VRIENDEN!... LAAT ME DIEP ADEMEN!... MIJN VISUM IS AANGEKOMEN!...

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    drudigy
    deelnemer

    Ik ben er meestal als toeschouwer bij geweest omdat ik tot nu toe erg pessimistisch was... Maar je hebt me veel geholpen... Vooral wat betreft het A1-examen... Ik ben met gemak geslaagd, dankzij jou... Ik kan help iedereen die hulp nodig heeft binnen mijn tijd... Nu wil ik jullie allemaal zonder enige aarzeling bedanken... Niemand mag gedemoraliseerd worden... Er is alleen maar wachten, er is verlangen, er is teleurstelling, er is een geduld op de proef... Kortom alles is er eigenlijk... Er zit zoveel in dit ene jaar... Het hele jaar voorbereiding op de bruiloft, ondertussen werken op je werk, stress en zenuwen, hoe leg ik dat uit ... Ik weet dat je het begrijpt... Wat ik zeg... Vrienden houden van... Relax... Doe wat je wilt en niets meer... Geef voorrang aan het salaris van je partner en het huis dat erbovenop staat ervan... Geef je examen, de rest is gewoon een paspoort en een stempel met een foto met de tekst VISUM op het paspoort geplakt... Ga je zeggen dat dit alles is wat ik mis... Ik wacht nog steeds op mijn man... ik mis hem zo erg.. ik kan het je niet uitleggen... Bruiloft in augustus, dan huwelijksreis om al deze stress te verlichten, en dan reizen... Naar de enige persoon voor wie alles kan zijn gedaan voor mij... Mijn vrouw... Moge ieders verlangen eindigen... Nogmaals bedankt aan iedereen... VEEEEEEEEEEE! NUIIIIIIIII!:::::: KOM OP TANTE!!!!!!! halayy:) halayy:) halayy:) hiihi:) hiihi:) hiihi:) yuppie:) yuppi:) klap:) klap:) klap:) dans:) dans:) dans:)

    blue_mavis
    deelnemer

    mijn beste vriend, ik heb gelezen wat je schreef, heb je heel goed geschreven, ik hoop dat je volgende leven vrij van stress zal zijn, met liefde en geluk

    God zegene je en help je :)

    glimlach35
    deelnemer

    Ik ervaar alles wat je zei, mijn vriend, ik ben een van degenen die zich in april hebben aangemeld, net als jij, ik wacht nog steeds op 8 april, er zijn geen intriges, er zijn geen documenten, alles is beschikbaar. Veel succes voor mijn vriend, ik ben heel blij voor je, ik hoop dat het goed voor je zal zijn, je noemde salaris en huis, hoeveel was je salaris?

    verafschuwt
    deelnemer

    Kom op, wees duidelijk, mijn vriend, gierst, tegen je vrienden die wachten op een visum.

Er worden 3 antwoorden weergegeven - 1 tot 3 (3 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.