Ga je als verloofde naar Duitsland?

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Geen angst
    deelnemer

    Hallo, ongeveer 92 dagen geleden heb ik bij het consulaat-generaal van Ankara een visum voor gezinshereniging aangevraagd. Maar helaas is er nog geen nieuws, ik ga als verloofde, de bruiloft zal er zijn, ik vraag me af of het daarom niet komt of dat het lang duurt. Er is geen negatief nieuws, ik sta op het punt gek te worden. Er is een leeftijdsverschil tussen ons, maar er is een 3-jarige relatie tijdens dit interview, maar ik beantwoordde elke vraag met zelfvertrouwen, niet om ontwijkend te zijn, en ik zei dat het goed voor me was, zelfs als ik het wil bewijzen het voor 3 jaar Ik heb 2 / 2.5 jaar correspondentie. Mijn vrouw ging en vroeg, de vrouw zei: “Ik zie geen enkele negatieve situatie, nu zijn je documenten in een andere stad. Hij zei dat het lang kan duren, afhankelijk van de dichtheid, ik weet niet wat ik moet doen, ze zetten de telefoons ook niet aan.

    talha55
    deelnemer

    Hallo, ongeveer 92 dagen geleden heb ik bij het consulaat-generaal van Ankara een visum voor gezinshereniging aangevraagd. Maar helaas is er nog geen nieuws, ik ga als verloofde, de bruiloft zal er zijn, ik vraag me af of het daarom niet komt of dat het lang duurt. Er is geen negatief nieuws, ik sta op het punt gek te worden. Er is een leeftijdsverschil tussen ons, maar er is een 3-jarige relatie tijdens dit interview, maar ik beantwoordde elke vraag met zelfvertrouwen, niet om ontwijkend te zijn, en ik zei dat het goed voor me was, zelfs als ik het wil bewijzen het voor 3 jaar Ik heb 2 / 2.5 jaar correspondentie. Mijn vrouw ging en vroeg, de vrouw zei: “Ik zie geen enkele negatieve situatie, nu zijn je documenten in een andere stad. Hij zei dat het lang kan duren, afhankelijk van de dichtheid, ik weet niet wat ik moet doen, ze zetten de telefoons ook niet aan.

    Ik heb me aangemeld als getrouwd en ik sta in de wacht. Het is erg moeilijk om de visumafdeling telefonisch te bereiken. Het is 90 dagen geleden sinds 2 dagen. Ze zeggen tenslotte dat ze niet het recht hebben om te snubben, of je nu belt of een e-mail verstuurt, want het kan tussen de 1-3 maanden duren. Heeft u geprobeerd binnen deze 2 dagen per e-mail te bereiken? Mijn bescheiden suggestie is dat uw echtgenoot ook een e-mail naar Ausländerbehörde stuurt, belt of persoonlijk gaat praten.

    Ismailnce44
    deelnemer

    Hallo vrienden, ik had een visumvergadering voor 5 februari voor gezinshereniging. Op 7 februari werd een brief gestuurd naar mijn vrouw en ze vroegen om documenten. Het was een maand en een week.

    adelaars door
    deelnemer

    Haast je niet, geniet ervan. Als de economische situatie van Turkije beter zou zijn, zou ik terug haasten naar mijn land, wat een Duitsland, mijn vriend, het is hemels!!!

    Geen angst
    deelnemer

    Ik heb me aangemeld als getrouwd en ik sta in de wacht. Het is erg moeilijk om de visumafdeling telefonisch te bereiken. Het is 90 dagen geleden sinds 2 dagen. Ze zeggen tenslotte dat ze niet het recht hebben om te snubben, of je nu belt of een e-mail verstuurt, want het kan tussen de 1-3 maanden duren. Heeft u geprobeerd binnen deze 2 dagen per e-mail te bereiken? Mijn bescheiden suggestie is dat uw echtgenoot ook een e-mail naar Ausländerbehörde stuurt, belt of persoonlijk gaat praten.

    Ik ontmoette persoonlijk het consulaat van Ankara, toen de volledige 3 maanden voorbij waren, zei de vrouw wacht op de nieuwe 3 maanden. Vandaag is het 120 dagen voorbij. Ik zal proberen TERAR te bellen, en mijn vrouw ging naar het kantoor van de buitenlanders de andere dag, zelfs als ze de andere dag niet spraken, namen ze alleen contact op met de consulent en die gaf geen informatie. We weten niet wat we moeten doen, onzekerheid is zo moeilijk

    de almanyafatih
    deelnemer

    Neem de tijd en geniet van de huidige economische situatie van Turkije en wat voor kleine dingen ook al vlot verliep, verandert mijn land almanyanin vriend Jupiter door de hemel !!!

    Als u het niet leuk vindt om iets te hebben, kunt u de valuta in Turkije verwijderen. Zelfs de adem die u neemt, is met geld. Haal je hoofd eruit, hop 100 tl.

Er worden 5 antwoorden weergegeven - 1 tot 5 (5 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.