveld, voorbereidingen voor toneelstukken, etc. Ik zal ongeveer 12.10 dagen geen toegang hebben tot onze site omdat we wat werk moeten doen en ook de ondertitels van een van mijn games moeten aanpassen. Het kan zijn dat ik geen tijd heb om niet alleen toegang te krijgen tot onze website, maar ook tot internet. Verwelkom mij. :)

    “Dus” vrienden, wees goed voor jezelf en je vrienden, tot snel weer. Prettige Feestdagen…  :)

    …mysterie…
    deelnemer

    je leeft :) Over 10 dagen zal er niets gebeuren, Onur, je bent tenslotte hier over 10 dagen, proost :)
    Ik ben blij dat je geslaagd bent voor het examen :)

    nacht2
    deelnemer

    Hallo vrienden, allereerst wil ik jullie allemaal feliciteren met jullie vakantie. Ik denk dat ik mezelf enorm heb gemist, ik was me aan het voorbereiden op het examen. Sommigen van jullie vragen zich af: "Welk examen, welk examen?" Omdat er mensen zullen zijn die dit zeggen, wil ik dat ook zeggen. :) -Einstufungstest für das Studienkolleg! Ik heb vandaag de uitslag van het examen, vrienden. Ik ben geslaagd voor het examen. :) Vandaag heb ik me ingeschreven voor deze cursus, die 4 maanden duurt voor Studienkolleg, voorbereiding op de universiteit, en die aan het einde het DSH-examen (Die Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang) omvat, en ik zal er op 13 oktober mee beginnen, met Gods toestemming en met de wens dat allemaal veel geluk en succes. Zal ik de site tegenwoordig vaker bezoeken? Helaas is het antwoord hierop nee. De aanleiding is de Interculturele Theaterdagen Frankfurt 2008 (Interkulturelle Theatertage 2. – 12.10.). Ik (dat wil zeggen, ik en mijn neef) hadden ook verantwoordelijkheden in deze organisatie, die ook was voorbereid door Gunes Theatre. Het ophalen van binnenkomende theateracteurs van het vliegveld, het verzorgen van hen, het vervoeren van degenen die vertrekken naar het vliegveld, voorbereidingen voor toneelstukken, etc. Ik zal ongeveer 10 dagen geen toegang hebben tot onze site omdat we wat werk moeten doen en ook de ondertitels van een van mijn games moeten aanpassen. Het kan zijn dat ik geen tijd heb om niet alleen toegang te krijgen tot onze website, maar ook tot internet. Verwelkom mij. :)

    “Dus” vrienden, wees goed voor jezelf en je vrienden, tot snel weer. Prettige Feestdagen…  :)

    Ik ben zo blij dat je geslaagd bent voor het examen. Applaus:) klap:) Onur dans:) halayy:)
    Moge God trouwens zijn weg openen, sago in wat je hebt geïnformeerd :)
    Veel succes met je andere activiteiten die je moet doen voordat we elkaar ontmoeten... oke :) byby :)

    dielosch
    deelnemer

    zeker dat je een geliefde bent :D blij dat je geslaagd bent voor het examen :D Het was toch wel heel serieus :haha:

    toera
    deelnemer

    Gefeliciteerd, ik ben zo blij dat je geslaagd bent voor het honoursexamen. Applaus:) Applaus:)
    We hebben je gemist, maar we wachten tot je het interval te lang verlengt.

    smail van
    deelnemer

    Hallo vrienden, allereerst wil ik jullie allemaal feliciteren met jullie vakantie. Ik denk dat ik mezelf enorm heb gemist, ik was me aan het voorbereiden op het examen. Sommigen van jullie vragen zich af: "Welk examen, welk examen?" Omdat er mensen zullen zijn die dit zeggen, wil ik dat ook zeggen. :) -Einstufungstest für das Studienkolleg! Ik heb vandaag de uitslag van het examen, vrienden. Ik ben geslaagd voor het examen. :) Vandaag heb ik me ingeschreven voor deze cursus, die 4 maanden duurt voor Studienkolleg, voorbereiding op de universiteit, en die aan het einde het DSH-examen (Die Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang) omvat, en ik zal er op 13 oktober mee beginnen, met Gods toestemming en met de wens dat allemaal veel geluk en succes. Zal ik de site tegenwoordig vaker bezoeken? Helaas is het antwoord hierop nee. De aanleiding is de Interculturele Theaterdagen Frankfurt 2008 (Interkulturelle Theatertage 2. – 12.10.). Ik (dat wil zeggen, ik en mijn neef) hadden ook verantwoordelijkheden in deze organisatie, die ook was voorbereid door Gunes Theatre. Het ophalen van binnenkomende theateracteurs van het vliegveld, het verzorgen van hen, het vervoeren van degenen die vertrekken naar het vliegveld, voorbereidingen voor toneelstukken, etc. Ik zal ongeveer 10 dagen geen toegang hebben tot onze site omdat we wat werk moeten doen en ook de ondertitels van een van mijn games moeten aanpassen. Het kan zijn dat ik geen tijd heb om niet alleen toegang te krijgen tot onze website, maar ook tot internet. Verwelkom mij. :)

    “Dus” vrienden, wees goed voor jezelf en je vrienden, tot snel weer. Prettige Feestdagen…  :)

    Ik wil je, mijn broer, natuurlijk, we verwelkomen je, geniet ervan

    verheven
    deelnemer

    Als jij het examen niet haalt, ik wel? ;D ;)
    Wat is er tot nu toe aan je hand ontsnapt dat het deze test zou kunnen overleven... 8) ;D
    Als ik de Duitser had die jij hebt, zou Prof. Ik zal zijn...  8)

    Hoe dan ook, moge God je blijvend succes geven, Onur... Amen... byby :)

    esma 41
    deelnemer

    Welkom, mijn beste broer.

    3,14 zegt: "Mezelf plint "Ik denk dat ik je gemist heb"

    Zeer bescheiden en rechtlijnig voor wie hij ook maar zou bellen  ;D Ik vraag me af mijn tante?  ;D

    Ik ben blij dat je bent gekomen…  ;)

    3,14
    deelnemer

    –> 3,14 is nu vaker bij je. applaus :) Iedereen komt, ik mis je... jammer :)

Er worden 8 antwoorden weergegeven - 1 tot 8 (8 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.