fuk_18 broer, kun je me helpen?

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Soyer
    deelnemer

    Hallo Fuk_18-broer, ik heb een vraag. Ze zeiden dat u goed geïnformeerd bent over deze kwestie en mij kunt helpen. In godsnaam zou ik blij zijn als u enige informatie heeft en mij kunt helpen... Mijn vrouw is Duits staatsburger, maar ze heeft geen baan, ze krijgt hulp van de staat, en ze heeft een advocaat ingehuurd, en de advocaat zei dat hij me zou helpen, voor het geval er iets misgaat. Ik wil weten of het wordt afgewezen of afgewezen. Dank je wel vooruit. Moge God ons allemaal helpen. Amen.

    vrolijk
    deelnemer

    Mijn rechtervriend stelde dezelfde vraag, ze vroegen me altijd om documenten, want ook al ben ik Duitser, ze wilden salarisadministratie, werkplekcontract, huishuur, alles. Ik had vandaag een vergadering, ik heb de documenten afgeleverd, ik heb niets gezegd, geen advocaat of zoiets, raak niet in de war, toen ik telefonisch een afspraak maakte, zei ik waarom vroeg je me om deze documenten, Ik zei, ik huurde een advocaat of zoiets van de onschuldigen, ze reageerden erg slecht, ze zeiden dat we het visum zouden geven of niet, ook al was het Duits. Vandaag ging ik de documenten geven, de officier die ik zag was een heel aardig persoon, hij keek niet eens naar de documenten, hij zei dat ik ze zo wilde hebben. Hij zei: "Het is de beste kans voor u om Duits staatsburger te zijn, anders zou u nooit uw vrouw mee kunnen nemen, uw inkomen is onvoldoende." Ik stuur de goedkeuring morgen naar Ankara, hij zei inkomensvisum over twee weken :))) geen paniek, ga naar de aard van de officieren, geef ze wat ze willen :)

    op de loer
    deelnemer

    Ik zeg je, Duits staatsburger zijn is een groot voordeel, ze vragen je alleen om de procedure.

    muratbd is
    deelnemer

    Mijn rechtervriend stelde dezelfde vraag, ze vroegen me altijd om documenten, want ook al ben ik Duitser, ze wilden salarisadministratie, werkplekcontract, huishuur, alles. Ik had vandaag een vergadering, ik heb de documenten afgeleverd, ik heb niets gezegd, geen advocaat of zoiets, raak niet in de war, toen ik telefonisch een afspraak maakte, zei ik waarom vroeg je me om deze documenten, Ik zei, ik huurde een advocaat of zoiets van de onschuldigen, ze reageerden erg slecht, ze zeiden dat we het visum zouden geven of niet, ook al was het Duits. Vandaag ging ik de documenten geven, de officier die ik zag was een heel aardig persoon, hij keek niet eens naar de documenten, hij zei dat ik ze zo wilde hebben. Hij zei: "Het is de beste kans voor u om Duits staatsburger te zijn, anders zou u nooit uw vrouw mee kunnen nemen, uw inkomen is onvoldoende." Ik stuur de goedkeuring morgen naar Ankara, hij zei inkomensvisum over twee weken :))) geen paniek, ga naar de aard van de officieren, geef ze wat ze willen :)

    Houd het in de gaten, ik hoop dat mijn documenten snel aankomen.

    de omerumutes
    deelnemer

    Hallo Fuk_18-broer, ik heb een vraag. Ze zeiden dat u goed geïnformeerd bent over deze kwestie en mij kunt helpen. In godsnaam zou ik blij zijn als u enige informatie heeft en mij kunt helpen... Mijn vrouw is Duits staatsburger, maar ze heeft geen baan, ze krijgt hulp van de staat, en ze heeft een advocaat ingehuurd, en de advocaat zei dat hij me zou helpen, voor het geval er iets misgaat. Ik wil weten of het wordt afgewezen of afgewezen. Dank je wel vooruit. Moge God ons allemaal helpen. Amen.

       
          Ik heb u gezegd dat het geen zin heeft om een ​​advocaat in te huren bij uw eerste visumaanvraag, er is geen juridische situatie waarin een advocaat tussenbeide kan komen. Als uw visum 3 keer wordt afgewezen en u niet binnen de periode van 6 maanden wordt geïnformeerd de visumaanvraag kan de advocaat tussenbeide komen en bij uitzondering kan uw zwangere vrouw tussenkomen.

    Soyer
    deelnemer

    Vealeykum, groeten, Mery, mijn broer. Moge God tevreden met je zijn, je hebt me gerustgesteld. Ik hoop dat het zal gebeuren zoals je zei en dat er niets mis zal gaan. Hoe lang duurde het voordat ze je op de hoogte brachten? Het is al meer dan twee weken geleden dat ik uit Ankara kwam, maar er is geen nieuws voor mijn vrouw? :)

    tugce_doerj is
    deelnemer

    Hallo Fuk_18-broer, ik heb een vraag. Ze zeiden dat u goed geïnformeerd bent over deze kwestie en mij kunt helpen. In godsnaam zou ik blij zijn als u enige informatie heeft en mij kunt helpen... Mijn vrouw is Duits staatsburger, maar ze heeft geen baan, ze krijgt hulp van de staat, en ze heeft een advocaat ingehuurd, en de advocaat zei dat hij me zou helpen, voor het geval er iets misgaat. Ik wil weten of het wordt afgewezen of afgewezen. Dank je wel vooruit. Moge God ons allemaal helpen. Amen.

    Als uw echtgenoot Duits staatsburger is, vragen zij niet om een ​​inkomensverklaring van uw echtgenoot. Zelfs als erom wordt gevraagd, vragen ze het als een formaliteit. Maakt u zich geen zorgen, uw visum wordt binnenkort afgegeven.

    Soyer
    deelnemer

    :) :) Ik hoop dat mijn broer Tuğçe, ik ben nu heel gelukkig, natuurlijk, veel succes, mijn Heer weet het beste, ik hoop dat we allemaal snel de onze krijgen.  :)

    uğurrr is
    deelnemer

    :) :) Insha'Allah, mijn broeder Tugce, ik ben nu echt gelukkig, natuurlijk, voor het beste, mijn Heer weet het beste, Insha'Allah, we zullen er allemaal snel uit komen.  :)

    SOYER MIJN VROUW IS DUITSE BURGERS VRIJSTELLING SALON ARBEIDSOVEREENKOMST HUURCONTRACT WERD GEVRAAGD, WE WERDEN GEVREES, OMDAT MIJN VROUW WERKTE GA NAAR VERGADERING OFFICIER ZEI DAT WE FORMALITEITEN WILLEN, DUS HEEFT U GEEN MOEILIJKHEID:

    Soyer
    deelnemer

    :) :) Kom op, ik hoop dat je veel geluk hebt, broeder. Moge God je zegenen, ik voel me opgelucht, ik hoop dat het zal zijn zoals je zegt... Dus, heb je het visum gekregen?

    uğurrr is
    deelnemer

    :) :) Kom op, veel succes broeder, God zegene je, ik voel me opgelucht, ik hoop dat het zal zijn zoals je zegt... Dus, heb je het visum gekregen?

    De officier zei nee, ik zal de goedkeuring morgen sturen, ik weet niet hoe lang het zal duren om het visum in Ankara te sturen. Moge God iedereen geduld schenken.

    Soyer
    deelnemer

    amen amenn hopelijk wanneer heb je gesolliciteerd? Dus hoe lang is het geleden?

    uğurrr is
    deelnemer

    ammin aminn inshallah wanneer heb je je aangemeld? dus hoe lang was het?

    Ik heb op 05.01.2015 een aanvraag ingediend, 16 dagen later zijn de documenten in Duitsland aangekomen.

    Soyer
    deelnemer

    Ik heb me aangemeld op 13.01.2015, er is nog steeds geen nieuws, eens kijken of het goed gaat, ik hoop dat het goed gaat. :) Ik hoop dat die van jou zo snel mogelijk komt. :)

    op de loer
    deelnemer

    Vrienden, het is nog niet eens een maand geleden, we hebben 1 dagen achter de rug:cryla: wees geduldig, het zal gebeuren inshallah.

    muratbd is
    deelnemer

    Vrienden, het is nog niet eens een maand geleden, we hebben 1 dagen volbracht :cryla: wees geduldig, het zal gebeuren, insha'Allah.

    Ik begrijp niet waarom het zo lang duurt, mijn broer, normaal gesproken komen de documenten binnen 2 weken aan. Als u ze ophaalt, zou het binnen 1 maand moeten aankomen. Visa is geen Duits staatsburger vanwege de situatie van de echtgenoot. Heeft u dergelijke problemen als wet of schoolstatus enz.? Ik kijk naar sommige delen, er zijn er die al 4 maanden wachten, het lijkt me zo belachelijk, waarom is het zo lang?

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (19 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.