Rode fauteuil en Germanx-leden

> Forums > Cafe almancax > Rode fauteuil en Germanx-leden

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    esma 41
    deelnemer

    Beste vrienden, ik laat jullie niet alleen met een nieuw onderwerp, want
    Dit is geen onderwerp om alleen te laten..  :)

    Vanaf nu hebben we elke week een vriend  ALMANCAX rood  zal/zal op zijn/haar stoel zitten...

    post41206641293wd8.jpg
    post41206641293wd8.60416ccac9.jpg

    Alle forumleden hebben het recht om 3 vragen te stellen aan onze vriend die op de bank zal zitten.
    We kunnen ook vragen stellen in het Duits.
    Omdat ik moderator ben van dit topic  ;D Ik heb het recht om meer dan 3 vragen te stellen.
    Als je mijn vragen stelt en je zweet  ;D.. niet zeggen esma zei niet .  :)

    U geeft correcte antwoorden op alle vragen en natuurlijk kiest u uw vragen dienovereenkomstig en wacht u tot ze antwoord geven zonder te privé te worden.

    Rood
    De persoon die op de bank gaat zitten blijft maar 5 dagen en na deze 5e dag sturen we nog een vriend.  rood Wij brengen u naar de stoel...

    - Pas op dat u het niveau niet verlaagt bij het stellen van vragen!

    -Geen ontwijkende antwoorden, wees voorzichtig met het geven van juiste antwoorden!

    Bij de vragen die u niet wilt beantwoorden, kunt u "geen commentaar" schrijven.

    Genieten …

    Wij, de leden, bepalen onze wekelijkse gasten.
    Iedereen kan stemmen in de poll...  :)
    Nadat ons lid heeft bepaald... of hij/zij akkoord gaat...
    Wij zetten hem in de rode stoel en stellen onze vragen...  ;D

    Als Muharrem Bey het toestaat, heeft elke gast zijn eigen titel.  :-
    Als hij het niet toestaat... schrijven we onze artikelen onder een titel..

    Veel plezier alvast…..

    Nu ga ik een paar namen /nick in de Poll schrijven.
    Deze enquête wordt elke 3 - 4 dagen vernieuwd.
    Maak je geen zorgen, iedereen heeft een slechte nacht.  ;D

    Als .. we een vriend hebben die je van dichtbij wilt leren kennen of zeggen dat ik de mogelijkheid heb om je te laten zweten ..
    dan kun je stemmen in de poll


    Wie moet er op de rode stoel zitten?
    ;D

    post41206641293wd8.jpg
    post41206641293wd8.60416ccac9.jpg

    LOVE-40
    deelnemer

    Beste vrienden, ik laat jullie niet alleen met een nieuw onderwerp, want
    Dit is geen onderwerp om alleen te laten..  :)

    Vanaf nu hebben we elke week een vriend  ALMANCAX rood  zal/zal op zijn/haar stoel zitten...

    post41206641293wd8.jpg
    post41206641293wd8.60416ccac9.jpg

    Alle forumleden hebben het recht om 3 vragen te stellen aan onze vriend die op de bank zal zitten.
    We kunnen ook vragen stellen in het Duits.

    U geeft correcte antwoorden op alle vragen en natuurlijk kiest u uw vragen dienovereenkomstig en wacht u tot ze antwoord geven zonder te privé te worden.

    Rood
    De persoon die op de bank gaat zitten blijft maar 5 dagen en na deze 5e dag sturen we nog een vriend.  rood Wij brengen u naar de stoel...

    - Pas op dat u het niveau niet verlaagt bij het stellen van vragen!

    -Geen ontwijkende antwoorden, wees voorzichtig met het geven van juiste antwoorden!

    Bij de vragen die u niet wilt beantwoorden, kunt u "geen commentaar" schrijven.

    Genieten …

    Wij, de leden, bepalen onze wekelijkse gasten.
    Iedereen kan stemmen in de poll...  :)
    Nadat ons lid heeft bepaald... of hij/zij akkoord gaat...
    Wij zetten hem in de rode stoel en stellen onze vragen...  ;D

    Als Muharrem Bey het toestaat, heeft elke gast zijn eigen titel.  :-
    Als hij het niet toestaat... schrijven we onze artikelen onder een titel..

    Veel plezier alvast…..

    Nu ga ik een paar namen /nick in de Poll schrijven.
    Deze enquête wordt elke 3 - 4 dagen vernieuwd.
    Maak je geen zorgen, iedereen heeft een slechte nacht.  ;D

    Als .. we een vriend hebben die je van dichtbij wilt leren kennen of zeggen dat ik de mogelijkheid heb om je te laten zweten ..
    dan kun je stemmen in de poll


    Wie moet er op de rode stoel zitten?
    ;D

    post41206641293wd8.jpg
    post41206641293wd8.60416ccac9.jpg

    laat de eer zitten 3.14 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

    toera
    deelnemer

    Esmacigim, je hebt niet de eer gesteld (je nichtje)
    Ook mogen de vragen niet moeilijk zijn. :-

    LOVE-40
    deelnemer

    Esmacigim, je hebt niet de eer gesteld (je nichtje)
    Ook mogen de vragen niet moeilijk zijn. :-

    Neef, je hebt de meeste stemmen, maar ik begrijp niet waarom er geen eer is, Yandin

    toera
    deelnemer

    Ik wens iedereen succes. ;D

    toera
    deelnemer

    Esmacigim, je hebt niet de eer gesteld (je nichtje)
    Ook mogen de vragen niet moeilijk zijn. :-

    Neef, je hebt de meeste stemmen, maar ik begrijp niet waarom er geen eer is, Yandin

    yaw neef, je gaf me een stem, het is niet te veel.
    Ik denk dat de eerste jentz in deze stoel gaat zitten hi hi  ;D

    LOVE-40
    deelnemer

    Esmacigim, je hebt niet de eer gesteld (je nichtje)
    Ook mogen de vragen niet moeilijk zijn. :-

    Neef, je hebt de meeste stemmen, maar ik begrijp niet waarom er geen eer is, Yandin

    yaw neef, je gaf me een stem, het is niet te veel.
    Ik denk dat de eerste jentz in deze stoel gaat zitten hi hi  ;D

    yoooooo jentzscle jullie twee zijn hetzelfde, pas op

    LOVE-40
    deelnemer

    ze zetten me in dankeschön

    esma 41
    deelnemer

    Vrienden, ik heb ook eer toegevoegd.
    Als er namen zijn die ik ben vergeten, herinner je me eraan.
    Elke week wordt er een nieuwe enquête gemaakt.
    Dus maak je geen zorgen, we zullen iedereen laten zweten.

    Jongens, dit zijn geen moeilijke vragen.
    Voorbeeld: Wat zijn je 3 favoriete dingen in het leven? ...  :) zulke vragen.

    Als er vragen zijn die u niet wilt beantwoorden... schrijf dan gewoon geen commentaar... en dat is alles.  ;D

    Zal ik eer ooit vergeten  ;D hij is mijn neef yaw..

    nacht2
    deelnemer

    Esma, jij gaat eerst zitten  ;D

    esma 41
    deelnemer

    Esma, jij gaat eerst zitten  ;D

    Nee, laat iemand anders eerst zitten.  ;D
    Dus ik ga zitten.  :)

    Zit je 's nachts?  :)

    nacht2
    deelnemer

    Esma, jij gaat eerst zitten  ;D

    Nee, laat iemand anders eerst zitten.  ;D
    Dus ik ga zitten.  :)

    Zit je 's nachts?  :)

    Nou Esmaci, ik zal gaan zitten  :- hoe komt het dat de vragen helemaal niet moeilijk zijn yawww  ;D hehe saka saka, ik wacht op je, ik hoop dat jij als voorbeeld eerst gaat zitten.  :D

    esma 41
    deelnemer

    Esma, jij gaat eerst zitten  ;D

    Nee, laat iemand anders eerst zitten.  ;D
    Dus ik ga zitten.  :)

    Zit je 's nachts?  :)

    Nou Esmaci, ik zal gaan zitten  :- hoe komt het dat de vragen helemaal niet moeilijk zijn yawww  ;D ik wacht op je, hehe, ik wacht op je, inshallah, jij gaat eerst zitten, dus als voorbeeld  :D

    Nee, de vragen zijn niet moeilijk. :P
    Elk lid heeft het recht om 3 vragen te stellen aan ons lid dat op de rode stoel zit.
    Iedereen kan een vraag stellen.
    Zoals ik al zei, er is geen verplichting om zeer specifieke vragen te beantwoorden.
    Maar hij zal antwoorden…. Dus degene die op de rode stoel zit, zal een beetje zweten, dat is zeker.  ;D
    Het zal zitten.. of niet.. zo simpel is het.
    Niet met geweld... maar als je toch bezig bent..  ;D  Laten we het lid een beetje laten zweten... wat heeft het voor zin?  ;D

    nacht2
    deelnemer

    Esma, jij gaat eerst zitten  ;D

    Nee, laat iemand anders eerst zitten.  ;D
    Dus ik ga zitten.  :)

    Zit je 's nachts?  :)

    Nou Esmaci, ik zal gaan zitten  :- hoe komt het dat de vragen helemaal niet moeilijk zijn yawww  ;D ik wacht op je, hehe, ik wacht op je, inshallah, jij gaat eerst zitten, dus als voorbeeld  :D

    Nee, de vragen zijn niet moeilijk. :P
    Elk lid heeft het recht om 3 vragen te stellen aan ons lid dat op de rode stoel zit.
    Iedereen kan een vraag stellen.
    Zoals ik al zei, er is geen verplichting om zeer specifieke vragen te beantwoorden.
    Maar hij zal antwoorden…. Dus degene die op de rode stoel zit, zal een beetje zweten, dat is zeker.  ;D
    Het zal zitten.. of niet.. zo simpel is het.
    Niet met geweld... maar als je toch bezig bent..  ;D  Laten we het lid een beetje laten zweten... wat heeft het voor zin?  ;D

    ;D Nou, eens kijken, ik vroeg me af wie het eerst zal zweten, ik gok of jentzsch of jij gaat op die rode stoel zitten.  8)
    Laat me nu een vraag stellen hehe ;D ;D

    esma 41
    deelnemer

    Esma, jij gaat eerst zitten  ;D

    Nee, laat iemand anders eerst zitten.  ;D
    Dus ik ga zitten.  :)

    Zit je 's nachts?  :)

    Nou Esmaci, ik zal gaan zitten  :- hoe komt het dat de vragen helemaal niet moeilijk zijn yawww  ;D ik wacht op je, hehe, ik wacht op je, inshallah, jij gaat eerst zitten, dus als voorbeeld  :D

    Nee, de vragen zijn niet moeilijk. :P
    Elk lid heeft het recht om 3 vragen te stellen aan ons lid dat op de rode stoel zit.
    Iedereen kan een vraag stellen.
    Zoals ik al zei, er is geen verplichting om zeer specifieke vragen te beantwoorden.
    Maar hij zal antwoorden…. Dus degene die op de rode stoel zit, zal een beetje zweten, dat is zeker.  ;D
    Het zal zitten.. of niet.. zo simpel is het.
    Niet met geweld... maar als je toch bezig bent..  ;D  Laten we het lid een beetje laten zweten... wat heeft het voor zin?  ;D

    ;D Nou, eens kijken, ik vroeg me af wie het eerst zal zweten, ik gok of jentzsch of jij gaat op die rode stoel zitten.  8)
    Laat me nu een vraag stellen hehe ;D ;D

    Ja, voorbereiden..  ;D

    O, ik vergat iets te schrijven...  ;D moderator van dit draadje  :D omdat je mij bent
    Ik heb het recht om meer dan 3 vragen te stellen ( yandin jentsch yandin )  ;D

    Dat is de regel van dit spel.
    ;D

    nacht2
    deelnemer

    Esma, jij gaat eerst zitten  ;D

    Nee, laat iemand anders eerst zitten.  ;D
    Dus ik ga zitten.  :)

    Zit je 's nachts?  :)

    Nou Esmaci, ik zal gaan zitten  :- hoe komt het dat de vragen helemaal niet moeilijk zijn yawww  ;D ik wacht op je, hehe, ik wacht op je, inshallah, jij gaat eerst zitten, dus als voorbeeld  :D

    Nee, de vragen zijn niet moeilijk. :P
    Elk lid heeft het recht om 3 vragen te stellen aan ons lid dat op de rode stoel zit.
    Iedereen kan een vraag stellen.
    Zoals ik al zei, er is geen verplichting om zeer specifieke vragen te beantwoorden.
    Maar hij zal antwoorden…. Dus degene die op de rode stoel zit, zal een beetje zweten, dat is zeker.  ;D
    Het zal zitten.. of niet.. zo simpel is het.
    Niet met geweld... maar als je toch bezig bent..  ;D  Laten we het lid een beetje laten zweten... wat heeft het voor zin?  ;D

    ;D Nou, eens kijken, ik vroeg me af wie het eerst zal zweten, ik gok of jentzsch of jij gaat op die rode stoel zitten.  8)
    Laat me nu een vraag stellen hehe ;D ;D

    Ja, voorbereiden..  ;D

    O, ik vergat iets te schrijven...  ;D moderator van dit draadje   :D omdat je mij bent
    Ik heb het recht om meer dan 3 vragen te stellen ( yandin jentsch yandin )  ;D

    Dat is de regel van dit spel.
    ;D

    hahahahahahaha ;D ;D ;D Jentzsch, je hebt de pil geslikt, mijn broer, moge God je helpen :angel: Nou, ik zal voor je bidden hehe ;D

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (1,297 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.