almancax

> Forums > Cafe almancax > almancax

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    smc-403
    deelnemer

    Vrienden, die de beproeving achter zich hebben gelaten, komen niet op het forum, of komt het forum korte tijd in een vicieuze cirkel terecht, de reden is onbekend, maar het forum is definitief stil geworden.

    oneindig0604
    deelnemer

    Het is zomervakantie, daarom…..

    smc-403
    deelnemer

    Ik denk dat het in dit tempo net als andere series de seizoensfinale zal halen. :D

    nacht2
    deelnemer

    SLM Ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Nou, ik ben hier in de buurt. :D

    smc-403
    deelnemer

    SLM Ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Nou, ik ben hier in de buurt. :D????

    je bent al verslaafd aan deze plek

    nacht2
    deelnemer

    SLM Ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Nou, ik ben hier in de buurt. :D????

    je bent al verslaafd aan deze plek

    dus ja  ;D ;D ;D ;D ;D

    nacht2
    deelnemer

    Groeten in het Duits, waar zijn de mensen, ben je verdwenen…..

    smc-403
    deelnemer

    Waar zijn de mensen, het is een goede vraag of ze genieten van hun vakantie op zee of ze rennen voor de kost op het werk, hmmm, ik denk dat er ook mensen zijn die slapen :D

    nacht2
    deelnemer

    Waar zijn de mensen, het is een goede vraag of ze genieten van hun vakantie op zee of ze rennen voor de kost op het werk, hmmm, ik denk dat er ook mensen zijn die slapen :D

    Je hebt gelijk, sms 403 Ik ben niet naar Turkije geweest, ik denk dat iedereen zo is hehe  ;D Natuurlijk zal vakantietijd hier niet zijn, notlerya hehe  ;D

    3,14
    deelnemer

    Ja vrienden, het is zomer, iedereen is ergens... Ik kan ook niet de hele tijd inloggen... ;D

    ida's
    deelnemer

    Nou, je hebt tenslotte belangrijkere dingen te doen 3,14 broeder of eerbroeder  ;) ;D ;D

    nacht2
    deelnemer

    İdas jij gaat blijkbaar ook niet, je bent hier op vakantie dus ;)

    nacht2
    deelnemer

    welkom bij het weerbericht van Amancax

    Volgens de gegevens die we vanmorgen hebben ontvangen, zijn de huidige almacaxbewoners tevreden; wacht op je na de koude wind, warme humoristische luchtige minuten met je in het Duits.
    ;) :D

    smc-403
    deelnemer

    welkom bij het weerbericht van Amancax

    Volgens de gegevens die we vanmorgen hebben ontvangen, zijn de huidige almacaxbewoners tevreden; wacht op je na de koude wind, warme humoristische luchtige minuten met je in het Duits.
    ;) :D

    Komen deze grappen uit Duitsland of komen ze uit Turkije? :D

    nacht2
    deelnemer

    welkom bij het weerbericht van Amancax

    Volgens de gegevens die we vanmorgen hebben ontvangen, zijn de huidige almacaxbewoners tevreden; wacht op je na de koude wind, warme humoristische luchtige minuten met je in het Duits.
    ;) :D

    Komen deze grappen uit Duitsland of uit Turkije? :D

    We zenden samen sms uit :D

    smc-403
    deelnemer

    welkom bij het weerbericht van Amancax

    Volgens de gegevens die we vanmorgen hebben ontvangen, zijn de huidige almacaxbewoners tevreden; wacht op je na de koude wind, warme humoristische luchtige minuten met je in het Duits.
    ;) :D

    Komen deze grappen uit Duitsland of uit Turkije? :D

    We zenden samen sms uit :D

    Het wordt tijd, kijk, ik wil hier geen discriminatie. :D

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (32 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.