We vroegen om gezinshereniging, maar er is nog steeds geen antwoord: (((

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Benjaminhaven
    deelnemer

    hallo, mijn broer heeft zich aangemeld voor de familiereünie op 16 juni, het was een heel leuke ontmoeting, ze vroegen echter om de in- en uitreisdocumenten van zijn vrouw naar Turkije, ze gaven hem tot 20 juli, de vrouw van mijn broer kwam, ze maakten dat document op binnen een week en per fax en koerier verzonden. Het werd op 28 juni afgeleverd bij het vrachtconsulaat. Hij ging naar het buitenlands kantoor en vroeg hem vandaar, het buitenlanders kantoor van Bremen zei dat uw documenten op 7 juli waren vertrokken Wat gaat er nu gebeuren Een andere vriend die zich op 20 juni aanmeldde, kreeg meteen zijn visum.

    fuk_xnumx
    deelnemer

    kerel, het is allemaal geluk, niemand weet hoe lang het duurt

    Benjaminhaven
    deelnemer

    Dus wat moet schoonzus daar doen? Wat moet ik zeggen tegen de vreemdelingenpolitie? Is daar een formule voor? Het wordt daar wekelijks erg druk.

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Kijk, nu is het systeem zo, ik weet niet hoeveel officieren er zijn, maar laten we zeggen dat er 4 ambtenaren zijn. Ze verdelen 28 letters in 4. Ze beginnen bij A en kijken naar de eerste 7 letters, men kijkt naar de volgende 7 letters. Het is erger dat het proces druk is, dus de tijd is langer. Over het algemeen, de vroege, het landrasamt in de stad waar ze naartoe gaan, het landrasamt in de stad waar ze naartoe gaan, als de tante dat nodig heeft Als ze zwanger zijn, zullen ze kinderen krijgen... Je broer moet het consulaat bellen waar hij zich heeft aangemeld en vragen wat ze van het laatste ding zeggen.

    Dus wat moet schoonzus daar doen? Wat moet ik zeggen tegen de vreemdelingenpolitie? Is daar een formule voor? Het wordt daar wekelijks erg druk.

    tugce_doerj is
    deelnemer

    mijn vriend, wat zei je over de datum waarop je wilt gaan? Als je zoiets zei als september of zo, zou je nog even wachten. Ze sturen je visum op de datum dat je wilt gaan.

    Benjaminhaven
    deelnemer

    Nee, sleepboot vriend, er is niets gespecificeerd op de datum dat je wilt gaan.

    Ze zeiden dat het lot er niet toe doet, ze hebben er niet naar gevraagd op het consulaat.

    Maduri
    deelnemer

    Er is hier een kind, İsmet sterft, het kind schrijft sinds 5 mei, de laatste keer dat ik hem las en schreef, zei ik persoonlijk tegen hem, wijze ich, wat zal er gebeuren na het verhoor? De Duitsers doen hetzelfde en hebben te maken met schurft.

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Nee, sleepboot vriend, er is niets gespecificeerd op de datum dat je wilt gaan.

    Ze zeiden dat het lot er niet toe doet, ze hebben er niet naar gevraagd op het consulaat.

    Het is beter om niet te vermelden dat als je een betere datum geeft, ze je tot die datum laten wachten. :)))

    Bthnkdgn
    deelnemer

    De dichtheid van de plaats waar je naartoe gaat is erg belangrijk, en als het hier buitenlanders zijn, werkt de bureaucratie traag.
    Als er een noodgeval is, kun je het proces versnellen door het te documenteren. Mijn vrouw was zwanger, ik kreeg mijn visum voor 25 dagen met een doktersrapport. Snelle tijd voor een stad als Hamburg waar veel buitenlanders zijn.

    Benjaminhaven
    deelnemer

    Het is vandaag 17 dagen geleden. Onze documenten zijn nog steeds niet aangekomen. Hoeveel dagen denkt u dat de documenten gemiddeld in Bremenkent zullen aankomen en waar kunnen we hierover informeren? Het zou goed zijn om het consulaat te bellen.

    Bthnkdgn
    deelnemer

    Je belt de vreemdelingenpolitie voor het papierwerk, niet voor de nadelen. Maar als de documenten niet zijn aangekomen, duurt het 1-3 maanden, ze zullen het klassieke antwoord geven. In Hamburg zeiden ze minimaal 20. In Bremen kan het anders zijn. Je kunt de vreemdelingenpolitie bellen en vragen.

    naamege77
    deelnemer

    Ik solliciteerde op 9 mei, nog steeds geen antwoord, de buitenlanders belden de politie. Wat betekent het als we niet door het verhoor komen, zou het consulaat in Turkije de vreemdelingenpolitie hebben gevraagd om onze gezinshereniging te verwerken of zou het een kort antwoord..

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Mijn vriend, de afdeling buitenlanders werkt zo langzaam. Zeker als er veel Turken in de toekomst plaats vinden, worden de transacties steeds langer. Het is hier vakantietijd. Waar je ook gaat, er is altijd wel iemand met verlof. Niemand anders neemt de plaats in van degene die vrij is.

    Het is 2 maanden geleden dat ik hier kwam, ik heb een crisis. ze werken tot het middaguur of ze werken helemaal niet. sommige dagen zijn ze volledig gesloten. de plaats waar ik het over heb is Oost-Duitsland, ik weet niet wat ze in het westen doen ^^

    mijn paradijs
    deelnemer

    mijn vriend, wat zei je over de datum waarop je wilt gaan? Als je zoiets zei als september of zo, zou je nog even wachten. Ze sturen je visum op de datum dat je wilt gaan.

    Ze vragen je op welke datum je wilt gaan??

    Benjaminhaven
    deelnemer

    Terwijl het forum werd gevuld, vroegen ze de datum waarop je wilde gaan, maar we hadden daar geen datum vastgelegd. We lieten de visumhouders voor het consulaat het formulier invullen. Toen gaf mijn broer het aan mij.

    naamege77
    deelnemer

    4 weken zijn verstreken sinds het verhoor, nog steeds geen antwoord, de buitenlandse politie zegt dat het nog steeds bezig is. Als iemand 30 dagen naar een brief zou kijken, zou hij elke 1 dagen naar me toe komen, ik begrijp niet of dit een teken van geluk of niet, ik word gek..

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (21 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.