Duitsland Visa is aangekomen, korte periodes

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    hasan30334454
    deelnemer

    Ja, vrienden, ik denk dat ik een van de meest wachtende onder jullie ben. Ik heb me aangemeld in Ankara op 04.10.2013, 14.03.2014, dus vandaag heb ik mijn visum ontvangen. Ik had een militair probleem, ik heb veel problemen geopend, nu heb ik de militaire afdeling gebeld, ik kan vanaf hier niets doen, ga naar mij, als er onderweg een probleem is, wordt er een papier voor mij ondertekend om ga daar over 15 dagen naar een Turkse consul. Ik heb een kaartje gekocht voor dinsdag. Ik zal deze site vanaf daar volgen en proberen nieuwe vrienden te helpen.

    Konyali 42
    deelnemer

    veel geluk :) :) Een veilige reis vanaf nu, applaus:) applaus:) applaus:) applaus:)
    Dat klopt, ik heb het vliegveld gebeld, als we buiten kantooruren inchecken, wordt alleen een stuk papier ondertekend. Ze brengen het tijdens werkuren naar de militaire afdeling en laten het ondertekenen. Dan is er geen probleem bij het verlaten van de dans:) dans:)
    Nou bro, waarom duurde het zo lang voordat je visum eruit kwam? Toen ik je volgde, bezorgde je echtgenoot de papieren in december bij het vreemdelingenkantoor. Ik verveelde me daarna??

    hasan30334454
    deelnemer

    bedankt gierst, ik bracht mijn vrouw naar Turkije, ze bleef hier ongeveer 2 maanden, mijn dossier daar was bijna gesloten, ik stuurde mijn vrouw deze keer opnieuw, ze vroegen elke maand om een ​​zakenpapier, ik wachtte 3 maanden. Als het probleem hier niet is, moest ik in januari gaan

    Gzm243
    deelnemer

    Hallo vrienden, ik heb op 18.03.2014 gezinshereniging aangevraagd vanuit Ankara, mijn vrouw heeft vandaag de vreemdelingenpolitie gebeld en zij zeiden dat de documenten eerst op het consulaat moeten worden verwerkt. Weet iemand wat voor soort proces er wordt gedaan op het consulaat en hoe lang het duurt?

    de serkant
    deelnemer

    Het duurt gemiddeld 2 of 4 weken. Vervolgens vragen ze, indien nodig, om documenten van hun echtgenoot.

    Hallo vrienden, ik heb op 18.03.2014 gezinshereniging aangevraagd vanuit Ankara, mijn vrouw heeft vandaag de vreemdelingenpolitie gebeld en zij zeiden dat de documenten eerst op het consulaat moeten worden verwerkt. Weet iemand wat voor soort proces er wordt gedaan op het consulaat en hoe lang het duurt?

    PyrO1250
    deelnemer

    Veel succes, allereerst hebben we dit proces natuurlijk allemaal zo doorlopen, ik heb zes maanden op het visum gewacht, dat is een apart gesprek, maar het echte werk begint hier, de dingen zullen sterk worden, zei ik tot het komt, de rest is helemaal niet gemakkelijk, het grootste probleem is dat je werkloos bent, dit is een heel andere wereld, moge God je zegenen.

    Gzm243
    deelnemer

    Het duurt gemiddeld 2 of 4 weken. Vervolgens vragen ze, indien nodig, om documenten van hun echtgenoot.

    Serkantan, bij welk consulaat heeft u een aanvraag ingediend in Turkije en in welke stad in Duitsland worden de documenten verwerkt?

    de serkant
    deelnemer

    Ik solliciteerde vanuit Ankara .. een plaats genaamd Ismaning .. in de buurt van München

    Serkantan, bij welk consulaat heeft u een aanvraag ingediend in Turkije en in welke stad in Duitsland worden de documenten verwerkt?

    Gzm243
    deelnemer

    Ik solliciteerde vanuit Ankara .. een plaats genaamd Ismaning .. in de buurt van München

    Mijn vrouw heeft vandaag de vreemdelingenpolitie gebeld en ze zeiden dat de documenten van je vrouw volgende week aankomen, bel begin april opnieuw en we laten je weten of er een document nodig is. Mijn vrouw zei wat je nodig hebt, ik ben er al klaar voor, maar ze zeiden ook dat de gevraagde documenten van persoon tot persoon verschillen. Mijn vrouw is Duits staatsburger en een Duitse officier vertelde mijn vrouw dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken omdat je Duitser bent. Laten we eens kijken wat er gebeurt, ik hoop dat mijn documenten zo snel mogelijk worden verzonden en goedgekeurd.. :- X

    Break4Love
    deelnemer

    Iemand die vanuit Istanbul naar Berlijn solliciteert?

    Gzm243
    deelnemer

    Jongens, ik heb een vraag. Ik vraag me af of de vreemdelingenpolitie een huwelijksakte wil van het origineel in Duitsland? En zijn er nog andere documenten die ik moet meesturen?

    de serkant
    deelnemer

    Ze willen je huwelijksakte niet.. je hoeft het niet in documenten op te sturen.

    Jongens, ik heb een vraag. Ik vraag me af of de vreemdelingenpolitie de originele huwelijksakte in Duitsland wil? En zijn er nog andere documenten die ik moet meesturen?

    Gzm243
    deelnemer

    Vrienden, het consulaat belde vandaag en zei dat mijn visum was goedgekeurd en dat ik mijn paspoort binnen 3 of 4 dagen zou hebben. De datum van mijn visumaanvraag is 18.03... Officieel duurde het minder dan 1 maand :)

    de serkant
    deelnemer

    Heeft het consulaat gebeld Heeft u het consulaat gebeld? Ik denk dat ze me gewoon irriteerden. Ik wacht al sinds 24 januari. Ik heb gesolliciteerd vanuit Ankara. nog steeds geen antwoord. Ik hoop dat u uw paspoort met het visum erin zo snel mogelijk ontvangt, ik zou het fijn vinden als u ons hiervan op de hoogte kunt stellen.

    Vrienden, het consulaat belde vandaag en zei dat mijn visum was goedgekeurd en dat ik mijn paspoort binnen 3 of 4 dagen zou hebben. De datum van mijn visumaanvraag is 18.03... Officieel duurde het minder dan 1 maand :)

    Gzm243
    deelnemer

    Heeft het consulaat gebeld.. heeft u het consulaat gebeld? Ik denk dat ze me gewoon kwaad maakten.. Ik wacht al sinds 24 januari. Ik solliciteerde vanuit Ankara. nog steeds geen antwoord. Inshallah ontvang je zo snel mogelijk je paspoort met het visum.. Ik zou het op prijs stellen als je ons hiervan op de hoogte zou willen stellen.

    Ik denk dat het consulaat belde om mijn Duits te testen, omdat ik 2 jaar geleden een cursus in Wenen heb gevolgd en daar 2 jaar heb gewoond. Ik heb mijn B2-document, dat ik daar ontving, meegenomen naar het visumgesprek. Vandaag belde een Duitse dame van de consulaat. We spraken volledig Duits. Ze vroeg hoe lang ik in Wenen bleef voor mijn cursus. Aangezien ik geen A1-document heb, is het een van de verplichte cursussen, dus ben ik Duits? Ik denk dat je het wilt meten. .. Uw visum is goedgekeurd en ik zal u nu uw paspoort sturen. Ik vroeg hoe lang het zal duren voordat het arriveert. Hij zei dat u het binnen 3 of 4 dagen in handen zult hebben. Eens kijken... Ik zal het doen houden u op de hoogte van de ontwikkelingen.

    bat_u
    deelnemer

    Hoe traag werkt deze ankara, vriend.. we wachten zeker 3 weken op allerlei dingen, hè?

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (27 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.